וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "סולומון שחקן ענק. מאז שואן לוון הגיע אנחנו נהנים מכדורגל"

17.2.2021 / 18:54

קשר הצהובים מוכן למפגש המסקרן בליגה האירופית מול שחטאר, גולסה כשיר ועשוי לפתוח. מנור סולומון: "הרגשה מוזרה, מקווה שאפתח". ואן לוון: "נראה את האיכויות שלנו, אנחנו לא מודאגים". קסטרו: "נצטרך להיות במיטבנו" (ה', 22:00, ספ' 1)

שלב הנוקאאוט - משחק ראשוןהסתיים18/02/2021
מכבי תל אביב
    2:0
    • (31) פטריק
    • (90) טטה
    שחטאר דונייצק
    תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

    מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 22:00, ספורט 1) לרגע השיא בעונה שלה, כשתארח באצטדיון בלומפילד את שחטאר דונייצק ומנור סולומון, במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. עבור אלופת ישראל זוהי השתתפות שנייה בהיסטוריה במעמד הזה, והיא מקווה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשמינית הגמר, למרות הבדלי האיכות והחיסרון המשמעותי של יונתן כהן.

    אייל גולסה כשיר ועשוי לפתוח בקישור יחד עם דן גלזר ודור פרץ שיהיה תחת מעקב של סקאוטים. מתן חוזז וטל בן חיים צפויים לסייע לאלכסנדר פשיץ' בחלק הקדמי.

    מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון. ., אודי ציטיאט
    זיכרונות נעימים מימיו בשחטאר. פטריק ואן לוון/אודי ציטיאט, .

    מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון נשאל על הסגנון לקראת המשחק מול שחטאר: "אתם תראו מחר איך נעמוד. אנחנו מוכנים, אנחנו לא מודאגים. אנחנו מודעים ליכולות של היריבה אבל אנחנו מוכנים להראות את האיכויות שלנו". על הפצועים: "יונתן כהן לא ישחק, אבל כל השאר יכולים לשחק ויהיו בסגל (כולל אייל גולסה). אני מכיר את שחטאר מעבודתי שם בעבר. יש לי זיכרונות נעימים מהעבודה שם, אבל זה לא משנה את המוטיבציה שלי ושל השחקנים לקראת המשחק".

    על המערך: "אנחנו נחפש את המערך הנכון ביותר עבורינו, תוך כדי שנחשוב גם על המשחק הקרוב שלנו בליגה. אני חושב שהסגל שלנו עמוק מספיק בשביל לכסות את כל המשחקים, וגם שיש מספיק איכות בשביל להראות טוב בכל המשחקים".

    עוד בוואלה!

    לואיס הרננדס: "הצעות מספרד? כרגע אני ממוקד במשימות של מכבי תל אביב"

    לכתבה המלאה
    דן גלזר שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
    מרגיש מוכן. דן גלזר/אריאל שלום, אריאל שלום

    על המינוי שלו עד סוף העונה כמאמן הצהובים: "אני נהנה מהתפקיד שלי. אמשיך עד סוף העונה ונראה מה יהיה. אני חושב שזה הכיוון שמכבי תל אביב בחרה, ואני מאמין שזה הצעד הנכון ביותר לעת הזו". ואן לוון סירב להתייחס לדברים שאמר גאורגיוס דוניס עליו: "תשאל את מנהלי המועדון".

    ההולנדי נשאל על העבודה עם שחקנים בוגרים לעומת שחקני נוער: "אני לא חושב שלעבוד עם שחקנים בגילאים 26-27-28 שונה בצורה מהותית מלעבוד עם שחקנים יותר צעירים. זה תמיד טוב שיש לך ניסיון בכדורגל".

    קשר הצהובים דן גלזר: "אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב מאז שהמאמן החדש הגיע ואנחנו נהנים מכדורגל. לקראת מחר, אכן שחטיאר דונייצק קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו ניתן את כל כולינו כדי לעשות תוצאה טובה. זה חלום עבור כל שחקן ישראלי. תמיד רציתי להצליח עם הקבוצה הבוגרת של המועדון גם בליגה וגם באירופה. אני מקווה שזה יימשך. שחטאר שיחקה משחק אחד אחרי פגרה ארוכה שהייתה להם ואנחנו מגיעים אחרי כמה משחקים, זה יכול יהיה יתרון עבורנו".

    הקשר המשיך: "מאוד נהנתי לראות שבאתר של אופ"א עשו עליי ועל יונתן כהן אייטם, זה מאוד מרגש. יש לנו המון שחקנים שיש להם ניסיון גם בנבחרות וגם במפעלים האירופיים וזה בהחלט יכול לבוא לידי ביטוי ולעשות את השינוי". על מנור סולומון: "מנור הוא שחקן ענק, ומה שהוא עושה צריך להוריד בפניו את הכובע. הוא מוסיף גאווה לכל עם ישראל. מבחינה אישית מנור סולומון הוא חבר אישי, אבל אנחנו לא מתכננים לתת לו כבוד מיוחד".

    שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. ., צילום מסך
    מקווה לפתוח בהרכב. מנור סולומון/צילום מסך, .

    שחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה 13 פעמים במילניום הנוכחי וכמובן בכל ארבע העונות האחרונות, נחתה בישראל בשעות הצהריים ותערוך הערב את האימון היחיד שלה. איסמעילי, דנטיניו ומיכאיל מודריק לא הגיעו עם הקבוצה.

    מאמן שחטאר לואיס קסטרו התייחס ליריבה הישראלית: "ניתחנו שישה או שבעה משחקים של מכבי תל אביב, והיא יריבה קשה ומאתגרת לא פחות משאר היריבות שהתמודדו מולנו. הקבוצה תחת פטריק ואן לוון מנסה לשלוט בכדור, קבוצה מאורגנת, שממעטת לעשות טעויות ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג תוצאה טובה".

    שחקן נבחרת ישראל המשחק בשחטאר מנור סולומון התייחס לקראת המפגש: "אני מאוד מתרגש לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, זו תהיה תחושה מוזרה. מקווה שנעשה תוצאה טובה". הישראלי נשאל האם הוא רוצה לפתוח מול היריבה מישראל, והוא ענה בחיוך כי "אני תמיד רוצה לפתוח בהרכב, ואני מקווה שיהיה כך גם מחר".

    מאמן שחטאר דונייצק לואיס קסטרו. ., צילום מסך
    ניתח את מכבי תל אביב. לואיס קסטרו/צילום מסך, .

    על המשפחה והחברים בישראל: "עדיין לא ראיתי את ההורים שלי, ואני מקווה שיאשרו לי עם כל המצב. דווקא עכשיו כשהגעתי לארץ מזג האוויר חורפי, אבל עדיין פחות גרוע ממה שיש בקייב. אני שמח להיות כאן".

    סולומון נשאל כיצד ההגעה לשחטאר עזרה לו כשחקן נבחרת: "הגעתי לשחטאר לפני שנתיים, אז הייתי בן 19. כבר אז הייתי שחקן נבחרת, אבל ברור שהמעמד שלי השתנה עם הזמן גם כי התבגרתי גם כי אני משחק במועדון גדול. אני לומד המון משחקנים שמשחקים בנבחרות אוקראינה וברזיל. אני לומד המון מצוות האימון ואני משתפר וזה בא לידי ביטוי גם בנבחרת".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully