וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדרו פארדס: "דיברנו בחדר ההלבשה על האפשרות שמסי יגיע"

קשר פ.ס.ז' הגביר את העניין לקראת המפגש עם ברצלונה. קומאן: "קשה לדבר על זכייה באלופות, אבל אפשר לנצח כל קבוצה" (ג', 22:00, ספורט5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים16/02/2021
ברצלונה
  • מסי (27, פנדל)
4:1
  • (32) אמבפה
  • (65) אמבפה
  • (70) קין
  • (85) אמבפה
פריז סן ז'רמן
תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

לאחר שסיפקו דו-קרב בלתי נשכח ב-2017, ברצלונה ופריז סן ז'רמן ייפגשו פעם נוספת בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות - הפעם זה יקרה בשמינית הגמר, כשהקטלאנים יארחו מחר (שלישי, 22:00, ספורט5) את המשחק הראשון מבין השניים. הגומלין ייערך ב-10 במרץ בעיר האורות.

בארסה מגיעה מעודדת לאחר ה-1:5 המרשים על אלאבס, ובמומנטום טוב, לשם שינוי, עם שבעה ניצחונות בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות וכשליאונל מסי חוזר בשבועות האחרונים לעניינים. "יש לנו הרבה שחקנים צעירים ואנחנו לא יכולים לצפות מהם לזכות בליגת האלופות, אבל אנחנו בכושר נהדר ומסוגלים לנצח כל קבוצה", אמר רונאלד קומאן. "אני לא חושב שיש הרבה קבוצות טובות מברצלונה".

מי שייעדר מההתמודדות הוא כמובן ניימאר, שנפצע בגביע הצרפתי ולא יפגוש את האקסית. "אנחנו חייבים להגן על שחקנים כמוהו, גם מסי וכמו כריסטיאנו רונאלדו, כי הם הופכים את המשחק למהנה יותר", אמר קומאן. "השופטים צריכים להגן עליהם, אפילו אם כדורגל הוא ספורט עם מגע. המשחקים הטובים ביותר מתרחשים כשהשחקנים הטובים ביותר נמצאים על כר הדשא". ג'ורדי אלבה אמר על חברו לשעבר: "זה הפסד גדול ויתרון עבורנו. גם אנחל די מריה הוא חיסרון גדול, אבל לפריז יש שחקנים ברמה דומה. וגם לנו יש כמה חיסורים".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. David S. Bustamante, GettyImages
יהיה מרתק. קומאן/GettyImages, David S. Bustamante

החיסורים הללו כוללים את פיליפה קוטיניו, אנסו פאטי, מרטין ברייטווייט, סרג'י רוברטו, רונאלד אראוחו וככל הנראה גם ג'רארד פיקה, שאמנם שב להתאמן אבל עדיין לא ברור האם יעמוד לרשותו של קומאן. מנגד, מרקו וראטי שקיבל מנוחה במשחק הגביע של אלופת צרפת אמור לשוב להרכב, כשפריז תחפש ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. בחוד אמורים לפתוח מאורו איקרדי ומואיז קן לצד קיליאן אמבפה.

"זה משחק מיוחד", אמר מאוריסיו פוצ'טינו. "הצטרפתי רק לפני 40 יום אבל מרגישים כמה חשוב זה. אני מרוצה מאוד מההופעות של אמבפה מאז שהגעתי. זה נכון שניימאר ודי מריה חשובים לנו מאוד, אבל אנחנו קבוצה וכקבוצה ננסה לנצח". לאנדרו פארדס התייחס לשמועות על הצטרפות אפשרית של ליאונל מסי ואמר: "כן, שוחחנו על כך בחדר ההלבשה, אבל לא אוסיף מעבר לזה. יש לנו כמה שחקנים חשובים חסרים, אבל גם סגל גדול עם שחקנים מצוינים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully