וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר תל אביב בת ים הפתיעה את עירוני קרית שמונה עם 0:2

נציגת הלאומית סיפקה משחק נהדר וניצחה בצדק בדרך לשמינית הגמר. יניב מזרחי כבש בפנדל (63), איל חן הכפיל (92), ברטקוס הצטיין ומנע הפסד גבוה יותר. כפר שלם - אדומים אשדוד 1:3

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

פרט למשחק המרכזי של סיבוב ח' בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, ולמפגש בין הפועל עכו לבית"ר ירושלים, שני משחקים נוספים נערכו הערב (ראשון) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. ההפתעה הגיעה מכיוונה של בית"ר תל אביב בת ים, שהשיגה ניצחון צודק 0:2 על עירוני קרית שמונה. במשחק נוסף מנסה הפועל כפר שלם להעפיל לשמינית הגמר על חשבון אדומים אשדוד במשחק שנדחה מיום שישי.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים. אודי ציטיאט
ניצחון מפתיע וצודק. בית"ר תל אביב בת ים חוגגת/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - עירוני קרית שמונה 0:2

ניצחון מפתיע אך צודק לקבוצה של עמיר נוסבאום, שחקן עירוני קרית שמונה שלא שמר חסד נעורים לאקסית והעפיל לשמינית הגמר. דווקא לאחר ה-1:2 על מ.ס. אשדוד, נראתה קבוצתו של קובי רפואה רע מאוד, לא התמודדה עם סוללת הסילונים של המארחת וחלומות הגביע שלה התנפצו מוקדם מהצפוי. אלמלא יכולת גבוהה של זיגוס ברטקוס בין הקורות, התוצאה היתה גבוהה עוד יותר וגם חסרונם של לוסיו, דור אלו וסמואל בראון לא יכול להוות תירוץ.

נציגת הלאומית פתחה לא רע ויצרה את ההזדמנות הראשונה במשחק, כשהתקפה מתפרצת בדקה השביעית הסתיימה בבעיטה של בר כהן לידיו של ברטקוס. מנגד ניסה יוג'ין אנסה לסובב מתוך הרחבה (13), אך בעט חלש לידיו של דהן. המארחת המשיכה לשלוט ובדקה ה-37 הגיעה להזדמנות המסוכנת ביותר שלה, כשגיא מזרחי בעט חזק מתוך הרחבה וסחט הצלה נהדרת מברטקוס. בצד השני פספס טורה צ'אנס גדול כשקיבל כדור רוחב מאנסה, ואיכשהו החמיץ משני מטר. בדקה ה-42 כמעט כיפר על ההחמצה, אך הבעיטה החלשה שלו טסה ליד הקורה.

פארפה, שהיה פעלתן מאוד במחצית הראשונה, בחן את ברטקוס פעם נוספת (48) וכמוהו גם חנציס (53), ובשני המקרים השוער היה עירני והציל. בדקה ה-63 חדר חנציס לרחבה, הופל ואפשר למלך שערי הלאומית יניב מזרחי לכבוש בפנדל ולקבוע 0:1 מפתיע וצודק. אנסה לא היה רחוק ממציאת השוויון (69), ומנגד יכול היה אמיר ברקוביץ' להכפיל (72) כשנותר לבדו מול ברטקוס, אך שוער האורחת שוב הציל. בדקה ה-82 היתה קרית שמונה הכי קרובה שאפשר לשוויון, אך חליחל גלש ופספס במילימטרים את כדור הרוחב של אנסה. ברטקוס סיפק עוד הצלה כפולה (84), הפעם מרגלי איל חן ומזרחי. שתי דקות בתוך תוספת הזמן סגר חן את הסיפור, כשנותר לבד מול ברטקוס אחרי כדור ארוך, הקפיץ מעליו וקבע את תוצאת הסיום. 0:2 נהדר לקבוצה המלהיבה של נוסבאום.

הרכב בית"ר תל אביב בת ים: אביחי דהן, גיא מזרחי, מייקל צילאקה, עומר יצחקי, תומר מכלוף, נדב נידם, אסף הרשקו, בר כהן, רונן חנציס, פארפה גויאגון, יניב מזרחי.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, אמיר בן שמעון, עידן נחמיאס, אורי דהן, יובל לוין, יואב הופמייסטר, רועי קהת, יוג'ין אנסה, מוחמד שכר, סקו טורה, עבדאללה חליחל.

עוד בוואלה!

מכבי נתניה בשמינית הגמר, מכבי פ"ת התקשתה מול נס ציונה, אך עלתה לאחר הארכה

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה רועי קהת. אודי ציטיאט
אכזבה בקרית שמונה. קהת/אודי ציטיאט
שחקן בית"ר תל אביב בת ים יניב מזרחי. אודי ציטיאט
מזרחי ירה פנימה/אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם - אדומים אשדוד 1:3

אחרי הפסד הבכורה בבית א' של ליגה א' דרום, קיוותה אדומים אשדוד להדיח קבוצה מהלאומית כפי שעשתה פעמיים בעונה שעברה (הפועל עכו והפועל פתח תקוה) ולהעפיל שוב לשמינית גמר הגביע - אך לצערה המשחק שנדחה מיום שישי לא היה כוחות. כפר שלם שהשתפרה בזכות החיזוק בחלון ההעברות וצברה שבע נקודות מתשע האחרונות כדי לחזור לחיים בלאומית המשיכה במומנטום והשיגה, בלי בעיות מיוחדות, את הכרטיס ההיסטורי לשמינית הגמר. יאיר שפונגין העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, אליאור סיידר הכפיל בדקה ה-40, איאד חאג' הצטרף לחגיגה בדקה ה-46. עוז ראלי רק צימק (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully