וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור האריך את חוזהו בעונה נוספת

22.2.2021 / 11:51

הבלם בן ה-31 ימשיך לעונה שישית בבירת הנגב: "מצאתי כאן בית". ברקת: "הוא תמיד גילה מקצועיות, מנהיגות, צניעות ואהבה גדולה למועדון ולעיר". נמשכים המגעים עם ז'וזואה, רוני לוי אחרי אימון הבכורה: "החיבור ביני לבין אלונה ברקת היה טוב מאוד מהרגע הראשון"

רוני לוי מדבר לראשונה כמאמן הפועל באר שבע/הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של מיגל ויטור בעונה נוספת. הבלם הפורטוגלי בן ה-31 ניהל לאחרונה מגעים על הישארותו לעונה שישית בבירת הנגב, במקביל למשא ומתן עם בן ארצו ז'וזואה שגם חוזהו מסתיים בתום העונה.

ויטור אמר לאחר החתימה: "אני שמח ומאושר לחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת עם סרט הקפטן על הזרוע. מצאתי במועדון הזה בית ואני מלא הערכה על התמיכה שאני מקבל מאנשיו ומהקהל העצום של הקבוצה. אעשה הכול כדי לעמוד במטרות של הקבוצה. אני מייחל לכך שבקרוב מאוד אוכל לעלות לכר הדשא לשירת האוהדים היקרים שלנו".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת אמרה: "מיגל הצטרף אלינו בקיץ בשנת 2016, הפך במהרה לאחד השחקנים הדומיננטיים בקבוצה ולפיכך קיבל את סרט הקפטן. במשך כל תקופתו במועדון, גילה מיגל מקצועיות, מנהיגות, צניעות ואהבה גדולה למועדון ולעיר. אני מברכת את מיגל על הארכת חוזהו ושמחה שהוא ממשיך איתנו עונה נוספת כקפטן הקבוצה".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נשאר בבירת הנגב. מיגל ויטור/דני מרון

ויטור, שיהיה בן 32 הקיץ, הגיע להפועל באר שבע בקיץ 2016 והיה שותף לזכייה בשתי האליפויות האחרונות של הקבוצה בשתי שנותיו הראשונות בישראל, כשבעונת הבכורה שלו בבירת הנגב אף הוכתר לשחקן העונה, למרות שסבל משורה של פציעות.

חוסר המזל של ויטור, שהפך לאחד השחקנים האהובים על האוהדים ובהמשך גם לקפטן הקבוצה, נמשך גם בשתי העונות הבאות, בהן מיעט לשחק, אך בעונת 2019/20 נותר כשיר כמעט לאורך כל העונה. בסך הכל רשם ויטור 70 משחקי ליגה בארבע שנים וחצי.

עוד בוואלה!

אלחמיד: "המטרה - להיאבק על כל התארים בעונה הבאה". באריירו סובל משבר בעצם הבריח

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
אימון בכורה. רוני לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הבוקר סיפק לוי ציטוטים ראשונים כמאמן הפועל באר שבע. "התחושו טובות. כיף לחזור למגרשים, כיף לחזור למועדון גדול כמו הפועל באר שבע", אמר המאמן לאתר הרשמי של המועדון.

"יש לי הרבה מוטיבציה להצליח. מהרגע הראשון שנפגשתי עם אלונה היה חיבור טוב מאוד, משני הצדדים. מצאתי במקום הזה הרבה אנשים רעבים להצלחה ולהתקדמות, גם אליניב ומאור שהיו שחקנים שלי בעבר ואתה רואה את המוטיבציה שלהם. גם אסי הוא עוגן חשוב במועדון. יש כאן הרבה עבודה, אבל אפשר לעשות דברים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully