וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פראנס פוטבול" טוען: "ניימאר לוחץ על ליאו מסי לעבור לפריס סן ז'רמן"

המגזין הצרפתי מגביר את המאבק בין פ.ס.ז' לברצלונה, לפני המפגש ביניהן בליגת האלופות. על פי כתבת השער של המגזין, ניימאר הוא "הקלף הסודי", לאונרדו מניע את המהלך מאחורי הקלעים, ההצעה הכספית תהיה שמנה

תקציר: גראנדה - ברצלונה 5:3/ספורט 1

המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול" טוען שפריז סן ז'רמן ממשיכה לפעול בניסיונה לצרף בקיץ את ליאונל מסי. כידוע, מסי יהיה שחקן חופשי בקיץ, אחרי שחוזהו בברצלונה יסתיים. הארגנטינאי כבר ביקש לעזוב את ברצלונה בקיץ הקודם, אך בסופו של דבר נשאר בקבוצת נעוריו אחרי שההנהלה סירבה לשחררו והתעקשה שיישאר, והשחקן לא רצה להיגרר עמה למאבקים משפטיים. עם זאת, על אף השיפור במצב בבארסה אחרי ההתפטרות של הנשיא ברתומאו, שמסי לא אהב את התנהלותו - הפרעוש לא הכחיש שהוא בכל זאת עשוי לחפש אתגר חדש בקריירה.

כעת "פראנס פוטבול" יוצא בכתבה נרחבת על הניסיון של אלופת צרפת לצרפו. הכותרת על שער המגזין הוא "הקלף הסודי של פ.ס.ז'", עם תמונה של מסי במדים של פריז סן ז'רמן. על פי הכתבה, ניימאר הוא זה שמוביל את המבצע בניסיון לפתות את מסי, אך מי שמוליך את המהלך מאחורי הקלעים הוא המנהל המקצועי לאונרדו. ב"פראנס פוטבול" טוענים שפ.ס.ז' מציעה למסי חוזה גדול, שאליו הוא לא יוכל לסרב.

שער "פראנס פוטבול" עם ליאונל מסי במדי פריז סן ז'רמן. "פראנס פוטבול", צילום מסך
"הקלף הסודי". שער "פראנס פוטבול"/צילום מסך, "פראנס פוטבול"

הדבר מצית שוב את המאבק בין ברצלונה לפ.ס.ז', לפני המפגש של השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות (משחק ראשון בקאמפ נואו ב-16 בפברואר). כזכור, ניימאר כבר הצהיר בחודשים האחרונים ש"הדבר שאני הכי רוצה זה לשחק שוב עם מסי, ליהנות מהזכות לשחק לצדו על המגרש... הוא יכול לשחק גם במקומי, אין לי בעיה עם זה! אבל אני חייב להיות לצדו בשנה הבאה, אין ספק. אנחנו חייבים לעשות את זה בעונה הבאה".

בברצלונה כבר העריכו שניימאר לא אומר את הדברים סתם, ויש מאחוריהם מניע, או תחילה של מהלך. ז'ואן לפורטה, המועמד הבכיר לנשיאות ברצלונה, התייחס לאחרונה לניסיון של פ.ס.ז' לצרף את מסי ואמר: "זה לא בסדר. זה מראה את חוסר הניסיון שלהם ברמות האלה. יש להם עדיין מה ללמוד בעולם הכדורגל. לא יודע אם הם יוכלו להחתים אותו. אולי אם הם ישברו שוב את כללי הפייר פליי הפיננסי... ממה שאני יודע, היו להם הפסדים משמעותיים בעונה שעברה. מסקרן אותי לדעת אם הם יתעלמו ממגבלות הפייר פליי הפיננסי כדי לגייס אותו. ואם זה יקרה, מקווה שאופ"א ופיפ"א יגיבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully