וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "החיבור ביני לבין אלונה ברקת היה טוב מאוד מהרגע הראשון"

עודכן לאחרונה: 22.2.2021 / 11:14

המאמן הנכנס של הפועל באר שבע: "כיף לחזור למועדון כזה גדול, מצאתי פה אנשים רעבים להצלחה". האופציה על באריירו הפצוע תמומש, אלחמיד וז'וזואה אמורים לפתוח מול בית"ר ירושלים

רוני לוי מדבר לראשונה כמאמן הפועל באר שבע/הפועל באר שבע

למרות ההדחה מגביע המדינה ואיבוד התואר בו החזיקה מהעונה שעברה, בהפועל באר שבע יצאו אופטימיים אמש (ראשון) מטרנר. ההפסד למכבי תל אביב היה צורב וכואב ושוב בתוצאה של 1:0 ממש כמו בליגה לא מזמן, אבל במועדון מאמינים שרוני לוי שישב ביציע וצפה במשחק ראה שיש לו חומר לעבוד איתו - במיוחד כשחסרו כל כך הרבה שחקנים פצועים ומורחקים. "רוני מקבל קבוצה טובה והוא יעשה אותה יותר טובה", אמרו אמש במועדון. אחרי ההדחה אמש מתחדד עוד יותר הצורך לסיים את העונה במקום השלישי וזו המשימה שהוצבה בפני לוי. אלונה ברקת רוצה כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בתום העונה וכדי לא להיות תלויים בזהות מחזיקת הגביע, יצטרכו רוני לוי ושחקניו להשיג בסיום העונה את המקום השלישי ולהבטיח את המפעל האירופי החדש דרך הליגה.

לוי צפה אתמול במשחק מהיציע כמה שורות בלבד מעל הספסל. הוא העדיף לשבת שם שני כיסאות מהמנכ"ל אסי רחמים ולא למעלה בתא הכבוד ליד משפחת ברקת כדי לקחת חלק פעיל בהעברת מסרים ורעיונות לאליניב ברדה. החל מהיום לוי הוא מאמן הקבוצה בכל רמ"ח איבריו ורצה הגורל שמשחקו הראשון כמאמן יהיה מול בית"ר ירושלים שפיטרה אותו בקיץ.

הבוקר סיפק לוי ציטוטים ראשונים כמאמן הפועל באר שבע. "התחושו טובות. כיף לחזור למגרשים, כיף לחזור למועדון גדול כמו הפועל באר שבע", אמר המאמן לאתר הרשמי של המועדון. "יש לי הרבה מוטיבציה להצליח. מהרגע הראשון שנפגשתי עם אלונה היה חיבור טוב מאוד, משני הצדדים. מצאתי במקום הזה הרבה אנשים רעבים להצלחה ולהתקדמות, גם אליניב ומאור שהיו שחקנים שלי בעבר ואתה רואה את המוטיבציה שלהם. גם אסי הוא עוגן חשוב במועדון. יש כאן הרבה עבודה, אבל אפשר לעשות דברים יפים".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי עם המנכ"ל אסי רחמים. דני מרון
מתחיל לעבוד. רוני לוי/דני מרון

בקבוצה היו בסיום עצובים וכואבים כשהגיעו הבשורות מבית החולים סורוקה שם אובחן שבר בעצם הבריח של מריאנו באריירו. הקשר הארגנטינאי שהפך לישראלי כבר לא יחזור העונה קרוב לוודאי, אבל בהפועל באר שבע כבר החליטו לממש את האופציה עליו, לרכוש את כרטיס השחקן שלו ולהאריך את חוזהו בכמה שנים.

המשחק אתמול היה האחרון בעונש שהושת על ז'וזואה והוא יחזור להרכב מול בית"ר ירושלים. גם חאתם עבד אלחמיד שנכנס כמחליף במחצית השנייה, יעלה ב-11 במשחק אותו כבר החלו להגדיר בבאר שבע כחשוב ביותר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully