וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "ברור מה מחכה לנו נגד אתלטיקו מדריד"

מאמן צ'לסי מוכן לקרב פיזי וקשה נגד הקבוצה של סימאונה, אספיליקואטה: "צריך לשמור את סימאונה רחוק מהשער" (ג', 22:00, ספ' 5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים23/02/2021
אתלטיקו מדריד
    0
    • (68) ג'ירו
    צ'לסי
    תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 0:2/ספורט 1

    הרכבי הקבוצות

    אתלטיקו מדריד "תארח" מחר (שלישי) את צ'לסי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בבוקרשט שברומניה. המוליכה הספרדית, שמגיעה אחרי שהפסידה 2:0 ללבנטה במחזור האחרון וקצת איבדה גובה כשהשיגה חמש נקודות מ-12 האחרונות בליגה. מנגד, צ'לסי סיימה ב-1:1 מול סאות'המפטון ונעצרה אחרי חמישה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות והיא במקום החמישי בפרמיירליג. אתלטיקו עלה אל שמינית הגמר מהמקום השני מתחת לבאיירן מינכן, ממנה חטפה 4:0 באליאנץ ארנה, בעוד צ'לסי סיימה במקום הראשון בבית שלה מעל סביליה.

    קירן טריפייר המושעה ייעדר מהמשחק אצל אתלטיקו ולא יפגוש יריבה אנגלית הפעם, גם הקטור הררה, יאניק פריירה קראסקו, שימה ורסאלקו וחוסה מריה חימנס ייעדרו. צ'לסי חסרה את טיאגו סילבה הפצוע בעוד טמי אברהם בספק. בעיה נוספת של צ'לסי היא שלא פחות מארבעה שחקנים אצלה בסכנת הרחקה מהגומלין אם יספגו צהוב: ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ', מייסון מאונט וחכים זייש.

    זו הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות בנוקאאוט של ליגת האלופות מאז חצי הגמר ב-2014, אז אתלטיקו הצליחה לעבור בזכות 1:3 בסיכום שני המפגשים אחרי 0:0 ביתי ו-1:3 בסטמפורד ברידג'. מאז השתיים נפגשו גם בשלב הבתים.

    תומאס טוכל מאמן צ'לסי. רויטרס
    "מבחן גדול". טוכל/רויטרס

    מאמן צ'לסי תומאס טוכל, שיערוך את הבכורה שלו בליגת האלופות בקבוצתו החדשה, אמר: "זה מבחן גדול. אתלטיקו מדריד קבוצה מנוסה מאוד ברמה האלה עם מאמן מנוסה. אני מקווה שזה יוציא מאיתנו את המיטב. נעשה את הדברים בדרך שלנו והם יעשו את שלהם. זה ברור מה אתה מקבל כשאתה משחק מול אתלטיקו: לחימה, ניסיון, קבוצה עם מנטאליות חזקה".

    קפטן הבלוז ססאר אספיליקואטה הוסיף: "מהיום הראשון תומאס טוכל הבהיר לנו מה הוא רוצה מאיתנו ואנחנו מנסים ליישם את זה בכל משחק. השגנו כמה תוצאות חיוביות וזה מעניק לנו ביטחון. התאכזבנו בשבת לאבד שתי נקודות, אבל עכשיו אנחנו חושבים על ליגת האלופות. אתלטיקו קבוצה יציבה מאוד ובמקום הראשון בליגה הספרדית. אנחנו יודעים שאנחנו פוגשים יריבה חזקה עם ניסיון". על לואיס סוארס אמר אספיליקואטה: "הדרך הכי טובה להגן מולו היא לשמור אותו רחוק מהשער וזו עבודה קבוצתית. שיחקתי נגדו גם כשהוא היה בליברפול וגם בברצלונה, הוא חלוץ נהדר".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully