וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי פורח: "אני מרגיש פיזית הרבה יותר טוב מאז פגרת החורף"

הצמד בהפסד 4:2 לאולימפיאקוס השאיר תקווה לקראת הגומלין, למרות הופעה איומה של ההגנה. זהבי: "מרוצה מהיכולת שלי, אבל כקבוצה אנחנו צריכים להשתפר"

תקציר ה-2:4 של אולימפיאקוס על פ.ס.וו וערן זהבי/ספורט1

אלמלא ערן זהבי, הסיפור האירופי של פ.ס.וו איינדהובן ככל הנראה היה מסתיים אמש (חמישי). ההגנה כשלה פעם אחר פעם מול אולימפיאקוס וספגה ארבעה שערים במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, אבל הכוכב הישראלי כבש פעמיים ועם הפסד 4:2 עוד יש תקווה לקראת הגומלין בהולנד. זהבי העלה את מאזנו העונה ל-10 שערים (שישה בליגה וארבעה באירופה) וסך הכול יש לו כבר 25 שערים במפעלים האירופים.

"זהבי השאיר את פ.ס.וו בחיים", נכתב ב-AD אחרי ההופעה המוצלחת של הסקורר הישראלי. במקום אחר נכתב: "רק הודות לשתי יריות של זהבי, לפ.ס.וו יש עוד על מה לשחק. הוא היה אחד משני השחקנים החדים היחידים של פ.ס.וו, יחד עם ג'ורדן טזה".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג עם חבריו. Photo Pestige/Soccrates, GettyImages
אופטימי לקראת הגומלין. ערן זהבי/GettyImages, Photo Pestige/Soccrates

סך הכול זהבי נגע בכדור 41 פעמים ב-85 דקות, איים על השער שמונה פעמים ומתוך זה חמישה כדורים היו למסגרת וכאמור שניים גם מצאו את הרשת. הוא דייק ב-22 מתוך 26 מסירות, הצליח בשניים משלושה כדרורים וניצח בארבעה משמונה מאבקים.

הישראלי אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "לא נאשים את ההגנה או מישהו ספציפי, אנחנו תמיד יחד. אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. אין טעם להאשים אחד את השני. אני בהחלט רואה תקווה לקראת המשחק הבא".

זהבי נשאל על האכזבה שלו בעקבות ההפסד ואמר: "אם להיות כנה, אני מאוד מאוכזב. במשחק זה הרגיש שהיינו שווים יותר. זה חשוב להבקיע שני שערים בחוץ, זה החלק החיובי. יש לנו איכויות לנצח במגרש שלנו. צריך לשמור אנרגיה למשחק הבא".

זהבי התייחס למגמת השיפור שלו מאז פגרת החורף: "אני מרגיש טוב יותר מאז הפגרה, אני מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית גם. אני מנסה לעזור לקבוצה עם בישולים ושערים וגם מבחינה טקטית. אני מרוצה מהיכולת שלי, אבל כקבוצה אנחנו בהחלט יכולים להיות יותר טובים".

על ההפסד ליוונים: "הפרטים הקטנים עשו את ההבדל ולא היה לנו מזל. היינו בעשרה שחקנים כשספגנו את הגול השני. עשינו טעויות, אבל אני לא הולך להאשים אף אחד. אנחנו צריכים לדחוף אחד את השני ולא להוריד את הראש. אני משוכנע שאנחנו יכולים להעפיל לסיבוב הבא".

המאמן רוג'ר שמידט אמר: "בזכות השערים של זהבי, המצב שלנו לא בלתי אפשרי. אנחנו יכולים לנצח בבית 0:2 או 1:3 ולעבור שלב, זה לא תסריט דמיוני. אולימפיאקוס כבשה כמעט מכל מצב, וככה קשה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully