וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד: "המטרה - להיאבק על כל התארים בעונה הבאה". באריירו סובל משבר בעצם הבריח

אחרי שערך בכורה מחודשת בבאר שבע, שחקן ההגנה הציב מטרות והסביר את הקאמבק. באריירו ייעדר מספר חודשים וייתכן שסיים את העונה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

רשימת הפצועים בהפועל באר שבע מתארכת. מריאנו באריירו הצטרף הערב (ראשון) לאור דדיה, אלטון אקולטסה וסינטאיהו סלליך המושבתים, אחרי שפרק את הכתף במהלך ההפסד 1:0 למכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה.

באריירו נפגע קצת אחרי שגלש והציל מהקו שער בטוח של אייל גולסה. הוא נראה יורד לספסל בסמוך לשריקה למחצית כשהוא נאנק מכאבים. לאחר המשחק באריירו עבר צילום שאבחן שבר בעצם הבריח. המשמעות: הקשר ייעדר מספר חודשים מהמגרשים וייתכן שסיים את העונה. חאתם עבד אלחמיד שהפועל באר שבע תכננה להכניס לעניינים בהדרגה, נאלץ להיכנס במקומו בלית ברירה ותופקד בתור קשר.

שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דני מרון
ייעדר מספר חודשים. באריירו/דני מרון

"זו התרגשות חיובית שחזרתי לטרנר למועדון שאני באמת אוהב", סיכם אלחמיד את הבכורה המחודשת. "ראיתי את התגובה של הקהל וזה מאוד ריגש אותי. אני אופטימי מההופעה שלנו היום".

"המטרה שלנו בעונה הבאה היא להיאבק על תארים. מקווה שנחזור להיות הפועל באר שבע של שנים קודמות. זה החלום הכי גדול של השחקנים והבעלים. אני מאוד אופטימי מהבסיס שיש בקבוצה".

על רוני לוי: "הוא מאמן עם הרבה מאוד ניסיון שזכה בתארים. הוא יודע מה זה קבוצה שרצה לאליפות. אני באופן אישי לא מכיר אותו, אבל שמח שהוא מצטרף אלינו. נקווה שהוא יוביל אותנו להישגים בשנה הבאה".

"יש לי הרגשה מעורבת בגלל כל מה שקרה איתי. היה לי קשה להישאר בסלטיק לבד עם הסגר. לא חזרתי אבל לשום מקום, חזרתי למועדון גדול בכדורגל הישראלי. הייתה לי תקופה של ארבעה חודשים של פציעה שעצרה את ההתקדמות שלי. חזרתי למקום טוב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב עלתה לשמינית גמר הגביע עם 0:1 קשה על הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
חאתם עבד אלחמיד, הפועל באר שבע. דני מרון
ברוך שובך. אלחמיד/דני מרון

אליניב ברדה שנפרד מתפקיד המאמן הזמני, אמר בסיום: "זה מאוד מאוד מאכזב, זה גביע ואי אפשר לתקן. היו לנו הזדמנויות מספיק טובות כדי להישאר במשחק. זה הכדורגל והוא אכזרי. ראינו הרבה דברים טובים בבאר שבע ואם נמשיך אותם הקבוצה תלך ותשתפר".

על רוני לוי: "הוא התחיל ללמוד את הקבוצה, הוא רואה את השחקנים. ואני מאמין שהוא ייתן את הערך מוסף שלו".

על העונה הבאה: "יש לכולנו מוטיבציה וראיתם את הקהל שלנו. אבל לפני שמזכירים את השנה הבאה, יש לנו מטרות להשיג את הפלייאוף העליון. אני אוהב תוצאות, אבל מאמין גם בדרך ואם נמשיך ככה התוצאות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully