וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור פרץ עלול לעזוב בתום העונה ללא תמורה. הקבוצות ממוסקבה כבר מתעניינות

15.2.2021 / 22:20

מכבי תל אביב עלולה לאבד בקיץ את אחד הנכסים הכי גדולים שלה, כשהקשר ייחשב לשחקן חופשי. צסק"א ודינמו מוסקבה יעקבו אחריו במשחקים מול שחטאר

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב עלולה לאבד בקיץ את אחד הנכסים הכי גדולים שלה ללא תמורה. קשר הקבוצה ונבחרת ישראל דור פרץ מסיים חוזה רב שנתי בסוף העונה וייחשב לשחקן חופשי. למעשה פרץ יכול כבר עתה לחתום בכל קבוצה בחו"ל כשהחוק מקנה למכבי תל אביב דמי השבחה רק במעבר לקבוצה בארץ.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עונה מצוינת. פרץ/לירון מולדובן

פרץ יהיה בחודש מאי בן 26 ומבחינתו הגיל יהיה טוב להעברה חופשית לקבוצה באירופה בשכר של 700 אלף יורו לפחות. מכבי תל אביב מנסה להשאיר אותו ומפתה אותו בחוזה גבוה מאוד למספר שנים כפי שבעבר היא ידעה להשאיר את דור מיכה בדרך דומה. הצהובים מוכנים אפילו להעניק לפרץ שכר המתקרב ל-500 אלף יורו בימי הקורונה הקשים ובתנאי שישאר בקבוצה לשנים הקרובות.

עוד בוואלה!

אברהם גרנט: "מנור סולומון יכול היה להיות כוכב במכבי תל אביב, בשחטאר הוא עוד שחקן ספסל"

לכתבה המלאה

בשני המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב מול שחטאר דונייצק יהיה פרץ תחת מעקב של מספר קבוצות שמגלות בו עניין רב. בין היתר צסק"א מוסקבה היא אחת הקבוצות שמגלות עניין בקשר אחרי שמכבי חיפה סירבה למכור להם את נטע לביא. בעבר גם דינמו מוסקבה רצתה את פרץ ואפילו הציעה לרכוש אותו בשני מיליון יורו, אבל מכבי תל אביב סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully