וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שחטאר דונייצק הזהיר: "אל תזלזלו במכבי תל אביב כמו שריאל זלזלה בנו"

יריבת מכבי תל אביב בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ערכה אסיפת וידאו לקראת המפגש עם הראשון עם הצהובים בחמישי, לואיס קסטרו העביר דגשים. הקבוצה תמריא לישראל בסגל מלא למעט דנטיניו, אחרי שכל הבדיקות חזרו שליליות. הגומלין ייערך עם קהל?

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

שחטאר דונייצק מתכוננת להמראה לישראל לקראת המשחק הראשון בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית נגד מכבי תל אביב ביום חמישי באצטדיון בלומפילד. היום (שלישי) ערכה הקבוצה האוקראינית אימון אחרון לפני היציאה לישראל, שלפניו נערכה אסיפת וידאו בה הצוות המקצועי של הקבוצה תדרך את השחקנים לקראת המפגש עם האלופה הישראלית. לאחר אסיפת הוידאו ערכה הקבוצה אימון שחרור קצר והמשיכה לאימון טקטי ספציפי לקראת מכבי תל אביב.

מלבד החלוץ הברזילאי דנטיניו, תעמיד שחטאר סגל מלא במשחק הראשון, כולל מנור סולומון כמובן, שיגיע ארצה למפגש שיהווה סגירת מעגל מול הקבוצה שאותה משפחתו אוהדת. שחטאר ערכה בדיקות קורונה אמש, שכולן חזרו שליליות לקראת ההמראה לישראל מחר.

מנור סולומון עם צעיף משולב של שחטאר דונייצק, מכבי תל אביב. מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק, צילום מסך
דרוך לקראת הקרב הפיקנטי. מנור סולומון עם הצעיף המשולב של שחטאר ומכבי תל אביב/צילום מסך, מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק

לקראת ההמראה, התראיין מאמן שחטאר לואיס קסטרו לאתר אופ"א והודה שהקבוצה מתכוננת ברצינות ליריבה הישראלית, למרות פערי הרמות הברורים. "מעולם לא שיחקתי נגד יריבה ישראלית, אבל אני מודע לכך שלמכבי תל אביב יש שחקנים טובים מאוד שאת חלקם ראינו בליגת האומות. אנחנו מתכוננים ברצינות, וזוכרים היטב את המשחקים מול ריאל מדריד, כשהרגשנו שהם לא לקחו אותנו ברצינות, וניצחנו אותם. אני חושב שזה הלקח שאנחנו צריכים ללמוד - צריכים להתייחס למכבי תל אביב בשיא הרצינות".

קסטרו הוסיף ש"המטרות שלנו ברורות. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא. הייתה לנו חוויה חמוצה-מתוקה בליגת האירופית בעונה שעברה. מצד אחד, העפנלו לחצי הגמר. מצג שני, הרגשנו צער שלא עלינו לגמר. אנחנו עדיין סוחבים איתנו גם את תחושת הגאווה וגם את תחושת האכזבה".

היום פורסם באוקראינה שמשחק הגומלין שייערך ב-25 בפברואר בקייב, עשוי להיערך עם קהל. לפי הדיווח, ממשלת אוקראינה שמנעה עד כה מלערוך משחקים עם קהל, בוחנת את האפשרות להתיר כניסת קהל למשחק של שחטאר נגד מכבי תל אביב לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully