וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס ייבדק: "זה מתסכל", ווגל: "הוא החמיר את הפציעה"

כוכב הלייקרס נפצע בגיד האכילס בהפסד לדנבר: "הרגשתי מוכן". וול כועס על וושינגטון: "אחרי עשר שנים בקבוצה, הרגשתי שהגיע לי יותר כבוד"

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

עם כל הכבוד להפסד לדנבר נאגטס, שקטע רצף של שבעה ניצחונות, בלוס אנג'לס לייקרס עסקו היום (שני) לאחר ה-122:105 מול דנבר בעיקר בפציעה של אנתוני דייויס, שנפגע בגיד האכילס כבר לאחר 15 דקות, ירד לחדר ההלבשה כדי לקבל טיפול ולא שב לשחק מאז.

"הרגשתי מוכן לשחק", אמר דייויס, שסבל מרגישות בגיד עוד לפני המשחק אחרי שהחמיץ שני משחקים בימים האחרונים בשל הפציעה. "אנסה להבין מה הצעד הנכון ביותר עבורי; לא כדאי לשחק עם פציעות מהסוג הזה. בכל אופן זה חלק מהמשחק אבל זה מאוד מתסכל".

"הוא החמיר את הפציעה שממנה סבל בשבוע שעבר", הודה פרנק ווגל. "לשמחתנו, יש לנו לא מעט שחקנים ששמחו למלא את מקומו ועשו עבודה נהדרת".

ג'ון וול ממש לא מתגעגע לוושינגטון. הרכז שעבר בטרייד ליוסטון דיבר על האקסית בהרחבה. "הרגשתי שהגיע לי יותר כבוד מוושינגטון אחרי עשר שנים בקבוצה", אמר וול. "מעולם לא הפניתי את הגב לארגון; שיחקתי בתקופות גרועות וקשות, עם פציעות ונתתי את כל כולי. למרות זאת, במועדון לא סיפרו לי את האמת לפני המעבר שלי וזה כאב לי. תכננתי להישאר לפחות לעוד עונה אחרי שדיברתי על כך עם בראדלי ביל. סיכמנו שנישאר לפחות עוד שנה נוספת, כדי לראות מה קורה ולאחר מכן להחליט לאן להמשיך. אבל זה לא קרה, ונפגעתי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully