וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "ברצלונה אמרה לי שאני מבוגר ולא יכול לשחק ברמה הגבוהה"

חלוץ אתלטיקו סיפר ל"פראנס פוטבול" על המעבר שהכניס בו אש מחודשת: "רציתי להראות שאני עדיין יכול להיות בעל ערך, גם בצמרת הליגה"

לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
כנראה שברצלונה כבר מתחרטת. סוארס/רויטרס

לואיס סוארס העניק היום (שני) ריאיון נרחב למגזין "פראנס פוטבול" וסיפר בין היתר מדוע החליט לעזוב את ברצלונה לטובת אתלטיקו מדריד - החלטה שלפחות מבחינתו, נראית כמו בינגו.

"הייתי צריך שינוי, בעיקר אחרי כל מה שקרה עם המועדון", אמר. "הדבר הכי קשה הוא כשיש לך משפחה וגרתם באותו מקום שש שנים. להסביר לילדים שאנחנו הולכים לשנות דברים, כשהם רגילים לחיות בברצלונה וכל החברים שלהם שם - זה היה הכי קשה. בעיקר במהלך המגיפה עם הקשיים שלה. לא ממש יכולנו לצאת החוצה במדריד והילדים מתגעגעים לחברים שלהם ולמשפחה של אשתי בברצלונה. אבל צריך לראות גם את הצד החיובי: לא יכולתי להיות שמח במקום בו לא הייתי רצוי. כעת המשפחה שלי מרגישה שאני שמח, וזה הכי חשוב".

כשסוארס מדבר על "מה שקרה עם המועדון", הוא מתכוון בעיקר להתנהלות של ברצלונה בהחלטה לוותר עליו - אותה שיחת טלפון פתאומים מרונאלד קומאן. "מה שבאמת הפריע לי הוא שהם אמרו לי שאני מבוגר וכבר לא יכול לשחק ברמה הגבוהה ולהיות חלק מקבוצה מצוינת. זה מה שהכעיס אותי", חשף.

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
את הקשר עם מסי לעולם לא ישכח. סוארס והפרעוש/AP

כמובן שההפסד כולו של ברצלונה: בצוותא עם ליאונל מסי, מוליך סוארס את רשימת מלכי השערים העונה בלה ליגה עם 16 כיבושים. "מה שחיוני הוא הראש", הסביר. "חשוב להיות חזק מנטלית ולדעת להתרגל למצבים שונים, זה תמיד היה אחד המאפיינים שלי: אף פעם לא ויתרתי, גם ברגעים לא פשוטים. אחד הדברים שמדרבנים אותי הוא להראות שעדיין אפשר לסמוך עלי. זו שאלה של ביטחון עצמי, אחרי כל השנים בברצלונה, רציתי להראות שאני עדיין יכול להיות בעל ערך, גם בצמרת הליגה הספרדית".

על חברו הטוב ליאונל מסי אמר החלוץ הוותיק: "בין אם הוא בן 33 או 35, העולם תמיד יידע מדוע מסי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים. אני מקווה שנמשיך ליהנות מהכדורגל שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully