וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הציעה לארח בישראל את השלבים המכריעים של ליגת האלופות

14.2.2021 / 12:22

בכירי ההתאחדות שוחחו עם נשיא אופ"א על האפשרות שעשויה להתממש אם התחלואה באירופה לא תאפשר בחודשים מאי-יוני קיום משחקים בנוכחות קהל. גם האופציה לארח חלק מהמשחקים ביורו על הפרק: "אופ"א תבחן בחיוב את המהלך, זה בהחלט נלקח בחשבון". מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר עוזב

האם ישראל תארח משחקים מכריעים בליגת האלופות, הליגה האירופית והיורו? ההתאחדות לכדורגל מקדמת מהלך כזה, ומנהלת בימים האחרונים מגעים אם אופ"א בנושא. לפי הודעת ההתאחדות, בשבוע שעבר יו"ר ההתאחדות אורן והמנכ"ל רתם קמר שוחחו עם נשיא אופ"א, אלכס סאפרין, ובכירי הארגון על האפשרות לארח חלק ממשחקי יורו 2020 בישראל, כמו גם את השלבים המכריעים של משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית, זאת במידה שהתחלואה באירופה לא תאפשר בחודשים מאי-יוני קיום משחקים בנוכחות קהל".

בהתאחדות טוענים כי "נשיא אופ"א הודה להתאחדות על הנכונות לסייע, הביע הערכה גדולה לאופן בו ישראל מתמודדת עם נגיף הקורונה, כמו גם לקצב ההתחסנות, ואמר כי במידה שלא יחול שינו חיובי ביבשת בחודשים הקרובים, האפשרות בשלב זה לקיום משחקים במסגרת ליגת האלופות והליגה האירופית באצטדיונים הגדולים בישראל בהחלט תילקח בחשבון.

אצטדיון בלומפילד לפני המשחק בין מכבי תל אביב לבין זלצבורג. ברני ארדוב
יארח משחקים ביורו? אצטדיון בלומפילד/ברני ארדוב

"מבחינת הגורמים הבכירים באופ"א, שעוקבים באופן רציף אחר ההתפתחויות בישראל בכל הקשור למאבק בנגיף הקורונה ולקצב ההתחסנות, יש הערכה כי ישראל עשויה להיות חממה לחדשנות בנושא", הוסיפו, "הצדדים צפויים להמשיך לבחון בחיוב את היתכנות קיום המשחקים בישראל".

משחקי רבע גמר ליגת האלופות ייערכו ב-6-7 וב-13/14 באפריל, בעוד חצאי הגמר ייערכו ב-27/28 באפריל וב-4/5 במאי. הגמר ייערך ב-29 במאי באיסטנבול. רבע גמר הליגה האירופית מתוכנן ל-8 ו-15 באפריל, וחצאי הגמר מיועדים ל-29 באפריל וה-6 במאי. הגמר ייערך ב-26 במאי בגדנסק.

יורו 2020 מתוכנן להתקיים ב-11 ביוני עד ה-11 ביולי ב-12 ערים שונות ברחבי אירופה: לונדון, מינכן, רומא, באקו, סנט פטרסבורג, בודפשט, בוקרשט, אמסטרדם, בילבאו, גלזגו, דאבלין וקופנהגן.

עוד בוואלה!

עם אבטחה צמודה ואיפול כבד: המבצע המורכב להנחתת סעיד מולאי בישראל

לכתבה המלאה
רתם קמר מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
יעזוב בקיץ. רותם קמר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, הודיע היום בישיבת ההתאחדות לכדורגל כי בכוונתו לסיים את תפקידו בסיום עונת 2020/2021. קמר מונה למנכ"ל באוגוסט 2013 וקודם לכן היה סמנכ"ל במשך 6 שנים. בהודעתו אמר: "ההתאחדות לכדורגל היתה עבורי בית שני ויש לה חלק עצום בהתפתחות שלי כאדם וכאיש מקצוע. הכדורגל הישראלי הוא האהבה הגדולה ביותר שלי ועשיתי למענו כמיטב יכולתי לאורך כל הדרך. אני בוחר לסיים את המסע הזה, ולצאת לאחר חדש, כאשר ההתאחדות לכדורגל, חרף משברים מאתגרים לאורך השנים, מבית ומחוץ, איתנה מבחינה כלכלית, מגובשת, מובילה דרך מקצועית ברורה ונהנית מכוח אדם שאין שני לו באיכותו, בידע שלו ובמסירותו לטובת הענף".

יושב ראש ההתאחדות אורן חסון אמר: "הכרתי את רתם עוד בתפקידי כמנכ"ל וכיו"ר מנהלת הליגות ושיתוף הפעולה המוצלח שלנו כבר אז, נמשך גם מהרגע בו לקחתי על עצמי את תפקיד יו"ר ההתאחדות. זכיתי ליהנות מכישוריו של רתם קמר, מחריצותו ומעל לכל ממסירותו הטוטאלית לטובת הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully