וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את אלאבס וחזרה למקום השני

צמדים של טרינקאו ומסי ועוד אחד של פירפו העניקו ניצחון ליגה שביעי ברציפות לקומאן. 1:2 לאתלטיקו על גרנאדה, 68 דקות לוייסמן

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ניצחונה של אתלטיקו מדריד 1:2 בחוץ על גרנאדה. ברצלונה הביסה 1:5 את אלאבס וחזרה למקום השני. ויאדוליד ושון וייסמן (68 דקות) נותרו מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול אייבר, סביליה השיגה 0:1 קשה על נועלת הטבלה ווסקה. סלטה ויגו ניצחה בשישי 1:3 את אלצ'ה.

שחקן ברצלונה פרנסיסקו טרינקאו עם ליאונל מסי, אילאיש מוריבה. רויטרס
שער ליגה ראשון במדי ברצלונה. טרינקאו חוגג עם חבריו/רויטרס

ברצלונה - אלאבס 1:5

ברביעי האחרון רשמה ברצלונה הפסד 2:0 לסביליה במפגש הראשון של חצי גמר הגביע, ונקלעה לבור עמוק. בליגה לעומת זאת, נראים הקטלאנים טוב מאוד בתקופה האחרונה, כשהערב השלימו השחקנים של רונאלד קומאן את ניצחונם השביעי ברציפות בלה-ליגה. פרנסיסקו טרינקאו קיבל את חולצת ההרכב, וגמל למאמנו עם שער היתרון בדקה ה-29, שהיה שער הליגה הראשון של הפורטוגלי בספרד. ליאונל מסי הכפיל לפני הירידה להפסקה בשער יפהפה מחוץ לרחבה. לואיס ריוחה הלחיץ מעט את המארחת עם שער מצמק בדקה ה-57, אך טרינקאו ומסי השלימו צמדים וג'וניור פירפו קינח עם החמישי. ברצלונה שבה למקום השני.

דקה 4: טרינקאו עם איום ראשון על השער של אלאבס בעט מצד ימין של הרחבה כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 29: גול! ברצלונה עולה ל-0:1: האורחת תקפה עם הרבה שחקנים, כשבסיום ההתקפה מצא איליאש מוריבה הצעיר את טרינקאו שכבש בבעיטה חדה מתוך הרחבה.

דקה 36: ברצלונה חגגה עם ליאונל מסי את שערה השני במשחק, לאחר שהפרעוש עט על ריבאונד שנהדף משוער אלאבס וכבש, אך השער נפסל לאחר נבדל במהלך.

דקה 45: גול! ברצלונה עולה ל-0:2: ליאונל מסי במבצע נהדר חלף על פני שחקן הגנה ושחרר בעיטה חדה מחוץ לרחבה שהלכה לקורה ופנימה.

דקה 57: גול! אלאבס מצמקת ל-2:1: לואיס ריוחה חטף כדור לאילאיש חדר רחבה וכבש כשהוא לבדו מול טר סטגן כדי להחזיר את האורחת למשחק.

דקה 61: ליאונל מסי סובב כדור חופשי שהלך טוב מאוד, אך לא היה מספיק חזק ונקלט אצל פאצ'קו.

דקה 62: טרינקאו קיבל כדור בתוך הרחבה והיה חייב להשלים צמד, אך נעצר אצל פאצ'קו והכדור יצא לקרן.

דקה 64: הלחץ של ברצלונה נמשך: צירוף מסירות יפה הסתיים בהשארת כדור של גריזמן למסי, שהתקדם ובעט כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 74: גול! ברצלונה עולה ל-1:3: ליאונל מסי נשלח בכדור עומק נפלא ונבלם אצל פאצ'קו, אך טרינקאו עט על הריבאונד והשלים צמד.

דקה 75: גול! ברצלונה עולה ל-1:4: ליאונל מסי שלח כדור אדיר ממרחק של כ-20 מטר היישר לחיבורים של פאצ'קו, שלא יכול היה לעשות דבר.

דקה 80: גול! ברצלונה עולה ל-1:5: מסי מצא ברחבה את גריזמן שהעביר רוחב עליו הגיע ג'וניור פירפו שדחק את החמישי של הקטלאנים.

עוד בוואלה! ספורט

בברצלונה מבינים ש"המשימה כמעט בלתי אפשרית", במדריד חוגגים: "קבוצה קטנה"

לכתבה המלאה
אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
עם עזרה קלה מההגנה. אנחל קוראה/רויטרס

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 2:1

המוליכה אמנם נעצרה במחזור שעבר על ידי סלטה, ממנה נפרדה ב-2:2 לאחר שניצחה שמונה משחקי ליגה ברציפות, אבל חזרה למסלול הניצחונות ונהנית מיתרון שמונה נקודות בפסגה (ושני משחקים ביד). בהיעדרם של ארבעת נדבקי הקורונה וכן חוסה חימנס הפצוע וקירן טריפייר המושעה, דייגו סימאונה המשיך בשיטת שלושת הבלמים, ראה את ההגנה נבהלת כמה פעמים ואפילו יאן אובלק טעה, אבל ההתקפה שלו עשתה את ההבדל גם ביום בו מלך השערים לואיס סוארס בעיקר החמיץ ונעצר אחרי שבעה שערים בארבעת המחזורים הקודמים. מרקוס יורנטה כבש ובישל לאנחל קוראה, יאנחל הררה רק השווה בתווך עבור המדורגת שמינית, שלא ניצחה את אתלטיקו מאז נובמבר 1973.

דקה 6: קראסקו הכניס כדור נהדר לקוראה שבעט עם הפאלש, אבל רוי סילבה קלט.

דקה 14: גרנאדה כמעט הפתיעה. קנדי הרים כדור קרן, אובלק יצא רע וטען לדחיפה, ולמזלו חרמן סאנצ'ס נגח החוצה משלושה מטרים.

דקה 31: קונדוגביה הכניס כדור יפה לסוארס שבעט מזווית אלכסונית בצד ימין, אבל רוי סילבה היה מוכן והדף.

דקה 47: קוראה הרים מימין לסוארס שירה מהאוויר, כדור שקיפץ מהדשא אל המשקוף. כמה קרוב.

דקה 63: גול! קוקה מסר ליורנטה, שחתך מימין על קו ה-16 ובעט בשמאל כדור שטוח ומדויק אל הפינה הקרובה. השביעי שלו העונה בליגה, 0:1 לאתלטיקו מדריד.

דקה 66: גול! הגנת אתלטיקו התקשתה להרחיק כדור קרן, מולינה גלש והחזיר אותו לרחבה, והמחליף יאנחל הררה בעט תוך כדי כריעה ומצא את הרשת בעזרת רגל של שחקן אורח. גרנאדה איזנה ל-1:1.

דקה 75: גול! יורנטה מסר לקוראה, שהתפנה לבעיטה ברחבה ומצא את הרשת בעזרת הסטה מההגנה. 1:2 לאתלטיקו מדריד.

יאנחל הררה שחקן גרנאדה חוגג שער. רויטרס
שוויון זמני. יאנחל הררה/רויטרס

אייבר - ויאדוליד 1:1

קרב התחתית הלוהט הסתיים בחלוקת נקודות שהשאירה את ויאדוליד מתחת לקו האדום. שתי הקבוצות הגיעו אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון (אייבר צברה במהלכם רק נקודה, ויאדוליד שתיים) ושון וייסמן שמר על מקומו ב-11 וקיווה לכבוש לראשונה מאז ינואר, אבל רק התקרב עם נגיחה. רוקה מסה העניק לאורחת יתרון בדקה השביעית עם פנדל שסחט סרג'י גווארדיולה, אבל קיקה הגבוה נגח את השוויון מול ההגנה החסרה של ויאדוליד בדקה ה-23. וייסמן הוחלף בדקה ה-68 ויכול להתכונן כבר למפגש היוקרתי עם ריאל מדריד בשבוע הבא.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד מול טאצ'י שחקן אלאבס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בשבוע הבא מול ריאל. שון וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

סביליה - ווסקה 0:1

האנדלוסים בכושר שיא. לאחר ה-0:2 על ברצלונה בגביע, הגיע ניצחון תשיעי רצוף בכל המסגרות, ארבעה ימים לפני הקרב הגדול מול בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות. מוניר כבש (57) והעלה את סביליה למקום השלישי באופן זמני, נועלת הטבלה עם ניצחון בודד ב-11 משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

שחקני סביליה חוגגים עם מוניר. Fran Santiago, GettyImages
הכריע. מוניר חוגג עם החברים/GettyImages, Fran Santiago

סלטה ויגו - אלצ'ה 1:3

לאחר שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, הצליחה סוף סוף סלטה לקטוע את הרצף השלילי ולצאת עם שלוש הנקודות. למרבה מזלם של השחקנים של אדוארדו קואודט, הם נתקלו ביריבה שהגיעה בכושר גרוע משלהם, ובהרבה. 15 משחקים רצופים לא הצליחה אלצ'ה לנצח, והקבוצה מהמקום הלפני אחרון בטבלה, צפויה להילחם על מקומה בלה-ליגה עד סיום העונה. את איש המשחק, סנטי מינה, כל זה לא עניין. החלוץ שכבש עד המשחק הערב שער בודד במשך כל העונה, הבקיע צמד, כשאת הראשון כבש על סף הירידה למחצית, ואת השני הוסיף בדקה ה-69. בתווך, כבש בראיס מנדס את השני, שתי דקות אחרי השער הראשון. ריגוני צימק עבור האורחת, אבל אלצ'ה בסופו של דבר רושמת עוד הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully