וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה כמעט הטביע על טאקו פול הענק: "אלוהי הכדורסל לא נתנו לי את זה"

הישראלי קלע 8 וקטף 10 ריבאונדים בניצחון הוויזארדס על הסלטיקס, וכמעט גנב את ההצגה כשניסה להטביע על הסנטר הענק של היריבה והודה: "רציתי את זה כל כך..."

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

בוושינגטון וויזארדס חזרו לחייך הערב (ראשון) לאחר שגברו 91:104 על בוסטון סלטיקס במשחק בו הוליכו ברובו המוחלט. דני אבדיה לא פתח בחמישייה, ועלה לראשונה מהספסל כשתי דקות לסיום הרבע ותרם 8 נקודות ו-10 ריבאונדים. בראדלי ביל הוליך את קלעי הוויזארדס עם 35 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בצד השני קמבה ווקר הוליך את קלעי הסלטיקס עם 25 נקודות כשג'ייסון טייטום סובל ממשחק נפל, כשסיים עם 6 נקודות בלבד ב-3 מ-14 מהשדה.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס שומר על ג'יילן בראון שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
חסרו לו שתי נקודות לדאבל דאבל. אבדיה מול ג'יילן בראון/רויטרס

בתקשורת האמריקנית עסקו לא מעט בניסיון ההטבעה היומרני של דני אבדיה על הסנטר הענק של בוסטון טאקו פול (2.26 מ'). "דני אבדיה ניסה לשלוח את טאקו פול ליקום מקביל, והיה די קרוב להצליח בכך", כתב העיתונאי פרד כץ, שמסקר בקביעות את משחקי הוויזארדס. "אבדיה היה קרוב להכניס את טאקו לפוסטר", נכתב בבליצ'ר ריפורט. "דני אבדיה כמעט הטביע בפרצוף של טאקו פול. תמיד צריך לחלום", צויץ בחשבון טוויטר המזוהה עם ארגוני הספורט של וושינגטון.

אחרי המשחק נשאל אבדיה על כך וענה "לעזאזל, מה יכולתי לעשות? אלוהי הכדורסל לא נתנו לי לעשות את זה, ורציתי את זה כל כך... אני אתפוס מישהו להטביע עליו בפעם הבאה. הכול טוב, יש לנו עוד עונה ארוכה".

ראסל ווסטברוק, שהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל זכה למחמאות לאחר שהנחה את אבדיה להחליף שמירה בהגנה ולקחת את ג'ייסון טייטום, מהלך שהסתיים בהחטאה של טייטום וריבאונד וסחיטת עבירה של הישראלי. "שחקן-מאמן" נכתב על כוכב הוויזארדס בחשבון שמזוהה עם הארגון. גם אבדיה סחט מחמאות בעבור אותו מהלך הגנתי על הסקורר הנהדר של בוסטון, שכאמור סבל מיום לא מוצלח.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול טאקו פול שחקן בוסטון סלטיקס. Nick Wass, AP
"תמיד צריך לחלום" אבדיה מול פול/AP, Nick Wass

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס פרגן לרוי הוצ'ימורה, השחקן היפני שקלע 15 נקודות ב-22 דקות בלבד: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו השנה. הוא היה מאוד אקטיבי בהגנה".

על ההצגה של בראדלי ביל: "יש לו קשיחות מנטאלית, הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה. הוא לא משחקני ההגנה הכי טובים, אבל הוא אחד משחקני האול אראונד הכי טובים שיש".

ווסטברוק נשאל בסיום על היכולת של אבדיה והשיב: "דני היה טוב, הוא הולך ומשתפר לאורך העונה. הוא ימצא את דרכו בליגה הזו ויהיה שחקן טוב למשך הרבה זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully