וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר דונייצק אישרה רשמית: הגומלין מול מכבי תל אביב ייערך עם קהל

שעות ספורות לפני משחק הנוקאאוט הראשון מול האלופה הישראלית (22:00, ספורט 1) האוקראינים הודיעו שהקופות ייפתחו בשבוע הבא בקייב. בתקשורת המקומית הזהירו: "ואן לוון מכיר את כל נקודות התורפה של הכדורגל האוקראיני, שחטאר צריכה להתייחס ליריבה כמו לקבוצה גדולה"

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

שעות ספורות לפני המשחק הראשון מול מכבי תל אביב בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית (22:00, ספורט 1), הודיעה שחטאר דונייצק באופן רשמי שהגומלין בשבוע הבא באצטדיון האולימפי בקייב ייערך עם קהל.

השבוע עסקו באוקראינה באפשרות שכמות מסוימת של אוהדים יורשו להיכנס למשחק בהתאם להגבלות הקורונה, וכעת הגיע האישור הסופי לכך ששחטאר תהנה תמיכת אוהדיה, בעוד שבלומפילד יישאר ריק הערב.

פטריק ואן לוון יפגוש יריבה מוכרת בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. ההולנדי עבד שבע שנים ארוכות כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של שחטאר דונייצק והערב הוא יפגוש כמה שחקנים שעברו תחת עינו הבוחנת.

"אני לא כל כך מכיר את מכבי תל אביב, אבל אני עוקב אחר המאמן שלה, חברי הטוב פטריק ואן לוון", סיפר קשר נבחרת אוקראינה לשעבר, ייבגני לבצ'נקו, שאת מרבית הקריירה העביר בהולנד, "ואן לוון הוא יודע הכול על שחטאר, מכף רגל ועד ראש, וכמובן שהוא מכיר את הכדורגל האוקראיני ובעיקר את כל נקודות התורפה שלו. הוא צפה במשחק של שחטאר נגד קולוס בתחילת השבוע ולמד ממנו הרבה. מכבי לא תצא קדימה ותתקוף עם כמות גדולה של שחקנים. לשחטאר יש יתרון קל, אבל הכושר הנוכחי שלה מעלה ספקות".

האלופה האוקראינית תחסר הערב את המגן איסמאילי והחלוץ דנטיניו ולבצ'נקו הזהיר: "ההבדל בין שחטאר עם איסמאילי לבין שחטאר בלעדיו, הוא שמיים וארץ. הוא עובד ללא הפסקה, גם בהגנה וגם בהתקפה ושחטאר מאוד תחסר אותו. גם דנטיניו יהיה חסר, הפתיע אותי מאוד שהקבוצה מגיעה לזירה האירופית עם חלוץ אחד, ג'וניור מוראס. אני לא יודע באיזה כושר הוא נמצא, ברור שכשהוא במיטבו, הוא שחקן שמסוגל לכבוש משום מקום. טייסון, סולומון וקונפליאנקה מצוינים, אבל שחקן כנף לא יכול להחליף חלוץ ולשחטאר אין מחליף למוראס".

עוד בוואלה!

דן גלזר: "סולומון שחקן ענק. מאז שואן לוון הגיע אנחנו נהנים מכדורגל"

לכתבה המלאה
ג'וניור מוראס שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
שחטאר הגיעה עם חלוץ אחד בלבד. מוראס/רויטרס

ויקטור גראצ'קוב, מגדולי שחקני הקבוצה בכל הזמנים, אמר: "אם היינו במרץ או אפריל, לא היו ספקות בנוגע למנצחת. אבל כרגע הדברים עם שחטאר לא לגמרי ברורים ושחטאר לא מגיעה במצב אופטימלי. בלי הרבה אימונים, כששני המשחקים מתקיימים בתוך שבוע, לשחטאר לא יהיה קל".

גראצ'קוב שזכה עם הקבוצה בשני גביעי ברית המועצות בשנות ה-80 והוכתר למלך השערים של גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1983/84, הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצה מסוכנת, הרי קבוצה חלשה לא יכולה להגיע לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. שחטאר חייבת להתייחס לקבוצה שמולה כמו שהיא מתייחסת ליריבה אירופית גדולה. אני חושב שיש לה יתרון קטן ואם אני צריך להמר על התוצאה, אגיד 1:2 לשחטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully