וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: נדאל הביס את פוניני, פגולה הפתיעה את סביטולינה

תמונת רבע הגמר במלבורן הושלמה. הספרדי ניצח את האיטלקי 3:6, 4:6, 2:6, מדבדב דילג מעל מקדונלד, גם בארטי עלתה

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
עלה לרבע הגמר כמעט בלי להתאמץ. מדבדב/רויטרס

שלב שמינית גמר אליפות אוסטרליה ננעל הבוקר (שני) גם אצל הגברים וגם אצל הנשים. במוקד עמד רפאל נדאל, שניצח בקלות את פאביו פוניני, בעוד דניל מדבדב פתח את היום עם ניצחון חלק. אצל הנשים מחכה דרבי אמריקני בשלב הבא, אחרי שג'סיקה פגולה הפתיעה ותפגוש את ג'ניפר בריידי. המדורגת מספר 1 אשלי בארטי ניצחה את שלבי רוג'רס והיא עדיין לא שמטה מערכה.

גברים:

רפאל נדאל - סטפנוס ציציפאס
דניל מדבדב - אנדריי רובלב
נובאק דג'וקוביץ' - סשה זברב
גריגור דימיטרוב - אסלאן קראצב

נשים:

אשלי בארט - קרולינה מוחובה
ג'ניפר בריידי - ג'סיקה פגולה
סימונה האלפ - סרינה וויליאמס
נאומי אוסקה - הסייה סו-ויי

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
עלה למאזן 4:13 מול פוניני. נדאל/רויטרס

גברים

רפאל נדאל, המדורג 2 בטורניר, המשיך להיראות טוב נגד פאביו פוניני (16) והביס אותו ללא תנאי 3:6, 4:6, 2:6 בתוך 136 דקות. הספרדי ממשיך להראות שהפציעה בגב מאחוריו והיום עלה למאזן 4:13 מול האיטלקי. הוא יפגוש את סטפנוס ציציפאס (5), שעלה בלי לשחק בעקבות הפציעה של מתאו ברטיני (9).

לאור המצב הרפואי של נובאק דג'וקוביץ', הופך דניל מדבדב לפייבוריט לזכייה בטורניר. הרוסי בן ה-24, שכבר הגיע לגמר אליפות ארצות הברית והפסיד שם לרפאל נדאל בתום משחק נהדר ובשנה שעברה נעצר בחצי הגמר בניו יורק. הבוקר מדבדב הראה בדיוק מדוע הוא מועמד עם 4:6, 2:6, 3:6 על מקנזי מקדונלד האמריקאי בן ה-25, שמדורג 192 בעולם. בשלב הבא הוא ישחק בדרבי מול אנדריי רובלב (7), אחרי שמצעד הפרישות נמשך. רובלב הוליך 2:6, 6:7 (3) על קספר רוד (24) כשהנורבגי לא היה יכול להמשיך.

ג'סיקה פגולה טניסאית אמריקנית. רויטרס
ניצחון ראשון על סביטולינה. פגולה/רויטרס

נשים

המדורגת מספר אחת בעולם ובטורניר, אשלי בארטי עברה בקלילות גם את שלבי רוג'רס האמריקנית עם 3:6, 4:6. רוג'רס שמדורגת 57 בעולם הרשימה מאוד עד כה, אבל לא הצליחה להתגבר על הפייבוריטית של הקהל המקומי. בארטי שעלתה ל-0:3 על האמריקנית, תשחק ברבע הגמר נגד קרולינה מוחובה שניצחה את אליסה מרטנס (18) 6:7 (5), 5:7.

ג'סיקה פגולה (61), שבגיל 26 ואחרי כמה פציעות, מתחילה סוף סוף את הקריירה בצורה חיובית, רשמה את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלה, 4:6, 6:3, 3:6 נגד אלינה סביטולינה האוקראינית (5). זה היה הניצחון הראשון של האמריקנית על סביטולינה ובסיבוב הבא את תפגוש לדרבי פסים וכוכבים את ג'ניפר בריידי (22), שגברה על דונה וקיץ' (28) 1:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully