וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת שמינית גמר הגביע: הפועל חיפה - מכבי תל אביב, מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

ההגרלה סידרה ארבעה מפגשים על טהרת ליגת העל, כשבנוסף בית"ר ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה את הפועל תל אביב. סכנין מול נורדיה מליגה א'. המשחקים ב-16-17 במרץ

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה/צילום וידאו: התאחדות הכדורגל, עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

הגרלת שמינית גמר הגביע נערכה היום (שלישי) והולידה לנו ארבעה מפגשים בין קבוצות מליגת העל. הפועל חיפה תארח את מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים את מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה את הפועל תל אביב ומכבי חיפה תקווה לא למעוד מול מכבי פתח תקוה וגיא לוזון.

בני סכנין קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר על הנייר והיא תארח את בית"ר נורדיה ירושלים, הנציגה היחידה של ליגה א'. הפועל כפר סבא תפגוש את הפועל עפולה מהלאומית, ובשני מפגשים על טהרת הלאומית הפועל כפר שלם תשחק נגד הפועל ירושלים ובית"ר תל אביב בת ים תפגוש את הפועל רמת גן.

משחקי השלב הבא אמורים להתקיים ב-16-17 במרץ, רבעי הגמר ב-20-22 באפריל, חצאי הגמר בבלומפילד ב-11-13 במאי והגמר מתוכנן להיערך באצטדיון בחיפה ב-26-30 במאי.

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הפועל חיפה - מכבי תל אביב

מפגש ראשון מאז רבע הגמר ב-2005, אז הצהובים ניצחו 1:2 בקרית אליעזר. בשמינית נפגשו ב-1996 וגם אז זה נגמר בניצחון חוץ צהוב 0:1. סך הכול היו תשעה ניצחונות של מכבי תל אביב ב-14 מפגשים, כאשר שלושה מהם היו בגמר 1964 שהוכרע לזכות הצהובים רק בעימות השלישי.

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

לפני ארבע שנים, כשמכבי חיפה היא מחזיקת הגביע, מכבי פתח תקוה הגיעה אליה והדיחה אותה בסיבוב ח' עם 0:2. מפגש הגביע הזכור ביותר בין הקבוצות היה בחצי הגמר ב-2001, אז הלוזונים הפכו פיגור 2:0 לניצחון 2:3 בהארכה ועלו לגמר.

ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה עם עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
מכבי חיפה סבלה לא פעם ממכבי פתח תקוה בגביע. עופרי ארד עם ליאל עבדה/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

מכבי נתניה - הפועל תל אביב

מפגש גביע שישי בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 1:4 בניצחונות. העימות האחרון היה ברבע הגמר ב-2012 (0:1 לאדומים שהמשיכו לזכייה) והפעם היחידה שנפגשו בשמינית הגמר הייתה ב-1981, אז הפועל תל אביב ניצחה 0:2 ונעצרה רק בגמר.

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד

מפגש הגביע הזה ייערך ימים בודדים לפני שאשדוד תארח את בית"ר במסגרת הליגה. אשדוד כבר ניצחה העונה בטדי, אבל במפגש הגביע היחיד בין הקבוצות הובסה 7:2 ב-2002, במשחק בו איציק זוהר כיכב עם צמד ושלושה בישולים במגרש הי"א.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה

שתי הקבוצות נפגשו בגביע לפני חמש שנים, כשעומר פדידה ושער עצמי של עידן וייצמן העניקו לכפר סבא ניצחון 0:2. עבור עפולה זו השתתפות חמישית בשמינית הגמר בעשור האחרון.

הפועל כפר שלם והפועל ירושלים יוציאו בכל מקרה עולה היסטורית לרבע הגמר (הירושלמים לא היו שם כקבוצת אוהדים) וגם בית"ר נורדיה חולמת על היסטוריה מול בני סכנין, מחזיקת הגביע מ-2004.

אופיר סער על ההתקדמות של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully