וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאבינגה, נויהאוס ושחקני הגנה: היעדים הבאים של באיירן מינכן

אחרי שהודיעה על אופמקאנו, אלופת אירופה ממשיכה בתכניות הרכש לעונה הבאה, הרננדז יעבור לעמדת הבלם, שני אנגלים יצורפו

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 0:2/ספורט 1

באיירן מינכן הודיעה אתמול (ראשון) על רכישתו של דאיו אופמקאנו ונראה שהבווארים כבר עובדים בשיא המרץ לקראת העונה הבאה. בלם ר.ב. לייפציג, שיירכש תמורת 40 מיליון יורו, צפוי להיכנס למרכז ההגנה לצידו של לוקאס הרננדז בעוד דייויד אלאבה יעזוב.

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. AP
גם הוא יגיע לבאיירן? קמאבינגה/AP

באיירן מינכן צפויה להודיע כבר בימים הקרובים על החתמתו של מגן רדינג עומאר ריצ'רדס בהעברה חופשית, והוא צפוי להיות המחליף של אלפונסו דייויס בעמדה הזו ולחתום על חוזה עד 2025. בעקבות ההחתמות של ריצ'רדס ואופמקאנו, בבאיירן כבר מתפנים לעסוק בשמות הבאים שינסו לצרף בקיץ. אחד מהם הוא מגנה הימני של נוריץ' מקס ארונס, שאמור להיות המחליף של בנז'מן פבאר. שמות נוספים בהם באיירן מעוניינת הם פלוריאן נויהאוס, אדוארדו קמאבינגה ולוסיאן אגומה ששייך לאינטר ומושאל לספציה.

אלופת אירופה רוצה להשאיר את אריק מקסים שופו מוטינג, שמחזיק בחוזה עד סוף העונה הנוכחית. הבוסים במועדון מרוצים מהחלוץ הקמרוני, גם מבחינת התרומה שלו בדשא וגם מהתרומה שלו מחוץ לדשא, בכך שהוא מסייע לשחקנים להשתלב ובאווירה הטובה שהוא מביא אל חדר ההלבשה. מנגד, מי שיעזוב בוודאות הוא דוגלאס קוסטה, שמושאל עד תום העונה מיובנטוס, ובקבוצה לא רוצים להאריך את ההתקשרות איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully