וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: אברטון הדיחה את טוטנהאם עם 4:5 בלתי נשכח

הארי קיין כפה הארכה בדקה ה-83, אבל ברנרד המחליף הכריע שבע דקות בתוך הההארכה. מנצ'סטר סיטי הדיחה את סוונסי ושברה שיא ניצחונות

צפו בתקציר: אברטון הדיחה את טוטנהאם מהגביע עם 4:5 משוגע/ספורט 1

שלב שמינית גמר הגביע האנגלי נמשך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון 15 ברציפות, הפעם 1:3 אצל סוונסי. לסטר עשתה את שלה עם 0:1 קשה מאוד מול ברייטון בדקה ה-94. אבל ה-משחק נערך בליברפול, שם אברטון הדיחה את טוטנהאם עם 4:5 בלתי נשכח בהארכה.

ברנרד אברטון. רויטרס
הכריע את המשחק האדיר הזה. ברנרד/רויטרס

אברטון - טוטנהאם 4:5

את המשחק הזה אפשר להגדיר במילה אחת: וואו. אברטון חזרה לגודיסון פארק אחרי שבמחזור הליגה החולף היא סחטה 3:3 ממנצ'סטר יונייטד עם שער של קלברט לואין בדקה ה-95. הערב שחקניו של אנצ'לוטי שוב היו מעורבים בדרמה ענקית ושוב יצאו הצד השמח. דבינסון סאנצ'ס העלה את טוטנהאם ליתרון מוקדם (3), אבל אז החל בליץ של המארחים שעלו ל-1:3 עוד לפני ההפסקה עם שערים של קלברט לואין, רישארליסון וסיגורדסון בפנדל, אבל לאמלה צימק ל-3:2 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. סאנצ'ס השלים צמד (57) וקבע 3:3. רישארליסון קבע 3:4 בדקה ה-68, אבל הארי קיין כפה הארכה עם שער נגיחה מבישול של סון בדקה ה-83. אלא ששבע דקות בתוך ההארכה ברנרד הברזילאי, שנכנס מחליף בדקה ה-70 קבע 4:5 מדהים עם שער יפהפה והנחיל למוריניו עוד מפח נפש בעונה המאוד לא מוצלחת עד כה.

עוד בוואלה!

גיל הזהב: זלאטן, לברון, רונאלדו ובריידי מככבים למרות גילם המתקדם

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק

תקציר: סוונסי - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט 1

סוונסי - מנצ'סטר סיטי 3:1

מי יעצור את מנצ'סטר סיטי? הקבוצה הלוהטת של פפ גווארדיולה שברה שיא אנגלי עם ניצחון 15 ברציפות בכל המסגרות ועלתה בקלות לרבע גמר הגביע על חשבון קבוצת הצמרת מהצ'מפיונשיפ. אחרי ה-1:4 הענק באנפילד, גווארדיולה לא עשה הרבה רוטציות ועלה בהרכב חזק. קייל ווקר שבר את הקרח אחרי חצי שער בשער עם הרבה מזל. ראחים סטרלינג הכפיל (47) אחרי בישול שני של רודרי וז'סוס הוסיף כעבור שלוש דקות. מורגן וויטאקר צימק (77) למארחת, שתסתפק בהפסד בכבוד מול הקבוצה הכי טובה באנגליה והחמה באירופה.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר. רויטרס
ניצחון ממש על הבאזר. איהנצא'ו חוגג עם חבריו/רויטרס

לסטר - ברייטון 0:1

הקבוצה של ברנדן רוג'רס הצליחה לעלות לרבע הגמר בזכות שער של קלצ'י איהנאצ'ו בדקה ה-94 אחרי בישול של יורי טילמנס. ברייטון תתרכז עכשיו במאבקי ההישרדות והניסיון להתקרב לאזור מבטחים.

שפילד יונייטד - בריסטול סיטי 0:1
לשפילד יונייטד: בילי שארפ (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully