וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: צמדים למונס דאבור וערן זהבי, שער ושני בישולים לליאור רפאלוב

ערב גדול לישראלים בשלב 32 האחרונות: חלוץ הופנהיים הוסיף ובישול והחמצת פנדל ב-3:3 עם מולדה, כוכב פ.ס.וו חטף 4:2 מאולימפיאקוס ביוון, קשר אנטוורפן בלט ב-4:3 מול ריינג'רס. רביעייה ליונייטד, רק 2:2 למילאן בבלגרד

תקציר ה-2:4 של אולימפיאקוס על פ.ס.וו וערן זהבי/ספורט1

שלב 32 האחרונות יצא הערב (חמישי) לדרך עם 16 משחקים, ובעוד האלופה הישראלית מכבי תל אביב אמנם הפסידה לשחטאר דונייצק, יתר הישראלים דווקא עשו חיל. ערן זהבי כבש צמד, ופ.ס.וו איינדהובן שלו הפסידה 4:2 לאולימפיאקוס ביוון, מונס דאבור תרם צמד ובישול ב-3:3 של הופנהיים עם מולדה וליאור רפאלוב סיפק שער ובישול ב-4:3 הדרמטי שחטפה אנטוורפן מגלאזגו רייג'רס. מנצ'סטר יונייטד חגגה 0:4 משכנע על ריאל סוסיאדד, מילאן רשמה 2:2 דרמטי מול הכוכב האדום בבלגרד ואילו טוטנהאם השיגה 1:4 על וולפסברגר.

seperator

אולימפיאקוס - פ.ס.וו. איינדהובן 2:4

לאחר ששמטה שתי נקודות באופן מרגיש מול דן האח בליגה ההולנדית, המשיכה פ.ס.וו לאכזב אך הכול עדיין פתוח לקראת הגומלין - בעיקר בזכות ערן זהבי שהציל את קבוצתו עם צמד טיפוסי שהביא אותו לעשרה שערים העונה בכל המסגרות. ההגנה של ההולנדים שוב לא תפקדה - חדשות רעות גם לקראת קרב הצמרת החשוב מול ויטסה בעוד שלושה ימים.

המארחת פתחה היטב ועלתה ליתרון בדקה התשיעית, כשאנדראס בוחולאקיס נגח בחוזקה אחרי כדור חופשי וקבע 0:1. ערן זהבי הגיב במהרה והשווה כבר בחלוף חמש דקות, כשהשתחרר נהדר ומ-20 מטר בעט כדור שפגע בשחקן הגנה, שינה מעט כיוון ונכנס. שער שלישי העונה לכוכב נבחרת ישראל בליגה האירופית. אולימפיאקוס נטלה בחזרה את ההובלה בדקה ה-37, הפעם מבעיטה יפה של יאן אמבילה מחוץ לרחבה, ושוב היה זה זהבי שאיזן במהרה, כשנגח פנימה את כדור הקרן של פיליפ מקס בדקה ה-40. המילה האחרונה במחצית הראשונה היתה שייכת ליוסף אל אראבי, שניצל שגיאה גדולה בהגנה, חלף בקלילות על פני יבון אמבוגו וגלגל פנימה את ה-2:3 של אולימפיאקוס. בדקה ה-49 כמעט השלים זהבי שלושער, אך הבעיטה החופשית שלו ננעצה בקורה. אולימפיאקוס הענישה ועלתה ל-2:4 בדקה ה-83, מרגלי גאורגיוס מסוארס, ומשם יהיה לפ.ס.וו קשה לחזור.

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לשחטאר דונייצק

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Photo Pestige/Soccrates, GettyImages
צמד ביוון, אך לא יהיה פשוט בגומלין. זהבי/GettyImages, Photo Pestige/Soccrates

ריאל סוסיאדד - מנצ'סטר יונייטד 4:0

שתי הקבצות הוליכו בשלב מסוים העונה את הליגות המקומיות שלהן, אך לא הצליחו לשמור על יציבות וכעת גם הבאסקים וגם השדים האדומים רואים את המקומות הראשונים בלה-ליגה ובפרמיירליג ממרחק רב. יונייטד בכל זאת הצליחה להתאושש אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות והיא עם רגל וחצי בשלב הבא. לאחר פתיחה מהוססת בשני הצדדים, ניצל ברונו פרננדש בדקה ה-27 כדור עומק של מרכוס רשפורד ושגיאה בהגנה כדי לכבוש את שערו ה-20 העונה. בדקה ה-57 השלים הפורטוגלי הנפלא צמד, עם שערו האירופי התשיעי מאז הצטרף לשדים האדומים, שאושר לאחר בדיקת VAR. בדקה ה-65 הצטרף לחגיגה גם רשפורד, אחרי כדור עומק יפה של פרד. אמאד דיאלו קם מהספסל להופעת בכורה בדקה ה-83, ובדקה ה-90 ראה את דניאל ג'יימס קובע את תוצאת הסיום.

צפו ב-0:4 של יונייטד

תקציר ה-0:4 של מנצ'סטר יונייטד על ריאל סוסיאדד/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד - מילאן 2:2

הרוסונרי איבדו את המקום הראשון בליגה האיטלקית לאחר זמן רב בעקבות הפסד מפתיע לספציה והצליחו להתאושש ולהשיג מקדמה חשובה לקראת משחק הגומלין במילאנו. לאחר שני שערים פסולים, כבשה מילאן שער חוקי בדקה ה-42, וגם הוא לא ממש היה שלה כי אם של רדובאן פאנקוב, שדחק פנימה לשערו הוא את כדור הרוחב של סמו קסטייחו. בדקה ה-52 נגע אלסיו רומאניולי ביד בתוך הרחבה ואפשר לגוולור קאנגה לאזן מהנקודה הלבנה. תשע דקות לאחר מכן היו אלה הרוסונרי שקיבלו פנדל, אותו כבש תאו הרננדז והשיב אותם ל-1:2. בדקה ה-93 כיפר פאנקוב על השער העצמי שלו והפעם כבש לשער הנכון, כדי לקבוע 2:2 דרמטי בסיום עם נגיחה קשתית מעל ג'אנלואיג'י דונארומה.

צפו ב-2:2 של מילאן

תקציר ה-2:2 בין מילאן והכוכב האדום בלגרד/ספורט1

וולפסברגר - טוטנהאם 4:1

התרנגולים שהגיעו עם ארבעה הפסדי ליגה בחמשת משחקיהם האחרונים הוציאו את כל העצבים על היריבה האוסטרית, משורותיה המשיך להיעדר אליאל פרץ בשל פציעה. האורחים לחצו בפתיחה ובאו על שכרם בדקה ה-13, כשגארת' בייל הגביה ויונג מין סון נגח פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-28 עבר לתפקיד הכובש, אחרי פריצה והטעיה נהדרת באגף ימין, שהסתיימה בבעיטה חזקה לרשת העליונה. בדקה ה-34 סיפק לוקאס מורה פריצה יפה עוד יותר, עם דריבל מבריק ובעיטה חזקה לפינה שקבעה 0:3. מיכאל לינדל צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-55, אך המילה האחרונה היתה שייכת לוויניוס המחליף, שכבש בדקה ה-88.

צפו ב-1:4 של טוטנהאם

תקציר ה-1:4 של טוטנהאם על וולפסברגר/ספורט1

מולדה - הופנהיים 3:3

לא ממש הלך לו בספרד, לא תמיד הולך לו בגרמניה, אבל בליגה האירופית יש מעט מאוד שחקנים טובים ופורים ממונס דאבור. הישראלי סיפק עוד הצגה גדולה הערב ויש לו כעת 24 שערים במפעל - רק אריץ אדוריץ (28) ורדמאל פלקאו (30) הגדולים מדורגים לפניו בטבלת כל הזמנים.

דאבור פתח בסערה ומצא את הרשת כבר בדקה השמינית עם נגיחה מקרוב, בשער שאושר לאחר בדיקת VAR. בדקה ה-28 השלים גם הוא צמד, שוב עם הראש, הפעם לאחר הגבהה של פאבל קאדרבק. מרטין אלינגסן צימק ל-2:1 בדקה ה-41 אך הופנהיים מיד הגיבה והפעם עבר דאבור לתפקיד המבשל, כשמצא את כריסטוף באומגרטנר שקבע 1:3. בדקה ה-55 כבר חשב הישראלי שהשלים שלושער, אולם הפעם השער שלו נפסל על ידי VAR בטענת נבדל. שמונה דקות לאחר מכן קיבל צ'אנס גדול נוסף לעשות זאת, אך הפנדל שלו נהדף על ידי אנדראס לינדה. המארחת ניצלה זאת כדי לחזור לעניינים ואייריק אולאנד-אנדרסן (71) ודויד פופאנה (75) השוו ל-3:3. איזה משחק.

צפו בשער הראשון של דאבור

שערו הראשון של מונס דאבור מול מולדה/ספורט1

ובשער השני

שערו השני של מונס דאבור מול מולדה/ספורט1

ובתקציר המלא

תקציר: מולדה - הופנהיים 3:3/ספורט 1

אנטוורפן - ריינג'רס 4:3

גם ליאור רפאלוב היה שותף מלא בערב הגדול של הישראלים עם שער ושני בישולים, אך לצערו הערב המרשים הסתיים בהפסד דרמטי שיקשה עליו מאוד בגומלין. ריינג'רס היתה עדיפה בהרבה בפתיחה ובאה על שכרה בדקה ה-38, מרגלי ג'ו אריבו. המארחת לא ויתרה והשוותה בדקה ה-45, כשרפאלוב הגביה כדור חופשי אותו נגח פנימה פליפה אבנאטי. המהפך הושלם שמונה דקות בתוך תוספת הזמן, כשהישראלי הופל ברחבה, כבש בעצמו את הפנדל וקבע 1:2. בורנה בארישיץ' השווה עם פנדל משלו (59), רפאלוב הוסיף בישול שני, הפעם למרטין הונגלה (66), אך ריאן קנט איזן (84) ופארישיץ' השלים צמד פנדלים ממש בדקה ה-90. הפסד כואב לאנטוורפן.

צפו ברפאלוב כובש ומבשל

ליאור רפאלוב כובש ומבשל מול גלאזגו ריינג'רס בליגה האירופית/ספורט1

בנפיקה - ארסנל 1:1

תוצאה מעט מאכזבת לארסנל, שלא הצליחה לנצל את המומנטום הרע של יריבתה, ובכל זאת היא תגיע לגומלין עם יתרון ברור. בדקה ה-55 עלתה המארחת ליתרון כשפיזי כבש מהנקודה הלבנה, אך התותחנים השוו בחלוף שתי דקות בלבד, מרגלי בואקיו סאקה, שהמשיך פנימה כדור רוחב של סדריק. הכול פתוח לקראת השבוע הבא.

צפו בתקציר: בנפיקה - ארסנל 1:1

תקציר: בנפיקה - ארסנל 1:1/ספורט 1
שחקן ארסנל בואקיו סאקה מול שחקן בנפיקה יאן ורטונחן. רויטרס
ארסנל תחזור עם תוצאה טובה מפורטוגל? סאקה מול ורטונחן/רויטרס

משחקים נוספים

דינמו קייב - קלאב ברוז' 1:1
לדינמו קייב: ויטלי בויאלסקי (62), לברוז': ברנדון מכלה (67)

בראגה - רומא 2:0
לרומא: אדין דז'קו (5), בורחה מיוראל (86)

קרסנודאר - דינמו זאגרב 3:2
לקרסנודאר: מרכוס ברג (28), ויקטור קלאסון (69), לזאגרב: ברונו פטקוביץ' (15, 54), אייאי אטיימוון (75)

סלביה פראג - לסטר 0:0

יאנג בויז - באייר לברקוזן 3:4
ליאנג בויז: כריסטיאן פאסנאכט (3), תאוסון סייבצ'ו (19, 89), אליה מסצ'ק (44), ללברקוזן: פטריק שיק (49, 52), מוסא דיאבי (68)

ליל - אייאקס 2:1
לליל: טימותי וואה (72), לאייאקס: טושאן טאדיץ' (87), בריאן ברובי (89)

גרנאדה - נאפולי 0:2
לגרנאדה: ינחל הררה (19), קנדי (21)

זלצבורג - ויאריאל 2:0
לוויאריאל: פאקו אלקאסר (41), פר ניניו (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully