וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "שחטאר ניצחה את ריאל מדריד פעמיים, זו קבוצה מפלצתית"

13.2.2021 / 21:58

מכבי תל אביב ציינה העפלה למקום הראשון בליגה, אבל הראש כבר במשחק נגד האוקראינים ביום חמישי. ואן לוון: "נחמד לחזור מפיגור גדול ולעלות לפסגה". אלישע לוי: "איום אחד על השער זה בוודאי לא מספיק"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

המהפך הושלם: כרגע זה אמנם זמני, אבל את יום שבת הזה מכבי תל אביב מסיימת במקום הראשון בטבלה. האלופה ניצחה 0:1 קשה את הפועל כפר סבא משער של אלכסנדר פשיץ' (41), בחזרה הגנרלית לקראת משחק הליגה האירופית מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון ביום חמישי הבא. החדשות הרעות מבחינת פטריק ואן לוון הגיעו כבר בחימום מכיוונו של יונתן כהן שאמור היה לשוב להרכב, אך הרגיש כאבים בחימום ובסופו של דבר נותר מחוץ לסגל. האלופה לא הרשימה יתר על המידה, אך התוצאה הסופית היא שקובעת - והתוצאה הסופית היא ניצחון שישי ברציפות ועשירי ב-11 משחקיה האחרונים.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ., אודי ציטיאט
ועכשיו, שחטאר. ואן לוון/אודי ציטיאט, .

"המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה", סיכם ואן לוון, "יצרנו מצבים, שיחקנו כדורגל פשוט ומהיר וכבשנו שער קצת מאוחר אחרי הגבהה טובה של טל בן חיים. היו לנו עוד מצבים והחמצנו. במחצית השנייה האטנו במקום להמשיך לשחק מהר, לא קיבלנו החלטות פשוטות ואיבדנו אנרגיה מיותרת לקראת שחטאר דונייצק, שיהיה משחק מאוד חשוב ומאוד קשה. נחמד לחזור מפיגור גדול ולעלות לפסגה, אבל זו לא הייתה המטרה הערב".

טל בן חיים שבישל אמר: "ניצחון חשוב מאוד, ידענו שלא יהיה משחק קל. כפר סבא עשתה צרות להרבה קבוצות בליגה וניצחה פה את מכבי חיפה. היינו דומיננטיים במחצית הראשונה ויכולנו להכריע בה את המשחק. לצערי לא הצלחנו לכבוש יותר משער אחד וזה גרם למשחק להסתבך קצת במחצית השנייה. זה קצת קלישאתי, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב".

על העובדה שנקרא להרכב בשל העובדה שיונתן כהן לא יכול היה לשחק, אמר בן חיים: "יש לנו חימום של המחליפים, יש לנו תרגול קבוע. זה קרה 10 דקות לסוף החימום אז בשלב הזה כבר הייתי חם. אני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג ניצחון חשוב מאוד".

על המשחק הקרוב והקשה מול שחטאר דונייצק אמר בן חיים: "שחטאר ניצחה העונה פעמיים את ריאל מדריד, אז ברור שזו קבוצה מפלצתית, אבל אנחנו כמו בכל משחק נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו כי אנחנו מכבי תל אביב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1

לכתבה המלאה
טל בן חיים, אלכסנדר פשיץ', שחקני מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
נקרא להרכב 10 דקות לפני הפתיחה ועשה את העבודה. בן חיים עם פשיץ'/אודי ציטיאט, .

מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי: "במצבנו אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו מפסידים מראש, זו לא הייתה הגישה שלנו. איבדנו ריכוז ואז ספגנו. באופן כללי התקשינו מאוד מבחינה התקפית. זה הסוג הזה של המשחקים, אנחנו בלו"ז קשוח מאוד. נחפש נקודות במשחק הבא. איום אחד על השער זה בוודאי לא מספיק. לא משנה ששיחקנו במערך של שלושה או ארבעה שחקני התקפה, צריך לעשות יותר מזה".

בן רייכרט: "אף פעם לא נעים להפסיד, אני אישית גם לא אוהב להפסיד למכבי תל אביב. בסופו של דבר זה עוד יום בעבודה. נפיק את הלקחים ונמשיך קדימה. אין לי מה להוכיח למכבי תל אביב, אני כבר לא אהיה שם בקריירה שלי. אנחנו ממשיכים קדימה וזה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully