וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס הרננדס: "הצעות מספרד? כרגע אני ממוקד במשימות של מכבי תל אביב"

הבלם הספרדי סיפר ל"מארקה": "יש לי אופציה לעונה נוספת, נראה מה יהיה". וגם: ההתאלקמות, שחטאר וההתלהבות מהמדיניות של ישראל

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

משבוע לשבוע, מתאקלם לואיס הרננדס בישראל והופך לבאנקר בהגנה הצהובה. בריאיון שהעניק הבוקר (רביעי) ל"מארקה", סיפר הבלם הספרדי על החיים בישראל, החיסונים והמטרות שהיה רוצה להשיג עם האלופה הצהובה. "תל אביב עיר קוסמופוליטית", אמר. "טוב לי מאוד במכבי, אבל עם כל הסגרים, המשפחה שלי עדיין לא התאקלמה כאן לגמרי וזה לא פשוט. הגעתי כשהליגה התחילה, בלי לעשות הכנה, אבל מהרגע הראשון הרגשתי כאן חשוב".

על האפשרות שיאריך את חוזהו ויישאר במכבי תל אביב גם מעבר לעונה הנוכחית אמר: "הצעות מספרד? אני לא יודע, הדברים הללו נעשים עם הנציגים שלי, אבל כרגע אני ממוקד במטרות שלנו. יש לי אופציה להאריך את החוזה בעוד עונה, נראה מה יקרה כשהיא תסתיים".

הבלם הספרדי נשאל מדוע בחר בצהובים בקיץ ואמר: "זו היתה קבוצה בשלב הבתים בליגה האירופית, זו היתה אחת הסיבות להגיע. אחרי החוויה שלי עם לסטר בליגת האלופות, זה היה נחמד". הרננדס התייחס גם למפגש הקרוב עם שחטאר דונייצק ואמר: "יכול להיות שזה ישפיע עליהם, העובדה שלא שיחקו חודש. ננסה לנצל את היתרונות שלנו. אני שמח מאוד לשחק מול קבוצה כל כך חזקה, ברגע היסטורי עבור המועדון".

שחקן מכבי תל אביב לואיס הרננדס. ., אריאל שלום
מרוצה מאוד בישראל. הרננדס/אריאל שלום, .

הרננדס עבר עד כה את החיסון הראשון מבין שניים. "כשפתחו את החיסונים לכל טווחי הגילאים, אני ואשתי מיד החלטנו להתחסן", סיפר. "אנחנו חושבים שזו הדרך הטובה ביותר לסיים את המגפה במהרה. בתחילת העונה יותר מחצי מהסגל נדבק. ישראל מדהימה במובן הזה, הכל עובד מושלם, כל נושא החיסונים הוא דוגמא טובה לאיך דברים נעשים כאן. אבל מאז שהגעתי המדינה פחות או יותר סגורה, המלונות והקניונים סגורים, ישראל מקפידה יותר. היא רוצה להראות כמה חשובים החיסונים, ומי שיקבל את החיסון השני יזכה בדרכון שיאפשר לו לחזור למלונות, לקניונים ולחיים הרגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully