וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד טעות שעלתה ביוקר: "ברצלונה תנסה למכור את קלמון לנגלה בקיץ"

הבלם שגרם לפנדל ב-1:1 עם קאדיס "שבור ומדוכא", בספרד טוענים שהקבוצה תנסה להיפטר ממנו למרות חוזהו הארוך: "מעידה בלתי נסלחת"

קלמון לנגלה, ברצלונה, מול אלברו נגרדו, קאדיס. רויטרס
בראש מצעד האשמים. לנגלה/רויטרס

"אפשר להפסיד לסביליה בגביע. אפשר להפסיד לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות. אי אפשר לעשות תיקו מול קאדיס כשיש לך הזדמנות לצמצם פערים בליגה", נכתב אמש (ראשון) ב"ספורט" על ה-1:1 המאכזב של ברצלונה השוקעת. "בארסה המאכזבת עם מעידה בלתי נסלחת בקאמפ נואו. היא לא הצליחה לנצל את המעידות של אתלטיקו מדריד ונותרה 8 נקודות מהפסגה. ריאל מדריד, בלי ספק, היא המרוויחה העיקרית של היום המצער הזה".

בתקשורת הספרדית לא ריחמו על רונאלד קומאן לאור התוצאה הרעה והיכולת המאכזבת לא פחות. "המשחק הזה בלתי ניתן להסבר", נכתב ב"ספורט". "לאחר ההשפלה מול אמבפה, הגיע הזמן להגיב. קבוצה כמו ברצלונה חייבת למצוא פתרונות, אבל היא לא מסוגלת. כמה ארוכים יהיו ארבעת החודשים הקרובים? ככל הנראה בלי ליגת האלופות, בלי הגביע, ומרגע לרגע נראה שגם האליפות לא אפשרית. כבר אי אפשר לעצור את הדעיכה הכואבת של ברצלונה".

ליאונל מסי, ברצלונה מאוכזב. רויטרס
קשה לצאת מזה. מסי/רויטרס

רוב החצים הופנו כלפי קלמון לנגלה, "העונה הגרועה ביותר של שחקן בברצלונה", לפי ספורט". "אפילו לשחק לצד ג'רארד פיקה לא עוזר לקבלת ההחלטות שלו. הוא כבר ביצע כמה טעויות גורליות שעלו לבארסה בנקודות העונה. זו עונה לשכוח".

ב"ספורט" הוסיפו שבעקבות מצעד הטעויות של לנגלה, שכבר גרם לשלושה פנדלים העונה, ברצלונה שוקלת למכור אותו בקיץ, למרות שהוא חתום על 2025. שכרו השנתי של לנגלה עומד על קרוב ל-5 מיליון יורו ואת סעיף השחרור שלו העמידה ברצלונה על לא פחות מ-300 מיליון יורו. מיותר לציין שבקבוצה לא מצפים מאף קבוצה אפילו להתקרב לתג המחיר שהציבה, ומבינים שאם ימכרו אותו, ייאלצו לעשות זאת בסכום צנוע. לפי "ספורט", "לנגלה עובר תקופה מזעזעת. הוא שבור ומדוכא מבחינה מנטלית, ולא מצליח להרים את הראש מאז ה-8:2 מול באיירן מינכן. הוא עושה המון טעויות".

"במונדו דפורטיבו" הוסיף: "ברצלונה דחתה את ההזמנה להצטרף מחדש לליגה. אלה ששיחקו ב-4:1 מול פריז לא ידעו כיצד להגיב או לכפר על הטעויות, וגם גם המחליפים. עוד מפלה, ואותה עוד קשה יותר להבין מליגת האלופות. ה-4:1 אמור היה לסמן את סופה של תקופה, אבל קומאן לא פתח את החלון והכניס אוויר חדש. הוא פתח עם אותו הרכב, ללא פיאניץ', טרינקאו, פוץ' או ברייטווייט. דמבלה וגריזמן לא מסוגלים לספק את התשובות. ציפינו לראות קבוצה כועסת ורעבה, רעבה לתארים".

עוד בוואלה!

ה"בושה" של ברצלונה הרסה למסי עוד שיא, פיקה מתעקש: "הליגה עדיין תלויה בנו"

לכתבה המלאה

גם ב"מארקה" השמיעו דברים דומים: "ברצלונה סגרה שבוע שתעדיף לשכוח. הקטלאנים רצו לנצל את המעידות של אתלטיקו מדריד, אבל זה הכי רחוק מהמציאות. הם פספסנו הזדמנות פז לצמצם פערים וחשוב מכל, לשקם את מצב הרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully