וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה את יוסטון 119:131, 5 נקודות לדני אבדיה

הפורוורד הישראלי קיבל 20 דקות מהספסל והוסיף 3 ריבאונדים בניצחון השני ברציפות. ווסטברוק חגג מול האקסית עם טריפל דאבל, 37 לביל

אחרי פתיחת עונה חלשה שכללה בעיקר הפסדים ולאחר מכן מכת קורונה, וושינגטון מתחילה להתחבר והלילה (בין שני לשלישי) הוויזארדס חיברו ניצחון שני רצוף עם עוד תצוגה התקפית, הפעם 119:131 מול יוסטון.

אחרי שקלע 8 נקודות והוריד 10 ריבאונדים בניצחון על בוסטון, דני אבדיה קיבל הפעם 20 דקות מהספסל ורשם משחק פושר עם 5 נקודות בלבד, 3 ריבאונדים ואפס בטור האסיסטים, חטיפות וגם איבודים. אבדיה לא היה חלק מהשטף ההתקפי של קבוצתו וקלע 2 מ-4 מהשדה, כולל שלשה אחת ברבע השני ועוד סל אופייני בחדירה ברבע הרביעי.

ראסל ווסטברוק וושינגטון. GettyImages
כיכב מול האקסית שוויתרה עליו. ווסטברוק/GettyImages

מי שחגג במשחק הזה היה ראסל ווסטברוק, שהצטיין מול האקסית שוויתרה עליו עם טריפל דאבל מרשים של 16 נקודות, 16 אסיסטים, 13 ריבאונדים וגם 5 איבודים. אגב, ווסטברוק שבר במשחק הזה רצף של שבעה משחקים שבהם הוא רושם טריפל דאבל והקבוצה שלו מפסידה (הרצף הכי ארוך בהיסטוריה).

בראדלי ביל מלך הסלים של הליגה הוליך כרגיל את טור הקלעים עם 37 נקודות ודאוויס ברטאנס הפציץ 5 שלשות והוסיף 18 מהספסל. ג'ון וול, מי שעבר ליוסטון בטרייד עם ווסטברוק, הוביל מנגד עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים, דויד נוואבה הוסיף 19 אבל הרוקטס היו קצרים מדי בלי טאקר וגורדון הפצועים. וושינגטון, ששיפרה מעט את מאזנה ל-17:8, תמשיך את מסע משחקי הבית שלה בלילה שבין רביעי לחמישי עם משחק קשה מול דנבר החזקה.

עוד בוואלה!

אבדיה כמעט הטביע על טאקו פול הענק: "אלוהי הכדורסל לא נתנו לי את זה"

לכתבה המלאה
בראדלי ביל וושינגטון. GettyImages
הסקורר המוביל בליגה. בראדלי ביל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully