וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אם זה היה טורניר אחר, לא הייתי משחק", קיריוס שוב התגרה בו

הטניסאי הסרבי דיבר אחרי הניצחון מול ראוניץ': "טורניר הגרנד סלאם זה כל החיים שלי". האוסטרלי אמר: "אני ממש לא אוהב אותו"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"המצב שלי לא אידיאלי. לא הייתה לי יותר מדי הכנה למשחק הזה ולא חבטתי בכדור טניס מאז הניצחון מול פריץ לפני יומיים". דג'קוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעלות היום (ראשון) לרבע גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. הסרבי גבר על מילוש ראוניץ' 6:7 (4), 6:4, 1:6, 4:6 ורשם את הניצחון ה-600 שלו בקריירה בטורנירי גרנד סלאם.

דג'וקוביץ', שזכה בטורניר שמונה פעמים בעבר ומחפש את הזכייה התשיעית שלו בתואר, סובל מפציעה בבטן אחרי שנפגע במהלך הניצחון מול טיילור פריץ ביום שישי. הסרבי סובל מכאבים וסיפר שנטל משככי כאבים מאז הפציעה: "המצב שלי היה מספיק טוב כדי לשחק. ברור שלא הייתי כאן, לא הייתי ומדבר אם לא הייתי במצב מספיק טוב בשביל לתת לעצמי את ההזדמנות לשחק".

דג'וקוביץ' המשיך ואמר: "המצב שלי לא אידיאלי. לא הייתה לי יותר מדי הכנה למשחק הזה ולא חבטתי בכדור טניס מאז הניצחון מול פריץ לפני יומיים. חיממתי את עצמי במשך כמה שעות ורציתי לראות מה המצב שלי. אם לא הייתי מוכן, הייתי פורש, אז הייתי בעננה של ספק אם אשחק או לא. אבל זה גרנד סלאם ובשלב הזה של הקריירה שלי זה הדבר הכי חשוב בעולם. יש ארבעה טורנירים במהלך השנה בהם אני נותן הכול כדי להתחרות. אם זה היה כל טורניר אחר, לא הייתי משחק. בגלל שאני נוטל משככי כאבים כבר 48 שעות, חזקים מאוד, אני לא יודע מה הנזק שנעשה ויכול להיות שנעשה עכשיו נזק עוד יותר גדול ממה שכבר נעשה. אתה לא יכול לשלוט בגוף שלך במהלך משחק, אתה הולך על כל כדור ולא חושב על אם אתה צריך לעשות את זה או לא".".

מי ששוב התגרה בדג'וקוביץ' היה ניק קיריוס, שעלה למשחק הזוגות שלו כשהוא מחקה את החגיגות של הסרבי בסיום המשחקים שלו למרות שביציעים לא היה קהל כמובן. כשנשאל על החגיגות האלה אמר קיריוס בסרקזם: "רציתי להרגיש את האהבה של הקהל, רק מנסה לפזר את החגיגה. כולם אוהבים את החגיגה הזו, זה אהוב מאוד. אנחנו בסך הכול נהנים קצת. נובאק לא אוהב אותי ושנינו מכבדים אחד את השני, אבל אני גם ממש לא אוהב אותו, אז זה כיף".

דג'וקוביץ' עצמו אמר על קיריוס לפני כמה ימים: "אני מכבד אותו במגרש, אני חושב שהוא בחור כישרוני מאוד. יש לו משחק טוב מאוד והוא הוכיח את האיכות שלו כשניצח כמעט כל שחקן בעולם. מחוץ למגרש, אני לא מכבד אותו וזה מה שאגיד עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully