וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון מחזיר את מכבי תל אביב לימי איביץ': "גולדהאר לקח את ההחלטה הכי טובה"

14.2.2021 / 6:14

93 אחוזי הצלחה, יחס שערים מצוין, יריבות שלא בועטות למסגרת: המאמן ההולנדי מיישם את העקרונות של איביץ' ובמכבי תל אביב מבינים - הבעלים פעל נכון כשנתן קרדיט לו ולסגל הקיים. הפציעה של יונתן כהן עלולה לשבש את תכנית העזיבה שלו, פשיץ' סוחט מחמאות

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

גם אם ההעפלה למקום הראשון היא זמנית כי למכבי חיפה יש משחק חסר, מה שעשתה מכבי תל אביב מאז מינוי פטריק ואן לוון למאמן הוא כמעט בלתי נתפס. ההישג תחת ההולנדי מתעצם נוכח העובדה שואן לוון מעולם לא אימן קבוצת בוגרים.

אחרי המחזור ה-11 כשמיטש גולדהאר החליט לפטר את גאורגיוס דוניס היו למכבי תל אביב 17 נקודות בלבד. הקבוצה השיגה רק 4 ניצחונות ליגה ב-11 משחקים ובטור הספיגות שלה היו 15 שערים שדניאל טננבאום הוציא מהרשת. ואן לוון השלים אתמול (שבת) את משחקו העשירי בסך הכל ובמאזנו 28 נקודות שצברה הקבוצה עם 9 ניצחונות ותיקו אחד. יחס השערים 3:17. תחת ההולנדי, מכבי תל אביב עם 93 אחוזי הצלחה.

מכבי תל אביב של ואן לוון לא שיפרה את יכולת הכיבוש שלה, אבל השינוי המשמעותי הוא במשחק ההגנה. ואן לוון אולי לא היה חבר של ולאדן איביץ', אבל את מפתחות המשחק שלו בדרך לשתי אליפויות ואן לוון לקח ומיישם כהלכה. מכבי תל אביב תחת ידיו של ההולנדי היא שוב קבוצה עוצמתית ומרתיעה. הפועל כפר סבא שניצחה העונה את מכבי חיפה לא בעטה אפילו כדור אחד למסגרת של טננבאום. לאורך כל המשחק היא איימה רק פעם אחת על שער מכבי תל אביב והכדור לא היה בכיוון של שוער מכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון. ., אודי ציטיאט
אי של יציבות. ואן לוון/אודי ציטיאט, .

עיקרי הדברים

  • פטריק ואן לוון החזיר את היציבות למכבי תל אביב, ומיישם את העקרונות של ולאדן איביץ'
  • בקבוצה החמיאו למיטש גולדהאר שנתן לו ולסגל הקיים את הקרדיט: "קיבל החלטה נכונה"
  • אחרי ההעפלה למקום הראשון, בקבוצה אמרו: "עשינו דבר אדיר, אבל אנחנו רק חצי הדרך"
  • הפציעה של יונתן כהן עלולה לשבש לו את תכנית העזיבה לאירופה בקיץ הקרוב

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1 ועלתה זמנית לפסגה

לכתבה המלאה

הבוקר מכבי תל אביב ראשונה בפעם הראשונה העונה. אחרי מסע ארוך של רדיפה מעייפת, היא הצליחה לכבוש את הפסגה והלחץ עובר כעת למכבי חיפה שתצטרך מחר לשחק מול בית"ר ירושלים ולסיים לפחות בתיקו כדי לזכות שוב במקום הראשון. "עשינו דבר אדיר, אבל אנחנו רק בחצי הדרך", הזכירו אמש במכבי תל אביב.

העומק של מכבי תל אביב בלט שוב אתמול. יונתן כהן נפצע בחימום, אז טל בן חיים נכנס להרכב במקומו ובישל לאלכסנדר פשיץ'. אייל גולסה הפצוע, דן גלזר המוצהב ואילון אלמוג שאולי עובר סוג של סדרת חינוך מקצועית כלל לא התלבשו אתמול. לא במקרה החליט מיטש גולדהאר שהוא לא מחזק את הקבוצה בחלון שהסתיים מעבר לאנדרה ז'ראלדש שצורף. ואן לוון נתן לגולדהאר את הביטחון שהסגל מספיק טוב. "גם בלי להיות כאן, מיטש לקח את ההחלטה הכי טובה בעניין פטריק ולגבי הסגל", החמיאו אמש במכבי תל אביב לבעלים שפעל בשקט, "חתך" דברים וסידר את הקבוצה מחדש.

בקבוצה מאוד מאוכזבים שיונתן כהן נפצע שוב בחימום אתמול באותו מקום בו קרע את שריר הארבע ראשי. כהן התאמן כל השבוע בצורה מלאה וכבר חשב שיהיה בסגל מול הפועל חדרה ביום רביעי, אבל אז הוחלט לתת לו עוד משחק בחוץ. אתמול הוא נפצע כבר בחימום ולכן בטוחים בקבוצה שלא נעשתה טעות איתו. "זה לא שיונתן נפצע במחצית השנייה בגלל עומס על השריר. הוא נפצע ממש בסוף החימום כשהגוף עדיין ער וטרי", אמרו בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. ., אודי ציטיאט
במכבי תל אביב בטוחים: לא טעינו איתו. יונתן כהן/אודי ציטיאט, .

הפציעה של כהן עלולה להרוס לו את תכניות העזיבה של מכבי תל אביב בקיץ. החלוץ היה אמור להיות במעקב בצמד המשחקים מול שחטאר דונייצק. הקבוצות שמתעניינות בו רצו לבחון אותו בשני המשחקים הצפויים ברמה האירופית הגבוהה וכעת לא יוכלו להתרשם.

מי שכבש אתמול שוב הוא אלכסנדר פשיץ' שמתחיל להיכנס לקצב הכיבושים שמכבי תל אביב מצפה ממנו. התחושה היא שהסרבי מאוד מתקדם וכבר מתחיל להכיר את ההגנות. טל בן חיים סיפר אמש שואן לוון דוחק בשחקנים להגביה כמה שיותר לעבר הסרבי ולחפש אותו במרכז הרחבה, ופשיץ' עושה את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully