וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: אם לא הייתי מוכר את הכוכבים, ארסנל היתה מתפרקת

מאמן העבר הודה שהיה צריך לוותר על שחקניו הטובים ביותר מדי עונה כדי להחזיר את ההשקעה באצטדיון החדש. וגם הוא כבר מספיד את ליברפול

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 0:1 על ארסנל/ספורט 1

לקראת סיום תקופת הזוהר שלה, נאלצה ארסנל למכור פעם אחר פעם את כוכביה ליריבות לצמרת באנגליה ובכך התרחקה עוד ועוד ממירוץ האליפות. בריאיון שהעניק אמש (שבת) ל"ביין ספורט", הודה ארסן ונגר שהתבקש למכור את שחקניו הטובים ביותר כדי לאפשר את המעבר מאצטדיון הייבורי המיתולוגי לאמירויות.

כשנשאל האם ארסנל היתה "מתפרקת" אילולי היה מוכר את כוכביו, הודה הצרפתי: "כמובן. בכל עונה, היינו צריכים להחזיר את הכספים של האצטדיון ולהחזיר את המשכנתא שנלקחה. ידעתי שכבר אין לנו פוטנציאל לזכות באליפות, אבל רצינו להגיע לטופ 4. ידעתי שבכל עונה אצטרך למכור שחקן, קיבלתי את האתגר הזה ואני חושב שזו התקופה שעבדתי הכי ביעילות עבור המועדון. היום שילמו כבר על האצטדיון והמועדון מרוויח, אני מקווה שבעתיד הם יוכלו לזכות באליפויות".

כשנשאל על איזה כוכב היה רוצה לשמור, אם יכול היה לעשות זאת, השיב: "תיירי הנרי ופטריק ויירה היו כאן 8-9 שנים וביקשו לעזוב כשהיו מבוגרים, כדי לסיים את הקריירה ולהתחרות על תארים. אבל ססק פברגאס, קולו טורה, רובין ואן פרסי - כולם עזבו בגיל צעיר יחסית".

עוד לפני משחקה של מנצ'סטר סיטי מול טוטנהאם, ונגר התייחס גם למירוץ האליפות, ממנו יצאה, לטענתו, ליברפול: "סיטי מובילה ב-10 הפרש עם משחק עודף, היא בכושר שיא ואני לא חושב שאפשר לסגור פער של 13 נקודות ב-14 משחקים. מעולם לא ראיתי דבר כזה".

על אף הפסד המרסיסיידרס ללסטר, דאג ונגר להחמיא לרוברטו פירמינו, שסיפק בישול מבריק למוחמד סלאח: "הוא חלוץ שמשפר את השחקנים שלצידו, כמו לואיס סוארס. יש הרבה שחקנים שבמצבים אליהם הוא מגיע היו בועטים במקום למסור. ראיתי הרבה חלוצים שאם הם לא כובשים, מוכנים להרוס את הקבוצה בחדר ההלבשה. פירמינו כל הזמן רוצה לעבוד בשביל אחרים ואני מכבד את זה".

על ג'יימי ורדי, שכבש פעם נוספת מול האלופה, סיפר המנג'ר הצרפתי: "הוא תמיד נמצא בעניינים. בזמנו הצעתי לו המון כסף כדי שיגיע לארסנל, לסטר בדיוק זכתה באליפות אבל הבעלים לא רצה למכור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully