וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "לא נוותר על הגומלין", סולומון: "התרגשתי מאוד"

19.2.2021 / 0:01

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב לאחר ההפסד: "חבל שלא ניצלנו את המצבים". הישראלי של שחטאר: "הכי כיף בעולם להיות כאן"

תקציר: מכבי תל אביב - שחטאר דונייצק 2:0/ספורט 1

מאז הביקור של רד בול זלצבורג בישראל לפני כמעט חמישה חודשים בפלייאוף ליגת האלופות, מכבי תל אביב לא הפסידה משחק ביתי. הערב (חמישי) ביקרה בבלומפילד עוד קבוצה של ליגת האלופות, שחטאר דונייצק האוקראינית, והצהובים הפסידו לה 2:0 במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. הגומלין (עם קהל) ייערך בעוד שבוע באוקראינה, ולמכבי תל אביב עוד הייתה תקווה אם התוצאה הייתה נשארת 1:0, אבל טטה הכפיל בתוספת הזמן לאחר רגע של הפקרות בצהוב וקירב את מנור סולומון וחבריו לשמינית הגמר.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה עבורינו. ניסינו להחזיק כמה שיותר זמן, ואני חושב גם שהיו לנו שניים או שלושה מצבים טובים שחבל שלא ניצלנו. אני מרגיש שאם היינו מנצלים את ההזדמנויות שהיו לנו אולי היינו יכולים להשוות והמשחק היה משתנה, אבל היה גם מאוד קשה להרחיק אותם מלכבוש את השער השני".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מוותר על הגומלין. ואן לוון/דני מרון

על המטרות בגומלין: "זה לא אפשרי מבחינתנו לוותר על משחק הגומלין. ננסה להפעיל לחץ עליהם ולעשות מה שנוכל". על משחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע: "יש לנו סגל רחב עם שחקנים שרוצים לעשות את העבודה שלהם, ואני מאמין שנסתדר".

הקיצוני של שחטאר דונייצק מנור סולומון אמר: "היה מוזר מאוד, התרגשתי להגיע לכאן, כיף גדול להגיע לארץ. הכי כיף בעולם להיות כאן עם המשפחה וכל האנשים, לדבר עברית זה כיף גדול. התרגשתי מאוד במשחק ואני שמח מהתוצאה. המשפחה שלי מצד אמא הם אוהדים שרופים של מכבי תל אביב, אבל אני חושב שבמשחק הזה הם העדיפו את שחטאר, במיוחד ההורים שלי ואני בטוח שהם שמחים מהתוצאה. זהו, ממשיכים קדימה. אי אפשר להגיד שאנחנו בשלב הבא, מכבי תל אביב קבוצה חזקה. שלטנו בכדור והגענו למצבים, אבל הם הראו שהם קבוצה טובה שיודעת להזיז את הכדור ולשמור טוב מאוד. כלום לא סגור, נבוא לגומלין כדי לעבור. ברור שעכשיו חזרה למכבי תל אביב זה לא על הפרק. מוקדם לדבר לגבי העונה הבאה. אני רציתי להמשיך בשחטאר ולסיים פה את העונה. טוב לי כאן ואני נהנה, אני בקבוצה מצוינת עם שחקנים כישרוניים מאוד. אני לומד ומשתפר בכל יום. אני מאמין שיהיה יעד הבא, אבל לא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully