וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בושה" של ברצלונה הרסה למסי עוד שיא, פיקה מתעקש: "הליגה עדיין תלויה בנו"

מסי שבר את שיא ההופעות, סימן וי על עוד יריבה, אבל שוב יצא מתוסכל. ג'ורדי אלבה מודה ש"פישלנו", פיקה עדיין בטוח שזה בידיים שלו, הפרשנים קוטלים: "ברצלונה איבדה את הנשמה"

ליאונל מסי, ברצלונה מאוכזב. רויטרס
שוב שובר שיאים, שוב מתוסכל. מסי/רויטרס

העונה הקשה של ברצלונה נמשכת. הקטלאנים סיימו היום (ראשון) ב-1:1 מתסכל ודרמטי עם קאדיס, ונותרה במרחק של 8 נקודות מאתלטיקו מדריד בפסגה. אלכס פרננדס איזן בפנדל בדקה ה-89, וביטל יתרון של ליאו מסי שכבש בעצמו מהנקודה הלבנה בדקה ה-32. עבור מסי, זה היה עוד משחק שממחיש את המצב הבעייתי שהוא נמצא בו: מצד אחד, הפרעוש ממשיך לשבור שיאים - הוא ערך את הופעתו ה-506 בליגה הספרדית והפך לשיאן ההופעות של ברצלונה כשהוא עוקף את צ'אבי; כבש שער ראשון בקריירה מול קאדיס, שהפכה ליריבה ה-38 שסופגת ממנו בליגה הבכירה בספרד; ובכל זאת, גם זה לא הספיק.

ברצלונה בעטה לא פחות מ-21 פעמים לשער, שלטה ללא עוררין, אבל שוב גילתה נאיביות כשהרבתה להחמיץ ונותרה עם נקודה אחת בלבד משני המפגשים עם היריבה מהתחתית.

ליאונל מסי, ברצלונה מאוכזב. רויטרס
הפנים אומרות הכל. מסי/רויטרס

למרות איבוד הנקודות השטותי וההתרחקות מאתלטיקו וריאל מדריד, ג'רארד פיקה עדיין משוכנע שמאבק האליפות תלוי בברצלונה. "זאת הייתה הזדמנות שהיינו צריכים לנצל, כי אתלטיקו מדריד וידענו שאפשר לצמק את הפער ממנה. אבל קרה מה שקרה, ועכשיו אנחנו חייבים להישאר עם הראש למעלה. התוצאה כואבת, קאדיס סיבכה אותנו, אבל אני עדיין מאמין שהליגה תלויה יותר בנו מאשר ביריבות שלנו. בכל משחק שאתה לא מנצח, הסיכויים הולכים ויורדים. הפער בינינו לבין אתלטיקו גדול, אבל הוא לא בלתי מחיק".

ג'ורדי אלבה הוסיף: "פישלנו, וזו אשמתנו המלאה. מה שקרה בדקות האחרונות את בושה, אבל אנחנו חייבים להמשיך, אסור לוותר. אנחנו ברצלונה, ובברצלונה לא מרימים ידיים".

גם הפרשנים כבר חרצו את דינה של ברצלונה, והמשיכו לקטול אותה. שחקן העבר של המועדון לואיס סוארס מרימונטס, אמר לטלוויזיה הקטלאנית בסיום: "לברצלונה אין קצב, אין אגרסיביות, כולם משחקים בזהירות רבה מדי. ברצלונה איבדה את הנשמה, היא מבולגנת לחלוטין".

מרימונטס הוסיף ש"מסי לא מסוגל לעשות הכל לבד. הוא מקבל עזרה מפדרי מפעם לפעם, אבל הקבוצה חלשה ביותר, בלי אופי, בלי שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully