וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס בהיסטוריה רוסית: על ההצלחה של מדבדב, רובלב וקראצב באוסטרליה

לראשונה בעידן הפתוח, שלושה טניסאים רוסים עלו לרבע גמר בגרנד סלאם ונראים בדרך לשנים גדולות: "מדהים, זה טוב מאוד לספורט שלנו"

אין ספק שאחד מהסיפורים הגדולים באליפות ארצות הברית הוא ההצלחה הגדולה של הטניסאים הרוסים. לראשונה בעידן הפתוח, שלושה רוסים הצליחו לעלות לרבע גמר בגרנד סלאם כשאחרי אסלן קראצב גם דניל מדבדב ואנדריי רובלב - שיתמודד אחד מול השני - הצליחו להשלים היום (שני) את המשימה.

הטניסאים הרוסים דניל מדבדב, אנדריי רובלב, אסלן קראצב. רויטרס
שלושה רוסים ברבע גמר גרנד סלאם לראשונה אי פעם. מדבדב עם קארצב ורובלב/רויטרס

"זה מדהים", אמר מדבדב, "בטוח שיהיה לפחות רוסי אחד בחצי הגמר. שלושה רוסים ברבע הגמר זה מדהים לספורט שלנו". מראט סאפין היה הרוסי האחרון שהגיע לחצי הגמר במלבורן ב-2005 ואז הוא גם זכה בתואר אחרי שניצח את לייטון יואיט המקומי. מדבדב הוא כמובן הטניסאי הבכיר של רוסיה שסומן כבר במשך כמה שנים כמי שיכול לזכות בתואר גרנד סלאם, כמוהו גם רובלב וההפתעה הגדולה היא כמובן בדמותו של קראצב.

רובלב ומדבדב, כאמור, ייפגשו לדרבי רוסי ברבע הגמר. "זה יהיה סיפור חדש, משחק חדש, נראה איך יילך", אמר רובלב לו יש מאזן 3:0 נגד חברו, כולל הפסד ברבע גמר אליפות ארצות הברית בשנה שעברה, "דניל מכיר את המשחק שלי ואני את שלו, אבל בסוף אתה צריך להתמודד זה מול זה כדי לראות את המציאות, להרגיש את האווירה, לראות איך הדברים עובדים או לא עובדים, איך אתה מרגיש ויכול להסתכל".

שלושת הטניסאים הרוסים חברו לנבחרת אחת שזכתה בגביע ATP במלבורן לפני שבועיים במה שעשוי אולי לבשר על הבאות אחרי שסרביה של נובאק דג'וקוביץ' זכתה בתואר בשנה שעברה ואז הוא המשיך לזכייה בתואר השמיני שלו באליפות אוסטרליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הטניסאים הרוסים דניל מדבדב, אנדריי רובלב, אסלן קראצב. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הרוסים בטורניר חלומי. מדבדב, רובלב וקראצב/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מדבדב בחר לפרגן גם לקראצב, שהפך לשחקן הראשון מאז אלכס ראדולסקו בווימבלדון 1996 שעולה לרבע גמר גרנד סלאם בהופעת הבכורה שלו ולמדורג הנמוך ביותר בעולם (114) שמגיע לשלב הזה באליפות אוסטרליה מאז 1991. "שנינו שמחים מאוד עבור אסלן כי הוא התאמן מצוין בגביע ה-ATP", אמר מדבדב, "הרגשנו שהוא יכול לעשות משהו מדהים. להגיע לרבע הגמר בטורניר גרנד סלאם הראשון שלך זה משהו יוצא דופן והוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה. בואו נראה מה יעשה ברבע הגמר".

רובלב הוסיף: "לקראת סוף השנה שעברה הוא כבר הראה רמה גבוהה מאוד. ידעתי שהוא יצליח אפילו יותר השנה ובסוף הוא הפתיע אפילו אותי. הוא ניצח שחקנים טובים מאוד". קראצב עצמו אמר: "זה היה מסע ארוך, השקעתי הרבה עבודה". הרוסי, שבילה את מרבית ילדותו בישראל, זכה בשלושה תארי צ'לנג'ר ברציפות בצ'כיה בסוף השנה שעברה ואמר: "כשאתה מנצח זה נותן לך ביטחון, אתה מרגיש רגוע יותר במגרש אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully