וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אף אחד בתקשורת לא ישבור אותי, אבל אני בנאדם, גם לי יש רגשות"

המדורג מספר 1 התייחס לשאלות של התקשורת הסרבית בנוגע ליחס כלפיו בעולם: "כנראה שהטעויות שלי פחות נסלחות בציבור בהשוואה לשחקנים אחרים וכוכבי ספורט אחרים"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
בטן מלאה. דג'וקוביץ'/רויטרס

השנה שעברה לא הייתה מוצלחת עבור נובאק דג'וקוביץ' מבחינת הביקורת הציבורית שספג. בצוות שלו והאוהדים שלו חשבו שהמדורג מספר אחת בעולם קיבל טיפול לא הולם, במיוחד לעומת יריביו הגדולים רפאל נדאל ורוג'ר פדרר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Hamish Blair, AP
"אני לא יכול להגיד שזה לא מגיע אליי לפעמים וברור שחוסר צדק או התנהלות לא הוגנת כלפיי משפיעות עליי". דג'וקוביץ'/AP, Hamish Blair

כשדג'וקוביץ' נשאל על הצורה בה הוא מוצג בתקשורת, הוא ענה: "זה כמו לפתוח תיבת פנדורה. אם נתחיל לדון בזה, לא נסיים הערב. יש מיליוני סיבות שונות. אני השלמתי עם זה כבר. אני לא יכול להגיד שזה לא מגיע אליי לפעמים וברור שחוסר צדק או התנהלות לא הוגנת כלפיי משפיעות עליי. אני בנאדם, יש לי רגשות וברור שאני לא נהנה מזה. הייתי שמח להיות במערכת יחסים נורמלית איתם, אבל נראה שזה לא תמיד אפשרי. אני עושה את המיטב כדי להתרכז בדברים החיוביים ובמאמרים החיוביים.

"אני יכול לשלוט רק במה שאני עושה, לא במה שאנשים אחרים כותבים עליי, איך הם שופטים אותי או איך שהם מבקרים אותי. אחרי הכול זה תלוי בהם ולא בי, אני לא יכול להשפיע על זה. אני בסבב כבר יותר מ-15 שנה וכל מי שעוקב אחרי טניס רואה את ההתפתחות שלי גם כשחקן וגם כאדם. מעולם לא הייתה לי בעיה להביע את מה שאני חושב וזה משהו שחלק מהאנשים כנראה לא אוהבים. דיברתי על כמה דברים שלא התקבלו טוב על ידי תאגידים, מונופולים, על דברים שקשורים לפוליטיקה בתוך הטניס. אני חושב שאני מעורר אנטגוניזם אצל אנשים ולכן מגיבים אליי ככה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"ברור שזה פוגע בך כשיורים לעברך ביקורת חסרת בסיס וכשמתייחסים אליך בדרך אחרת". דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' נשאל על העובדה שרבים ביקרו אותו על הפציעה במהלך המשחק מול טיילור פריץ ואמר: "אף אחד בתקשורת לא יכול לשבור אותי כי הקשר שלי לנשמה ולמצפון שלי הוא עמוק יותר מכל חדשות שיכתבו לגביי וכל ביקורת ציבורית שתהיה עליי. אני יודע מי אני, מה אני, איפה אני נמצא, איפה הייתי ולאן אני הולך ואני גאה בזה. אני אסיר תודה ויודע להרים את הידיים ולהתנצל אם עשיתי טעות, אבל כן כנראה שהטעויות שלי פחות נסלחות בציבור בהשוואה לשחקנים אחרים וכוכבי ספורט אחרים".

דג'וקוביץ' מסכים שלפעמים הוא מרגיש שיש הטיה נגדו, אבל הדגיש: "ברור שזה פוגע בך כשיורים לעברך ביקורת חסרת בסיס וכשמתייחסים אליך בדרך אחרת, אבל זה חלק ממה שבחרתי. כמו שציינתי, אני ניסיתי לצאת נגד אנשים וקבוצות שרוצות לשמור על סטטוס קוו כך שיוכלו להשיג את הרווחים שלהן בצורות מסוימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully