וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מנור סולומון יכול היה להיות כוכב במכבי תל אביב, בשחטאר הוא עוד שחקן ספסל"

המאמן התראיין באוקראינה לפני המפגש בין השתיים בחמישי: "שחטאר עדיפה, השחקנים שלה טובים יותר. סולומון? צריך לשחק יותר, אבל מצפה לו עתיד ורוד"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
מפרגן לכוכב הצעיר. גרנט/AP

אחרי המתנה ארוכה, ביום חמישי הקרוב, מכבי תל אביב חוזרת לאירופה עם המשחק הראשון מבין שניים מול שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. הצהובים נמצאים בכושר מצוין עם תשעה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים בעוד שהאוקראינים ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים.

רגע לפני המפגש המסקרן, המאמן אברהם גרנט דיבר באוקראינה על סיכויי הקבוצות והתייחס כמובן לשחקן הכנף הישראלי של שחטאר, מנור סולומון.

"הישראלים מכירים היטב את שחטאר בגלל שמנור משחק שם", אמר גרנט לתקשורת באוקראינה. "למרות זאת, זו לא הסיבה היחידה. בשנים האחרונות שחטאר היא חלק בלתי נפרד מליגת האלופות ולכן הישראלים, שמאוד אוהבים כדורגל, מכירים אותה היטב".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
לא משחק מספיק? סולומון/רויטרס

"מנור בחור מאוד נחמד, הוא מקצוען אמיתי", הוסיף גרנט. "הוא מוכשר מאוד ומצוין עם הכדור וחכם מאוד למרות גילו הצעיר. אני חושב שמצפה לו עתיד ורוד, למרות שלדעתי הוא צריך לשחק יותר. אם הוא היה משחק במכבי תל אביב הוא היה כוכב, בעוד שבשחטאר הוא שחקן ספסל".

לסיום דיבר המאמן על הסיכויים של כל אחת מהקבוצות: "לשחטאר שחקנים טובים יותר ולכן הסיכוי שלה לעבור גדול משל מכבי תל אביב. למרות זאת, מכבי קבוצה מאורגנת ומסודרת ויהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully