וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: יורגן קלופ נכנע ומודה שאין סיכוי לאליפות, אתרי ההימורים: הוא הבא שיילך

האלופה ממשיכה לקרוס, קלופ הודה שאין סיכוי להדביק את סיטי ("אנחנו לא טיפשים"), ציוות הבלמים ה-17 העונה הוביל לעוד שער אומלל: "

תקציר ה-1:3 של לסטר סיטי על ליברפול/ספורט1

עד לא מזמן, ליברפול היתה חזק במירוץ האליפות באנגליה. כעת, לאחר ההפסד 3:1 שחטפה אתמול (שבת) מלסטר סיטי, עושה רושם שהמאבקים של האלופה המכהנת כבר לא יהיו על המקום הראשון, כי אם על הטופ 4. המרסיסיידרס עלולים לרדת המקום השישי עם תום המחזור ה-24 בפרמיירליג, אחרי הפסד ליגה שלישי רצוף - דבר לא שקרה להם מאז נובמבר 2014.

קלופ הודה שהמירוץ לאליפות סגור, כשהצהיר: "אני לא חושב שאנחנו יכולים לסגור את הפער. אנחנו לא חושבים עכשיו על אליפות, אנחנו לא טיפשים". ב"סאן" מדווחים שעל פי אתרי ההימורים, קלופ הוא המאמן עם הסיכוי הכי גבוה לעזוב, בין אם בפיטורים או עזיבה. אם לפני ההפסד ללסטר באתרי ההימורים היחס היה 10/1, אחרי ההפסד הוא עומד על 4/7.

יש לציין שאין שום אינדיקציה או הערכה בקרב אנשי ליברפול שכרגע בכלל עומד על הפרק לפטר או לשחרר את קלופ, האיש שהחזיר את האליפות לאנפילד אחדי 30 שנה, וכמובן מוערך מאוד על ידי השחקנים, האוהדים, ההנהלה והתקשורת. בליברפול גם יודעים היטב שהקבוצה סבלה העונה מרצף מתסכל מאוד של פציעות. השנה לליברפול יש 24 נקודות פחות ממה שהיו לה בשלב הזה בעונה שעברה, ואפשר להבין למה: היא איבדה את וירג'יל ואן דייק באוקטובר, איבדה את ג'ו גומס, לאחרונה הודיעה שגם הבלם ג'ואל מאטיפ גמר את העונה, ולכן בינואר צירפה שני בלמים. כתוצאה מזה, אתמול הטורקי אוזן קבאק (שהגיע משאלקה) פתח בהרכב, והיה הציוות ה-17 העונה במרכז ההגנה של האלופה היוצאת. הטורקי היה מעורב בשער האומלל שספגה ליברפול, כשהתנגש באליסון, שהמשיך גם הוא את התקופה הרעה עם עוד שגיאה שהובילה לשער.

"מרכז ההגנה זה מקור הבעיה", אומר הפרשן מרטין קיאון, "אליסון ללא ספק שגה, אבל הוא יצא לעזור להגנה שהוא לא סומך עליה. קלופ איבד שחקני הגנה, הציב שם שני שחקני קישור, ואיבד כך גם את מרכז השדה. אלה ארבעה שינויים קריטיים בקבוצה, זה יותר מדי. הוא לא צריך לעשות את זה. בלי ואן דייק וגומס יש להם בהגנה יד אחת קשורה. הם לגמרי ירדו מהמסלול. קלופ חייב לפתור את הבעיה הזאת".

"ברור לגמרי שהיינו צריכים לנצח את המשחק הזה", אמר יורגן קלופ המתוסכל, במשחקו ה-300 בתפקיד. "שיחקנו טוב, שלטנו, הוצאנו את לסטר מהמשחק והיינו עדיפים. כבשנו, יכולנו לכבוש עוד שערים, הכל היה בסדר, ואז פתאום פנדל, בעיטה חופשית, נבדל, לא נבדל, שער. זה מאוד השפיע. מבחינתי, השער הראשון של לסטר היה מנבדל. אנחנו חושבים שזה עניין אובייקטיבי, אבל לדעתי לא. שלושה שחקנים שלהם היו בנבדל. מבחינתי זו היתה נקודת המפנה. לא הגבנו היטב לשער הזה.

"השער השני היה אי-הבנה גמורה, היינו צריכים לצעוק אחד לשני ולא שמעתי כלום. זה לא טוב. את השער השלישי מאוד לא אהבתי, היינו כל כך חשופים ואסור לקבל את זה. 75 דקות היינו יוצאים מהכלל ואז הפסדנו 3:1. זה מראה כמה מסובך המצב שלנו. אנחנו לא מחפשים תירוצים, היינו צריכים להיות טובים יותר. אני לא חושב שאנחנו מסוגלים לסגור את הפער השנה".

אנדי רוברטסון הוסיף: "זו מכה קשה, היינו דומיננטיים למשך חלקים ארוכים של המשחק, ואז פשוט לא היינו עצמנו. פתחנו את המשחק ופשוט הגשנו להם אותו, וכשאתה בפיגור 2:1 מול קבוצה טובה כמו לסטר, אתה עלול להיענש. שיחקנו עם הרבה ביטחון למשך חלקים ארוכים של המשחק, אני לא יודע מה קרה ב-10-15 הדקות האחרונות. זה לא יכול לקרות במשחקים כאלה, צריך להסתכל טוב-טוב על מה שקרה. כל משחק כרגע הוא ענק עבורנו, צריך לשים לזה סוף".

מנגד, חגיגות גדולות נרשמו בלסטר. "זה ניצחון חשוב מאוד", אמר המנג'ר ברנדן רודג'רס. "זה מגיע לשחקנים. לא שקענו כשנקלענו לפיגור, השחקנים היו רגועים והגיבו בצורה בלתי רגילה. אפשר לראות את השיפור באופי שלנו, התגובה שלנו היתה יוצאת מהכלל. אני גאה מאוד בקבוצה הזו".

ג'יימס מדיסון, שנבחר לאיש המשחק, הוסיף: "זה נפלא לנצח אותם, זה מראה כמה השתפרנו. המנטליות שלנו השתנתה, שיברון הלב של לא להגיע לליגת האלופות בעונה שעברה עזר לנו בטווח הרחוק, אנחנו רוצים לבסס את מעמדנו כקבוצת צמרת, יש לנו כל כך הרבה איכות בסגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully