וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה בשמינית הגמר, מכבי פ"ת התקשתה מול נס ציונה, אך עלתה לאחר הארכה

סיבוב ח' בגביע: ליאל עבדה הכריע בדקה ה-96 לזכות המלאבסים שלא הרשימו מול היריבה מהלאומית. צמד של אז'ובל סידר לנתניה 0:2 על בקעת הירדן, גם כפר סבא עלתה עם 0:2 על כפר קאסם. הפועל ירושלים עלתה לאחר 0:1 על ראשון לציון בתום הארכה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 4:1/ספורט 1

יותר מחודש אחרי המועד המקורי, סיבוב ח' של גביע המדינה יצא לדרך עם שבעה משחקי צהריים בהשתתפות שלוש קבוצות מליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל בקעת הירדן מליגה א' דרום, מכבי פתח תקוה השיגה 0:1 קשה אצל היורדת סקציה נס ציונה לאחר הארכה ואילו הפועל כפר סבא עלתה לאחר שניצחה 0:2 בלוד את מ.ס. כפר קאסם. המשחק בין כפר שלם לאדומים אשדוד נדחה בשל תנאי מזג האוויר והמשטח הגרוע.

בנוסף, מוליכת הליגה הלאומית הפועל ירושלים עלתה לאחר שניצחה 0:1 את יריבתה מליגת המשנה, הפועל ראשון לציון, בעוד הפועל עפולה גברה על הפועל נוף הגליל בתום דו קרב פנדלים ועלתה אף היא. בית"ר נורדיה מליגה א' עשתה היסטוריה, כשעלתה לראשונה בתולדותיה לשלב שמינית הגמר בזכות ניצחון 9:10 בפנדלים על מ.ס. טירה. הפועל רמת גן עלתה אף היא לאחר 1:4 בתום הארכה על בני לוד.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם בן אז'ובל. ברני ארדוב
ניצחון קל. שחקני נתניה חוגגים עם אז'ובל/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל בקעת הירדן 0:2

גם לא אלמוג כהן, לאמק בנדה, רוי קורין וחן עזרא הפצועים ועם ריימונד אטפלד ביציע בשל עונש ההרחקה שספג, הקבוצה מעיר היהלומים לא התקשתה מול ההפתעה הנעימה מליגה א', שלא הצליחה להדהים. הבשורות הטובות עבור נתניה: בן אז'ובל שכבש שער ליגה בודד העונה, כבש פעמיים, בתקווה שימשיך את המומנטום גם בליגה.

דקה 7: נתניה כמעט עלתה ל-0:1. קניקובסקי מצא את דומביה חופשי ברחבה, אבל הבעיטה שלו נעצרה בקו השער על ידי רוני ספקטור.

דקה 29: גול! מכבי נתניה עלתה ליתרון 0:1. בן אז'ובל מצא את עצמו חופשי ברחבה אחרי הגבהה מדויקת של גבי קניקובסקי וכבש מקרוב בנגיחה.

דקה 74: גול! נתניה הכפילה את היתרון. אלמוג מלול שרשם יכולת טובה בין הקורות, השמיט כדור ברשלנות ואיפשר לבן אז'ובל להשלים צמד מתוך הרחבה. 0:2 למארחת.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, שיר צדק, דולב אזולאי, רותם קלר, עומרי גנדלמן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובאקר דומביה, פרנן גורה, בן אז'ובל.

הרכב הפועל בקעת הירדן: אלמוג מלול, אלון לוי, רוני ספקטור, דור אלברמן, נתי בנימים, ירדן אזולאי, שובל כובני, שחר בלילטי, אבי קטן, אליחי צברי, אייל סטרחמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שיר צדק, מכבי נתניה. ברני ארדוב
קלי קלות. שיר צדק/ברני ארדוב

בית"ר נורדיה - מ.ס. טירה 0:0 (9:10 לנורדיה בתום דו קרב פנדלים)

היסטוריה בנורדיה. הקבוצה מליגה א' שעדיין לא ניצחה העונה בבית ב' של המחזור הדרומי, הצליחה לנצח את מוליכת בית א' במחזור הצפוני, שטרם הפסידה העונה ואספה 16 נקודות מתוך 18. שתי הקבוצת לא הצליחו להבקיע במהלך 90 דקות, כשגם בהארכה לא הושגה הכרעה. בדו קרב בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה שחקני שתי הקבוצות עמדו בלחץ אדיר, ובסופו של דבר, לאחר לא פחות מ-24 פנדלים, ניצחה נורדיה 9:10 ועלתה לראשונה בתולדותיה לשלב שמינית גמר גביע המדינה.

סקציה נס ציונה - מכבי פתח תקוה 1:0 (בתום הארכה)

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, פיינליסט העונה שעברה גיא לוזון עדיין בחיים בגביע המדינה למרות ששחקניו לא בדיוק ליקקו דבש מול היורדת מליגת העל. שתי הקבוצות שלא נפגשו מאז עונת 2012/13 לא הצליחו להשיג הכרעה בתום 90 דקות והמשחק נגרר להארכה. לשמחתם של המלאבסים ליאל עבדה הצליח לפרוץ את הסכר וכבש בבעיטה מחוץ לרחבה את שער הניצחון עבור קבוצתו, 6 דקות אל תוך ההארכה. מכבי פתח תקוה בשמינית הגמר.

הרכב סקציה נס ציונה: אוסטין אג'ידה, יובל חליבה, דושאן מאטוביץ', דניאל שוורצבוים, בני טרידובסקי, רותם וייס, גל בן נעים, אופק עובדיה, אמנון טדלה, סתיו ישראלי, אלי אלבז.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, ינון אליהו, איהאב אבו אלשיך, נאור סבג, ירדן כהן, עמית מאיר, ליאור אינברום, ליאל עבדה, ארד בר.

דקה 96: גול! מכבי פתח תקוה עולה ל-0:1: ליאל עבדה בעט מחוץ לרחבה ומצא את הרשת של אג'ידה.

שחקן מכבי פתח תקוה ליאל עבדה. אודי ציטיאט
כבש את שער הניצחון לזכות המלאבסים. עבדה/אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 2:0

ללא אביב סולומון המוצהב, כפר סבא לא התקשתה במיוחד מול הקבוצה מהלאומית שכבשה שער בודד בששת המחזורים האחרונים בליגה, והמשיכה את הבצורת גם בגביע. כפר סבא משיגה נקמה בקבוצה שהדיחה אותה מסיבוב ח' אשתקד.

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, עומר דנינו, טל מכלוף, סודיק אטנדה, בן חיון, עומר לקאו, דומנטאס שימקוס, פלורנט חסאני, בן רייכרט, אמאדו סוקונה, לוואגה קיזיטו.

דקה 39: גול! כפר סבא עלתה ליתרון 0:1. קיזיטו הוכשל ברחבה, אמאדו סוקונה בעט את הפנדל מדויק לפינה.

דקה 61: גול! כפר סבא עלתה ל-0:2. עומר לקאו שנכנס כמחליף בעט מקצה הרחבה, הכדור חמק לירדן קרישטול בין האצבעות ונכנס לרשת, עם דחיפה קלה מקיזיטו.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 0:1 (בתום הארכה)

לאחר שהודחו בכל שלושת מפגשי גביע המדינה הקודמים מול הכתומים מעיר היין, סוף סוף הצליחו הירושלמים לשבור את המחסום ולעלות על חשבון ראשון לציון שלב במפעל. שתי הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה במהלך 90 דקות, והמשחק נגרר להארכה. ארבע דקות בתוך החלק השני של ההארכה ניצל גיא בדש הדיפה לא טובה של השוער כדי לכבוש מקרוב את שער הניצחון של מוליכת הליגה הלאומית.

דקה 109: גול! הפועל ירושלים עולה ל-0:1: לידור נקשרי בעט כדור שנהדף לא טוב, וגיא בדש היה שם כדי לדחוק מקרוב את שער היתרון של המארחת.

גיל סלם שחקן הפועל ראשון לציון עם השופט אבירם מטמון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ראשון לציון הודחה, והמאזן המושלם מול הפועל ירושלים בגביע נקטע. גיל סלם/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל 1:1 (3:5 לעפולה בתום דו קרב פנדלים)

דרבי העמקים השלישי של העונה הסתיים בחגיגה עפולאית, לאחר שנוף הגליל ניצחה פעמיים בליגה. בדיוק כמו בסיבוב ז' בגביע המדינה לפני שלוש שנים, גם הפעם יוצאת המארחת עם ידה על העליונה, עך אף הבדלי המיקום בין השתיים בליגה הלאומית. בדקה ה-15 מחמוד ג'אבר העניק יתרון לעפולה, אך האורחת חזרה בזכות שער שוויון של גיא דהן בדקה ה-50. המשחק נגרר להארכה, ולאחר מכן לפנדלים. החמצה של אלי בלילתי נתנה את האות לחגיגות של עפולה, שניצחה 3:5 בדו קרב, ותהיה בשמינית הגמר.

דקה 15: נוף הגליל עלתה ל-0:1. מחמוד ג'אבר ניצל רפיון של בהגנה של המארחת וגלגל מקרוב את שער היתרון.

דקה 50: גול! גיא דהן מצא את הרשת ואיזן ל-1:1 עבור הפועל עפולה.

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
רמת גן בשמינית הגמר. ליאור זדה/סוכנות ג'יני

הפועל רמת גן - בני לוד 1:4 (בתום הארכה)

ליאור זדה עם פתיחה טובה לקדנציה השנייה שלו אצל האורדונים. הקבוצה מהלאומית שערכה שינוי על הקווים לאור ארבעה הפסדיה בחמשת המחזורים האחרונים בליגת המשנה, הזדקקה לחצי שעה נוספת מול היריבה מליגה א', זאת לאחר 1:1 בתום 90 דקות. בהארכה כבר בני לוד התפרקה ורמת גן כבשה שלושה שערים בדרך לשמינית הגמר.

דקה 10: גול! בני לוד עלתה ליתרון 0:1. התקפה מתפרצת יפה של הקבוצה מליגה א' הסתיימה עם שער קל של סאן טוריאל, שגלגל מקרוב פנימה.

דקה 49: גול! הפועל רמת גן חזרה למשחק. מיקו ממן כבש מקרוב וקבע 1:1.

דקה 98: גול! הפועל רמת עולה ל-1:2: שחר הירש כבש ראשון בהארכה והשלים מהפך עבור האורדונים.

דקה 103: גול! הפועל רמת גן עולה ל-1:3: 5 דקות לאחר השער של הירש הגיע ישי דביר עם השלישי של המארחת, ונראה שמכאן לוד כבר לא תחזור.

דקה 120: גול! הפועל רמת גו עולה ל-1:4: ישראל ראש חותם חגיגה רמת גנית בהארכה עם הרביעי של המארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully