וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול המשיכה לקרוס והפסידה 3:1 ללסטר סיטי

הפסד ליגה שלישי ברציפות לאלופה - לראשונה מאז נובמבר 2014. מדיסון (79), ורדי (81, אחרי שגיאה איומה של אליסון) ובארנס (85) ביטלו את שער היתרון של סלאח (67), קלופ עלול לאבד את מקומו בטופ 4

תקציר ה-1:3 של לסטר סיטי על ליברפול/ספורט1

המחזור ה-24 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם עוד אכזבה גדולה מבחינת ליברפול, שהפסידה 3:1 ללסטר סיטי. ברייטון ואסטון וילה נפרדו ב-0:0 וברנלי הביסה 0:3 את קריסטל פאלאס.

אוזאן קבאק בלם ליברפול לצד אליסון. רויטרס
עוד משחק מסויט. אליסון/רויטרס

לסטר סיטי - ליברפול 1:3

שישה ימים לאחר ה-4:1 המשפיל שחטפה ממנצ'סטר סיטי, המשיכה האלופה בקריסה שלה עם הפסד ליגה שלישי ברציפות - דבר שלא קרה לה מאז נובמבר 2014, דווקא במשחקו ה-300 של יורגן קלופ בתפקיד. המרסיסיידרס עלולים לאבד את מקומם בטופ 4, על אליפות כנראה שכבר אי אפשר לדבר, והחדשות הרעות הן שכבר ביום שלישי מצפה לה קרב גורלי מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות. השועלים, מנגד, חוגגים מהפך ענק ועולים זמנית למקום השני בטבלה, מרחק ארבע נקודות בלבד ממנצ'סטר סיטי.

קרטיס ג'ונס וג'יימס מילנר קיבלו את המקום בהרכב של קלופ, בעוד אוזאן קבאק ערך בכורה לא רעה בכלל במרכז ההגנה. אחרי כמה דקות של גישושים, יצאה לסטר למתפרצת יפה בדקה ה-11, אך ניסיון ההקפצה של ג'יימי ורדי מעל אליסון חלף גם מעל המסגרת. בדקה ה-17 נפצע מילנר והוחלף בטיאגו אלקנטרה. קספר שמייכל עצר את חצאי-המצבים של מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, ומנגד, גם אליסון היה עירוני כשקלט את הנגיחה של ורדי מקרוב (36). בדקה ה-42 הגיע ורדי להזדמנות הטובה ביותר במשחק עד אותו רגע כשמצא עצמו מול השוער הברזילאי, אך הבעיטה החזקה שלו ננעצה במשקוף.

בדקה ה-57 הגיע תורו של אלכסנדר ארנולד למצוא את המשקוף - מבעיטה חופשית שהוסטה על ידי ורדי וכמעט הכניעה את שמייכל. עשר דקות לאחר מכן הדני כבר נותר חסר תשובות אל מול סלאח, שקיבל עקב מרהיב מפירמינו ומתוך הרחבה סובב בנגיעה אחת לרשת העליונה. 0:1 יפהפה לאלופה. בדקה ה-79 קיוותה לסטר לקבל פנדל, אך ה-VAR קבע כי העבירה על ורדי היתה מחוץ לרחבה. מדיסון בעט כדור חופשי שחלף על פני כולם והכניע את אליסון - ושוב היתה זו מערכת ה-VAR שהיתה צריכה לאשר את השוויון. מהפך הבזק הושלם בדקה ה-81, אחרי יציאה אומללה של אליסון ואי הבנה של השוער עם קבאק, ורדי אמר תודה, דהר קדימה ומול שער ריק גלגל פנימה. 1:2 ללסטר. לא ייאמן. אבל זה לא נגמר שם: שלוש דקות לאחר מכן סיפק אליסון הצלה גדולה, אולם בדקה ה-85 נכנע למתפרצת של הארווי בארנס שקבע 1:3. איזו התפרקות של האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
בליץ גדול של השועלים/רויטרס
שחקן ליברפול טיאגו אלקנטרה מחליף את ג'יימס מילנר. רויטרס
עוד פצוע. מילנר מוחלף בטיאגו/רויטרס
ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי הוגו לוריס טוטנהאם. רויטרס
טוטנהאם יודעת דבר או שניים על לעצור את סיטי. סטרלינג מול לוריס/רויטרס

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - ברנלי 3:0
לברנלי: יוהאן גודמונדסון (5), ג'יי רודריגז (10), מת'יו לוטון (47)

ברייטון - אסטון וילה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully