וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מבינים ש"המשימה כמעט בלתי אפשרית", במדריד חוגגים: "קבוצה קטנה"

הקטאלנים המומים אחרי ההפסד לסביליה בחצי הגמר, קומאן הודה ש"כולם אמרו שהגיע לנו פנדל" והגן על אומטיטי אחרי הטעות הקשה

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

רצף הניצחונות של ברצלונה נעצר אמש ((רביעי) עם הפסד 2:0 לסביליה המצוינת במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הספרדי. ז'ול קונדה התעלל באומטיטי וכבש ראשון (25), איבן ראקיטיץ' הכפיל מול האקסית (86) אחרי עוד טעות של סמואל אומטיטי ששבר את מלכודת הנבדל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא הצליח להכניע את ההגנה החזקה של סביליה. מסי/רויטרס

"משימה כמעט בלתי אפשרית מחכה לברצלונה בגומלין בקאמפ נואו", זעקה הכותרת הראשית של אחד משני אתרי הספורט המובילים בקטאלוניה, "mundodeportivo", אחרי ההפסד של הקבוצה 2:0 לסביליה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הספרדי.

"אני חושב שהגיע לנו יותר", אמר רונאלד קומאן המאוכזב בסיום. "שיחקנו טוב ויצרנו מצבים ולכן אני לא חושב שהתוצאה משקפת. בכל מקרה לא נרים דגל לבן, אנחנו במומנטום טוב ונילחם אצלנו בבית. הגומלין יהיה מאוד קשה במצב של 2:0 לרעתנו. זה היה חשוב שנכבוש במשחק הזה, אבל כמו שאמרתי ברצלונה בבית שלה מסוגלת לכל דבר".

ההולנדי הגן על סמואל אומטיטי שרשם עוד משחק חלש כולל טעות קשה, וטען שלדעו הגיע לברצלונה פנדל. "כן, הגיע לנו פנדל ולא ברור לי למה לא שרקו לזכותנו. כולם אמרו לי שהיה פנדל וחבל שבמערכת ה-VAR לא התערבו". בנוגע לסמואל, הוא היה טוב. הוא טעה כמו שכולם טועים וזה חלק מהמשחק. לא נאשים אותו, זה לא פייר. כולנו הפסדנו ולא רק הוא".

בינתיים, הכותרות במדריד חגגו ועקצו. "ברצלונה הפכה לקבוצה קטנה", כתבו ב"אס" הפופולרי. "בכל פעם שהיא עומדת למבחן מול קבוצה גדולה, היא מועדת. בעבר זו הייתה החוזקה שלה, היום זו החולשה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully