וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרנקפורט הלוהטת הפתיעה את באיירן מינכן עם 1:2, צפו בשער האדיר של הולאנד

הקבוצה של אדי הוטר לא עוצרת: קמאדה (12) ויונס (31) כבשו, לבנדובסקי רק צימק (53) לאלופת אירופה. הנורבגי כבש צמד ב-0:4 על שאלקה

צפו: השער של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד מול שאלקה/ספורט 1

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם ניצחון החוץ הקליל של וולפסבורג 0:3 על ארמיניה בילפלד. היום נכנעה באיירן מינכן 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט הלוהטת, ובשעה זו בורוסיה דורטמונד הביסה בדרבי 0:4 את שאלקה, במשחק שבו ארלינג הולאנד הלוהט כבש שער יפהפה.

צפו בניצחון הגדול של פרנקפורט

תקציר ה-1:2 של איינטרכט פרנקפורט על באיירן מינכן/ספורט1

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:2

שלושה ימים לפני שתשחק ברומא מול לאציו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, ספגה אלופת אירופה הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים רצופים, ולא מדובר כאן בהפתעה גדולה: איינטרכט פרנקפורט היא כנראה הקבוצה הלוהטת ביותר בבונדסליגה עם חמישה ניצחונות רצופים ותשעה בעשרת המחזורים האחרונים. המארחת שחיפשה לנקום על ה-5:0 מהסיבוב הראשון עלתה ליתרון בדקה ה-12 בזכות דאייצ'י קאמדה, שבישל בדקה ה-31 לאמין יונס את ה-0:2 המפתיע. הבווארים, שחסרו את תומאס מולר, סרג' גנאברי, דוגלאס קוסטה וטאנגי קואסי, כבר סיפקו העונה אינספור קאמבקים גדולים, אולם רק הצליחו לצמק דרך רוברט לבנדובסקי (53), שכבש את שערו ה-26 העונה. זה לא הספיק. ר.ב. לייפציג תוכל לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. פרנקפורט עם ניצחון שני ליגה שני בלבד ב-20 מפגשיה האחרונים עם הבווארים.

השער של ארלינג הולאנד נגד שאלקה. Lars Baron, GettyImages
איזה ביצוע! הולאנד כובש/GettyImages, Lars Baron

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 4:0

פעם, לא כל כך מזמן, זה היה דרבי לוהט בין שתי קבוצות מהצמרת הגבוהה של הבונדסליגה. היום זה משחק בין הקבוצה החלשה בליגה שנמצאת בדרך הבטוחה אל הבונדסליגה השנייה, לקבוצה שנמצאת בתקופה רעה מאוד בליגה, אבל עדיין עדיפה פי כמה על פני הרויאל בלוז. ג'יידון סאנצ'ו פתח את החגיגה בדקה ה-42 ושלוש דקות לאחר מכן הגיע אחד משערי העונה: מספרת צידית נפלאה של ארלינג הולאנד. רפאל גריירו קבע 0:3 בדקה ה-60 והנורבגי חתם את התוצאה בדקה ה-79 עם שער הליגה ה-17 שלו.

שחקן וולפסבורג רנאטו שטפן. Friedemann Vogel, GettyImages
וולפסבורג החזירה את בילפלד אל הקרקע. שטפן/GettyImages, Friedemann Vogel

ארמיניה בילפלד - וולפסבורג 3:0

העולה החדשה הדהימה ביום שני כשהובילה כבר 1:3 באליאנץ ארנה מול באיירן מינכן ובסופו של דבר סיימה ב-3:3 מפתיע בפני עצמו, לצערה הפעם ארמיניה בילפלד לא הזכירה במאום את הקבוצה שלקחה נקודות מהאלופה והוכתה שוק על ירך בידי הזאבים. רנאטו שטפן כבש ראשון עבור האורחת בדקה ה-29, והשלים צמד שתי דקות בתוך המחצית השנייה. מקסימיליאן ארנולד קינח עם השלישי ו-וולפסבורג חוזרת לנצח לאחר התיקו הביתי במחזור שעבר עם מנשנגלדבאך.

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 2:1
לגלדבאך: לארס שטינדל (26), למיינץ: קארים אוניסיוו (10), קווין שטוגר (86)

פ.צ. קלן - שטוטגרט 1:0
לשטוטגרט: סשה קלז'דיץ' (49)

פרייבורג - אוניון ברלין 1:0
לאוניון ברלין: גרישה פרומל (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully