וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 3:3 לבאיירן מינכן מול ארמיניה בילפלד

ארבעה ימים אחרי שזכתה באליפות העולם לקבוצות, שמטה הקבוצה של האנזי פליק שתי נקודות ביתיות אחרי שפיגרה כבר 3:1

תקציר ה-3:3 של באיירן מינכן מול ארמיניה בילפלד/ספורט 1

המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) כשאלופת העולם הטרייה באיירן מינכן אירחה את ארמיניה בילפלד. הבווארים, שנאלצו להסתדר ללא מספר פצועים וחולי קורונה בשלב כאלה או אחרים של החלמה, מעדו וסיימו ב-3:3, מה שהגדיל את הפער מר.ב. לייפציג לחמש נקודות. בילפלד, שרשמה סנסציה גדולה, שיפרה את מאזנה ל-18 נקודות ונצמדה להרטה ברלין שמעל הקו האדום.

רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. רויטרס
איזה שלג. לבנדובסקי/רויטרס

המחצית הראשונה שוחקה תחת שלג כבד, מה שגרם למספר עצירות על מנת לגרוף את כל הלבן מהקווים במגרש. האורחת עלתה ליתרון מפתיע מאוד כבר בדקה התשיעית אחרי שמנואל פריטל הכניס מסירת עומק למישל פאלפ, שהמשיך מקרוב פנימה מצוין את ה-0:1. בדקה ה-37 אמוס פיפר קבע כבר 0:2 מפתיע מאוד עם נגיחה אחרי בישול של פלאפ עצמו. באיירן עלתה טוב אל המחצית השנייה ורוברט לבנדובסקי כבש את ה-25 שלו בליגה העונה עם ביצוע שכולו תאווה לעיניים. החלוץ הפולני קיבל מדייויד אלאבה, עצר על החזה, הסתובב ובעט מהאוויר אל הפינה את ה-1:2. באיירן חלמה בהגנה ונענשה בשלישי תוך דקה כשאנדראס פוגלזאמר מצא את כריסטיאן גבאור, שהמשיך פנימה את ה-1:3.

גם במצב הזה באיירן לא ויתרה ובדקה ה-57 קורנטן טוליסו נגח מקרוב פנימה אחרי הגבהה יפה של לירוי סאנה משמאל וצימק ל-3:2. אלפונסו דייויס כבש את ה-3:3 בדקה ה-70 עם שער נהדר מתוך הרחבה אחרי שהגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה. זה השער ה-61 של באיירן מינכן בבונדסליגה העונה והיא השוותה את שיא השערים אחרי 21 מחזורים, שהיה שייך להמבורג מ-1981/2.

שחקני ארמיניה בילפלד חוגגים. רויטרס
חוגגים בשלג. שחקני בילפלד/רויטרס

* באיטליה, ורונה הצליחה לנצח 1:2 את פארמה, שדווקא עלתה ליתרון מפנדל של יוראי קוצקה בדקה השמינית, אבל שער עצמי של אלברטו גראסי (13) ושער נוסף אנטונין בראק (62) סידרו לוורונה מהפך.

* בספרד אתלטיק בילבאו הביסה 0:4 את קאדיס בחוץ. אלחנדרו ברנגור (4 ו-29), אונאי לופס (15) ואיניאקי וויליאמס (52) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully