וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן יצאה לרומא עם 17 שחקנים, קומאן: "מותשים מהנסיעות והסגל שלנו קצר"

אלופת אירופה עם חסרים רבים לקראת לאציו באלופות, הקיצוני הצרפתי: "ניתן את כל מה שיש לנו בכל זאת" (ג', 22:00, 5+)

תקציר ה-1:2 של איינטרכט פרנקפורט על באיירן מינכן/ספורט1

אלופת אירופה באיירן מינכן תפגוש מחר (שלישי) את לאציו באיטליה, במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

הבווארים, שהשיגו 16 נקודות מ-18 אפשריות בשלב הבתים וניצחו ב-16 מ-17 המשחקים האחרונים שלהם בליגת האלופות, מגיעים בכושר לא טוב. הם אמנם זכו בגביע העולם לקבוצות ב-11 בינואר, אבל לאחר מכן חזרו לליגה עם 3:3 ביתי מול ארמיניה בילפד ובשבת האחרונה הפסידו 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט בליגה ואפשרו לר.ב. לייפציג לצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות. בנוסף לכך, באיירן חסרה שחקנים רבים: בנז'מן פבאר ותומאס מולר מושבתים בגלל קורונה, קורנטן טוליסו, סרג' גנאברי וטאנגי ניאנזו פצועים. גם לאון גורצקה וחאבי מרטינס עדיין לא בכושר שיא אחרי שחזרו מקורונה. גם ניקלאס זולה, שאמור לתפקד כמגן ימני במקום פבאר, סבל מפציעה קלה, אבל הוא אמור לפתוח. בסך הכול באיירן יצאה עם סגל של 17 שחקנים בלבד לרומא. עוזר מאמן באיירן מירוסלב קלוזה יפגוש את האקסית שלו.

לאציו, מנגד, עלתה בקושי משלב הבתים כשהיא סוחטת 2:2 ביתי מקלאב ברוז' במחזור הסיום ורק בזכות זה ממשיכה לשמינית הגמר. הרומאים ניצחו 0:1 את סמפדוריה במחזור האחרון בשבת ורשמו שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם כשהם במקום החמישי עם 43 נקודות, מספר נקודות זהה לזה של אטאלנטה ואחת פחות מרומא השלישית. לאציו תחסר את סטפן ראדו הוותיק שפצוע וגם את לואיז פליפה בעוד תומאס סטראקושה בספק. אם פפה ריינה יפתח במקומו, הוא יפגוש את האקסית.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"כלום לא השתנה בעקבות השער שלי בגמר ליגת האלופות". קומאן/רויטרס

קינגסלי קומאן התייחס במסיבת העיתונאים לשאלה האם משהו השתנה אצלו בעקבות השער בגמר ליגת האלופות בעונה שעברה ואמר: "כלום לא השתנה, יש לי יותר ביטחון. אני חושב שהיה לי מקום חשוב בקבוצה גם לפני אותו שער. כל הנסיעות בשבועות האחרונים היו מתישות ויש לנו סגל קצר, אבל אנחנו משחקים בליגת האלופות וניתן הכול כדי לנצח". מאמן באיירן האנזי פליק אמר: "אנחנו צריכים להיות בשיא הכושר. המשחקים בליגת האלופות הם מיוחדים בשבילנו ואני מצפה שהקבוצה תהיה מלאת מוטיבציה". פליק התייחס לחזרה של גורצקה מהקורונה: "אי אפשר לקחת את החזרה שלו כמובנת מאליה. אנחנו מקווים שיוכל לתפקד כמו שתפקד במשך 45 דקות נגד פרנקפורט".

מאמן לאציו סימונה אינזאגי אמר: "המשחק הזה הוא הקצה של עבודה משותפת של חמש שנים עם הקבוצה הזו. נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים וננסה ליהנות. באיירן זכתה בליגת האלופות ובגביע העולם לקבוצות. יותר מלהתמקד בחולשות שלה, אני מתמקד בקבוצה שלי. במהלך המסע שלנו התמודדנו בהרבה משחקי גמר ואנחנו יודעים איך לגשת אל משחקים כאלה".

מאמן לאציו, סימונה אינזאגי. GettyImages
"מתרכז בעיקר בקבוצה שלי". אינזאגי/GettyImages

הרכב משוער, לאציו: פפה ריינה, פאטריץ', אקרבי, מוסאקיו, לצארי, מילינקוביץ' סאביץ', לוקאס לייבה, לואיס אלברטו, מארושיץ', קוראה, אימובילה.

הרכב משוער, באיירן מינכן: מנואל נוייר, ניקלאס זולה, ג'רום בואטנג, לוקאס הרננדז, אלפונסו דייויס, יוזואה קימיש, דייויד אלאבה, לירוי סאנה, לאון גורצקה, קינגסלי קומאן, רוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully