וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המשותפת של יונתן כהן ודן גלזר: "זו לא חברות, זאת משפחה"

אתר אופ"א צילם כתבה מיוחדת על שחקני מכבי תל אביב שגדלו יחד במחלקת הנוער. כהן: "לא הורשיתי ללבוש אדום בבית". גלזר: "חלמתי לשחק בבלומפילד"

כתבה על יונתן כהן, דן גלזר באתר אופ"א/ספורט 1

כשמכבי תל אביב תעלה לכר הדשא באצטדיון בלומפילד ביום חמישי הקרוב למשחק הראשון מול שחטאר דונייצק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, רק אחד מתוך הצמד יונתן כהן ודן גלזר יוכל לשחק. הראשון, מלך השערים של הקבוצה, פצוע ויחמיץ את המפגש, אבל זה לא מונע ממנו לככב יחד עם גלזר בכתבה של מגזין אופ"א על החיבור המיוחד בין השניים, לקראת המשחק.

כהן וגלזר שגדלו יחד ועשו זה לצד זה את כל הדרך מקבוצות הילדים של מכבי תל אביב עד שהפכו למנהיגים ושחקנים מובילים בקבוצה הבוגרת, סיפרו על המסע שעברו יחד.

"הצהוב והכחול של מכבי תל אביב תמיד היו חלק מהחיים שלי", סיפר כהן, "לא הורשיתי ללבוש אדום בבית. תמיד הייתי אוהד של הקבוצה והלכתי למשחקים, ישבתי בשער 11 ותמיד היה כיף ללכת למשחקים בשבת עם אבא שלי ועם חברים. זה יום מרגש לכל אוהד. עכשיו כשאני בצד השני אני יודע מה האוהדים מרגישים ותמיד אתן הכל בשבילם". גם גלזר התייחס לחיבור שלו לקבוצה: "למשפחה שלי יש קשר חזק למועדון, והמועדון מחובר אלינו. כילד תמיד חלמתי לשחק בבלומפילד".

דן גלזר עם יונתן כהן שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יחד מגיל 9. יונתן כהן ודן גלזר/לירון מולדובן

לאחר מכן סיפרו השניים על הקשר המיוחד שלהם. "יש לי המון זכרונות עם יוני. בגיל 9 היינו מביאים כדורים ביחד, אני זוכר שזכינו ביחד בתארים בגיל 13 או 14 וגם שהנפנו ביחד את צלחת האליפות בקבוצת הנוער", סיפר גלזר. כהן הוסיף: "גלזר זה לא חבר. הוא משפחה. התחלנו לשחק בגיל 6 באותה קבוצה ביחד, עברנו הכל ביחד, הלכנו לאותו בית ספר, לאותה כיתה, חלקנו הכל. אני מאוד שמח שהגענו לשלב הזה ביחד".

"עכשיו אנחנו נחשבים למנהיגים בקבוצה, זה חלום של שנינו מילדות", אמר כהן על הסיטואציה הנוכחית במכבי תל אביב, "אני מאושר עבור שנינו וכל עוד אנחנו כאן אחד בשביל השני, ופתוחים אחד עם השני יש לנו הבנה טובה יותר על המגרש - ולדעתי רואים את זה".

ומה הלאה? "כאחד שגדל בעיר ושיחק במועדון מגיל 6 אני תמיד רוצה לנצח בכל משחק", הבהיר גלזר, "לא משנה כמו הוא קטן. אפילו באימונים אני תמיד מכוון להיות הטוב ביותר. אני שמח שבשנתיים האחרונות הצלחנו לנצח הרבה משחקים ואני מקווה שזה יימשך". כהן סיכם: "אני חושב שלפני כמה שנים לא היינו מאמינים שנגיע כל כך רחוק ביחד, אבל עכשיו אנחנו בשלב אחר. אנחנו צריכים להוביל את הקבוצה ולקחת אחריות. יש לנו את הביטחון ואנחנו יודעים מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully