וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב: "שחטאר איכותית, אבל נתנו להם יותר מדי כבוד"

19.2.2021 / 6:36

במכבי תל אביב הודו שהם נתקלו ביריבה איכותית, אך הרגישו שהם היו יכולים להוציא יותר. שחקן: "במחצית השנייה ראינו שהשד לא כזה נורא". טננבאום: "חבל שלא ידענו לפחות לשמור על הפסד של 1:0". איתי שכטר נראה מצוברח אחרי שלא שותף, גולסה בתמונת ההרכב מול באר שבע

תקציר: מכבי תל אביב - שחטאר דונייצק 2:0/ספורט 1

אכזבה במכבי תל אביב מתוצאת המפגש הראשון אמש (חמישי) מול שחטאר דונייצק בליגה האירופית. ההפסד אמש 0:2 לאוקראינים סותם למעשה כמעט בוודאות את הגולל על המשך המסע של הקבוצה באירופה וקרוב לוודאי שהיא לא תצליח להפתיע בפיגור של שני שערים את האוקראינים בגומלין בשבוע הבא בחוץ.

במכבי תל אביב הודו אמש שנתקלו ביריבה איכותית, הרבה מעבר לרמה של הכדורגל הישראלי, אך הוסיפו שבמחצית הראשונה התחושה היתה שהקבוצה נותנת ליריבה יותר מדי כבוד. "במחצית הראשונה לא היינו בכלל חלק מהמשחק", אמר שחקן בקבוצה. "במחצית השנייה כשהשתחררנו וראינו שהשד לא כזה נורא, הראינו שגם לנו יש מה למכור והיינו גם יכולים לסיים את המשחק בתוצאת תיקו. היו כמה מצבים והיינו צריכים להבקיע לפחות שער אחד".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נתנו לשחטאר יותר מדי כבוד? פרץ/דני מרון

השוער דניאל טננבאום שראה מהצד השני המון ברזילאים בשחטאר, הרגיש מאוכזב מאוד בסיום. "הרגשה של באסה", אמר השוער. "אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב. יש לנו קבוצה באמת טובה ואיכותית. חבל שלא ידענו לפחות לשמור על הפסד מינימלי של 0:1 ולצאת איתו לגומלין כי בהפרש של שני שערים זה כבר יהיה יותר קשה. שחטאר קבוצה חזקה והיה לנו קשה בהגנה כי הם מאוד טכניים".

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמר פטריק ואן לוון שהוא אופטימי באשר להתקדמות של הכדורגלן הישראלי והיכולת שלו לצמצם את הפער מהכדורגלן העולמי. ואן לוון הביע אופטימיות בנוגע לדרך של מכבי תל אביב שמשאילה את שחקניה הצעירים ונותנת להם להתפתח. בשחטאר משחקים המון זרים מברזיל. ואן לוון לא הביע עמדה נחרצת באשר לשאלת כמות הזרים הנחוצה בכדורגל הישראלי. "יש על זה דיון תמידי וגם עכשיו דנים בכמות הנכונה. שחקן זר בהחלט יכול להשפיע לטובה על פיתוח הכדורגל כאן, אבל אני גם מודע לצורך לפתח את הכדורגלן הישראלי ולאפשר לו לשחק כמה שיותר".

ואן לוון משוכנע שהוא יכול לצלוח את המשימות הקרובות למרות שהמפגשים מול שחטאר והטיסה בשבוע הבא לאוקראינה יגזלו הרבה אנרגיות. "יש לנו סגל טוב ואני לא מודאג מריבוי המשחקים כעת", אמר ההולנדי.

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
איזו אכזבה. פשיץ'/דני מרון

מי שנראה קצת מצוברח בסיום היה איתי שכטר שלא נכנס לשחק ורץ בסיום מסביב למגרש עם כל מי שלא שותף. ואן לוון העדיף להכניס להתקפה כמחליפים את ניק בלקמן ככנף שמאל ואת אדוארדו גררו במקום אלכסנדר פשיץ'. במכבי תל אביב מאמינים שיש לשכטר סיכוי טוב לשחק מחרתיים בגביע בטרנר ואולי אף לפתוח בהרכב. אייל גולסה חזר לשחק אחרי פציעה ובזמן שהיה על הדשא היה מאוד מעורב. גם הוא עשוי לפתוח ביום ראשון מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully