וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייקרס: אנתוני דייויס ייעדר כשלושה שבועות, יחזור אחרי האולסטאר

הבדיקות של הסנטר הראו שהוא החריף את הפציעה בגיד אכילס, ובפגישה עם הג'נרל מנג'ר והסוכן שלו הוחלט הפעם "לקחת את הזמן" עם החזרה למגרשים. בלייק גריפין לא ישחק יותר בדטרויט, אנדרה דראמונד יעזוב את קליבלנד

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס מול שחקן דנבר נאגטס ג'מאל מארי. AP
יחכו בסבלנות. דייויס/AP

בדיקות ה-MRI של אנתוני דייויס גילו שהסנטר של לוס אנג'לס לייקרס סובל מפגיעה בגיד אכילס ברגלו הימנית, והוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. דייויס החמיץ שני משחקים בשבוע שעבר בגלל הפציעה, חזר למגרשים, ומול דנבר החמיר את הפציעה וירד מהמגרש מדדה. הוא ייבדק שוב בעוד שבועיים-שלושה, אבל לא צפוי לחזור לפני ה-10 במרץ, המשחקים שאחרי סוף שבוע האולסטאר. עוד לפני שהתבררו תוצאות ה-MRI דייויס קיים פגישה עם הג'נרל מנג'ר של הלייקרס רוב פלינקה ביחד עם סוכנו ריץ' פול, ובה הוחלט "לקחת את הזמן" ולא למהר עם חזרתו.

שחקן דטרויט פיסטונס בלייק גריפין. רויטרס
מי ירצה את החוזה שלו? גריפין/רויטרס

דרכו של בלייק גריפין בדטרויט הגיעה לסיומה, כך מדווחים הערב (שני) ב-ESPN. הפורוורד הוותיק וקבוצתו הגיעו לסיכום שלא ישחק יותר, עד שתתקבל החלטה בנוגע לעתידו. הפיסטונס שמנסים לבנות את עצמם מחדש מחפשים טרייד על גריפין, ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יחליטו לשחררו ללא תמורה. "אני מודה לדטרויט על ההבנה של מה אני רוצה בהמשך הקריירה, נמשיך לעבוד יחד כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר", אמר.

ספק אם קבוצה כלשהי תסכים לבצע טרייד על גריפין ולקבל את חוזהו המנופח - 36.6 מיליון דולר העונה, 39 מיליון דולר בעונה הבאה - על אחת כמה וכמה בהתחשב במצבו הרפואי וביכולת שהציג העונה. ממוצעיו עד כה עומדים על 12.3 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק, ב-34.6 אחוז מהשדה.

עוד בוואלה!

דייויס על הפציעה: "זה מתסכל", ווגל: "הוא החמיר את הפציעה"

לכתבה המלאה
אנדרה דראמונד, קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
כבר נפרד. דראמונד/GettyImages, Jason Miller

* קליבלנד פועלת באופן דומה עם אנדרה דראמונד, לשעבר בדטרויט. הקאבס החליטו שג'ארט אלן הוא הסנטר העתידי שלהם ולא ישלבו יותר את דראמונד במשחקיהם, עד אשר ישיגו עליו טרייד. למשחק מול הקליפרס אמש כלל לא התלבש, והתייצב עם חולצה ועליה הכיתוב "להתראות". לדראמונד נותרו עוד 28.7 מיליון דולר בחוזהו שיסתיים בקיץ, ולפי "האתלטיק", אחת הקבוצות שמביעות בו עניין היא טורונטו. דראמונד מעמיד העונה ממוצעים של 17.5 נקודות, 13.5 ריבאונדים, 1.6 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק.

* הליגה הודיעה שהמשחק בין סן אנטוניו לדטרויט, שאמור היה להתקיים ביום שלישי בלילה, נדחה מאחר שבקרב הספרס נמצא שחקן חיובי לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully