וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: וילדסחוט לא בסגל הירוקים, ינקוביץ' ומתאוסיניו התאמנו

עודכן לאחרונה: 14.2.2021 / 20:27

הקיצוני סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעשה מאמץ להכשירו לגביע, שרי, אצילי ודוניו נאבקים על שני מקומות ב-11. המונטנגרי חתם רשמית והצטרף לאימון יחד עם הברזילאי, מוחמד צפוי לפתוח (שני, 20:45, ספורט 5)

מחזור 21הסתיים15/02/2021
בית"ר ירושלים
    0
    • (17) חזיזה
    • (50) שרי
    • (53) דוניו
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט 1

    בית"ר ירושלים

    הקשר המונטנגרי מרקו ינקוביץ', עבר היום בדיקות רפואיות, חתם על חוזהו והצטרף לאימון של בית"ר ירושלים אחר הצהריים, כמו גם הברזילאי מתאוסיניו. ניקו אולסק ייצא רק מחר מבידוד ויעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה.

    בצוות המקצועי יחליטו סופית על ה-11 למשחק מחר (שני, 20:45, ספורט 5) מול מכבי חיפה רק לאחר האימון המסכם. מי שייעדר מהמשחק הוא אלירן עטר המורחק, שיעמוד לדין ברביעי. עלי מוחמד עדיין חש חלש פיזית, אך נמצא בתמונת ההרכב למשחק.

    סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "הוכחנו שבבית"ר ירושלים שיש קבוצה שבאה למאני טיים ויודעת לתת פייט ולתת הכל, ולהיראות כמו קבוצה. פחדנו על המשחק הזה, אחרי כל הפגרה וכל מה שקרה עם הקורונה ושחקנים חולים ומתאמנים 4 ימים, שנגיד שלום ואולי נפסיד, אבל שחקנים הוכיחו לי אחרת. אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה בעתיד בשתי ידיים, אנחנו פה, אנחנו קבוצה טובה ואנחנו יכולים להתמודד עם כל אתגר.

    אני מקווה שזה יהיה מסר למחר, אנחנו יודעים שגם הפסדנו את המשחק הראשון ולא היינו טובים, ואנחנו רוצים לתת את הכל בשביל לצבור כמה נקודות, דיברנו לפני משחק שאנחנו צריכים נקודות, אין לנו פריווילגיה גדולה עכשיו, הזמן אוזל ואנחנו צריכים לצבור נקודות להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע ככה שאנחנו רוצים לשחק ולנצח את המשחק הזה".

    שחקן בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ' עם מתאוסיניו. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
    הפנים החדשות באימון. מתאוסיניו עם מרקו ינקוביץ'/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

    מכבי חיפה

    בצל אירועי הדרבי והירידה למקום השני, במכבי חיפה השלימו את ההכנות למפגש עם בית"ר ירושלים, בסיומו יוכלו הירוקים לחזור לפסגה אם לא יפסידו. הבשורה הטובה מבחינתו של ברק בכר היא העובדה שצ'ארון שרי ורז מאיר כשירים ויכולים לפתוח בהרכב. מאידך, יאניק וילדסחוט סובל ממתיחה קלה בשריר האחורי ולא נכלל בסגל, כאשר בקבוצה ינסו להכשירו למשחק הגביע בשבת מול אום אל פאחם. בכר מתלבט מאוד בין עומר אצילי, שרי וגודסוויי דוניו כאשר שניים מהשלושה יפתחו בהרכב. גם בין מאיר לארנסט מאבוקה ישנה התלבטות.

    במכבי חיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לשיתופו של מוחמד עוואד שאמור לסיים בידוד היום, אם ייצא שלילי בבדיקת קורונה. רק בהמשך היום כאשר יתברר האם השחקן יכול להיות נוכח במשחק, אבל אם הוא יקבל את ההיתר, הוא עשוי להיכלל בסגל למרות שכלל לא התאמן עם הקבוצה. הצוות המקצועי עשוי להכליל את עוואד בסגל בשל המחסור של לא מעט שחקנים, שמותיר מספיק מקום בסגל.

    בכר התייחס לאירועי הדרבי: "אף אחד לא רצה להגיע למה שקרה בסוף המשחק. ההנהלות של שתי הקבוצות ניסו להרגיע את הרוחות וצריך לעשות את זה כדי שזה לא יגיע למימדים שאנחנו לא רוצים שזה יגיע. אנחנו שמים את זה מאחור ומסתכלים למשחק החשוב מחר. בית"ר עשתה משחק הירואי ביחס למצב שהייתה בו. הם הוציאו מעצמם את המקסימום ואין לי ספק שהם יבואו ככה גם נגדנו. זו קבוצה מסוכנת ונצטרך לבוא דרוכים כדי לנצח את המשחק"

    בנוגע לדוניו אמר המאמן: "השערים שלו זה חומר למחשבה לכולם שלא צריך לשפוט שחקנים על סמך דקות מועטות. בדקות שהוא שיחק הוא לקח את ההזדמנויות וזה מראה על הסגל שלנו, כשהשחקנים שנכנסו במקום כאלה שנעדרו עשו את העבודה".

    עוד בוואלה!

    אולי עדיף ככה: הנסיגה מהעסקה היא חבל הצלה לחוגג ובית"ר ירושלים

    לכתבה המלאה
    צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
    יחזור ישירות להרכב? צ'ארון שרי/לירון מולדובן

    טריוויה

    * 120 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (118 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 47 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו.

    * בית"ר ירושלים לא הפסידה למכבי חיפה בחמש הפעמים האחרונות שאירחה אותה (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). הניצחון הירוק האחרון בטדי היה במרץ 2017, אז גילי ורמוט קבע 0:1.

    * הפעם האחרונה שמכבי חיפה ניצחה את בית"ר פעמיים במהלך העונה הסדירה הייתה ב-2012/13, עם 1:2 בחוץ ו-1:4 בבית.

    * מכבי חיפה הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה. רצף ארוך יותר לא היה לה בעונה אחת מאז תחילת 2014/15 (חמישה הפסדים כאורחת).

    אופיר סער על ההכנות של בית"ר ירושלים למכבי חיפה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully