וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "זו תקופה קשה, דברים משפיעים עלי, אבל אני לא זקוק להפסקה"

רגע לפני לייפציג (ג', 22:00, 5+), מנג'ר ליברפול התייחסו למצבו האישי לאחר מות אמו: "אני מלא אנרגיה". נאגלסמן: "הם מרוכזים רק באלופות"

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים16/02/2021
ר.ב. לייפציג
    2:0
    • (53) סלאח
    • (58) מאנה
    ליברפול
    תקציר ה-1:3 של לסטר סיטי על ליברפול/ספורט1

    כשהן נמצאות בפורמה שונה בתכלית, ר.ב. לייפציג וליברפול יעלו מחר (שלישי, 22:00, 5+) לכר הדשא בפושקאש ארנה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. הגרמניה מארחים בבודפשט בגלל איסור כניסה לאנגלים לגרמניה בשל נגיף הקורונה.

    אלופת אנגליה תתייצב למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים שכללו טעויות חמורות בחלק האחורי. לייפציג לעומת זאת, ספגה הכי מעט בבונדסליגה ומקווה לשמור על שער נקי - מה שמאוד יקרב אותה לרבע הגמר. במסיבת העיתונאים, נשאל בין היתר קלופ על מצבו האישי, לאחר שאמו מתה מקורונה בשבוע שעבר, וגם על השמועות שגרסו כי יתפטר בקרוב. "אני לא זקוק להפסקה", אמר, "הדבר האחרון שאני רוצה לעשות הוא לדבר פה על דברים אישיים. זו תקופה קשה וכמובן שדברים משפיעים עלינו, אבל אף אחד לא צריך לדאוג לי. הזקן שלי נהיה יותר ויותר אפור, אני לא ישן הרבה, אבל אני מלא אנרגיה".

    אליסון אמור להמשיך בשר של ליברפול למרות שני מופעי האימים נגד מנצ'סטר סיטי ולסטר סיטי, כשבחלק הקדמי קלופ לא מתכנן הפתעות. קרטיס ג'ונס הצעיר נמצא בתמונת ההרכב במרכז הקישור ועשוי לפתוח לצד ג'יני ויינאלדום וטיאגו.

    אליסון שוער ליברפול מאוכזב. רויטרס
    ימשיך בין הקורות למרות מופעי האימים. אליסון/רויטרס

    "הם פייבוריטים במידה מסוימת בזכות הניסיון שיש להם באירופה, אבל אנחנו מאוד התקדמנו בשנתיים האחרונות", אמר מאמן לייפציג, יוליאן נאגלסמן, "ליברפול לא ניצחה ב-5 מ-7 המשחקים האחרונים שלה, אבל יחד עם זאת, הכושר בליגה לא ישפיע מחר. הם יצאו ממרוץ האליפות באנגליה ולכן יהיו מרוכזים ב-100 אחוז בליגת האלופות ובמשחק מחר. הרבה יהיה תלוי איזה יום הקבוצות 'יתפסו'".

    לייפציג כנראה תמשיך להיות חסרה את אמיל פורסברג, קונראד ליימר, בנימין הנריכס ודומיניק סובוסלאי. ג'סטין קלייברט עשוי להשתלב מהספסל, בעוד השוער פטר גולאצ'י ישחק בעיר הולדתו, נגד הקבוצה אליה השתייך במשך חמש שנים - אבל לא הופיע במדיה אפילו פעם אחת.

    עוד בוואלה!

    ליברפול: יורגן קלופ נכנע ומודה שאין סיכוי לאליפות, אתרי ההימורים: הוא הבא שיילך

    לכתבה המלאה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully