וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דאבור כבש, הופנהיים סיימה ב-2:2 מול דורטמונד

החלוץ שבר בצורת של יותר משלושה חודשים מול הצהובים-שחורים ששוב פישלו. לברקוזן שמטה 0:2 מול מיינץ מהתחתית

תקציר: חגיגת השערים מהבונדסליגה, 13 בפברואר/ספורט 1

המחזור ה-21 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) כשר.ב. לייפציג גברה 1:2 על אוגסבורג וצימקה את הפער מבאיירן מינכן לארבע נקודות באופן זמני. לאחר מכן בורוסיה דורטמונד החלשה סיימה ב-2:2 מול הופנהיים כשמונס דאבור שובר בצורת ארוכה וכובש. באייר לברקוזן שמטה שתי נקודות בבית מול מיינץ וסיימה ב-2:2 דרמטי. הרטה ברלין סיימה ב-1:1 בשטוטגרט כשסמי חדירה מבשל בצורה נהדרת מול האקסית. שאלקה סיימה ב-0:0 מול אוניון ברלין.

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג מול בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
שער שלישי העונה בליגה. מונס דאבור חוגג/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:2

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:2/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:2

הצהובים-שחורים ממשיכים לדשדש בדרך אולי לעונה מחוץ לרביעייה הראשונה וניצחו רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים. ג'יידון סאנצ'ו דווקא העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-24 אחרי אחד על אחד מול אוליבר באומן וקבע 0:1. ואז הגיע השוויון של מונס דאבור. אחרי יותר משלושה חודשים ללא שער, החלוץ הישראלי שבר את הבצורת בבונדסליגה ועשה את זה עם גול יוקרתי מול סגנית האלופה בורוסיה דורטמונד. דאבור חזר להרכב בעקבות פציעתו של אנדריי קרמאריץ', ובדקה ה-31 גלגל לרשת בנגיעה קלה אחרי מסירה של סבסטיאן רודי ומחק את שער היתרון של ג'יידון סאנצ'ו שבע דקות לפני כן. זה שערו השלישי העונה של דאבור בבונדסליגה, ויש לו עוד ארבעה בליגה האירופית.

אילאס בבו הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-51 אחרי יציאה רעה של מרווין היץ החלש וקבע 1:2. ארלינג הולאנד כבש בדקה ה-57, אבל השער נפסל בשל נבדל. למרות זאת הנורבגי הענק הצליח לאזן עם שערו ה-15 העונה בליגה ועשה את זה בדקה ה-81. עוד תוצאה לא טובה לדורטמונד.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עוד הופעה רעה מאוד של דורטמונד. הולאנד/רויטרס

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 1:2

השוורים סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים בבונדסליגה, והם התקרבו עד כדי ארבע נקודות מאלופת העולם הטרייה באיירן מינכן, גם אם באופן זמני. חשוב מכך, הקבוצה של נאגלסמן לא מעדה ושמרה על מומנטום לקראת המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר ליגת האלופות מול ליברפול שייערך בשלישי הקרוב. המארחת שלטה במשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-38 לאחר פנדל מדויק של דני אולמו. לייפציג ירדה נינוחה להפסקה כשיוסוף פאולסן מצא את כריסטופר אנקונקו, שקבע 0:2 בדקה ה-43. דניאל קליגורי צימק מהנקודה הלבנה עבור אוגסבורג בדקה ה-76, אך האורחת לא הצליחה לעשות מעבר, ורושמת הפסד שלישי רצוף, ושישי בשבעת המחזורים האחרונים.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם דני אולמו. Clemens Bilan, GettyImages
ניצחון לקראת המפגש בליגת האלופות עם ליברפול. שחקני לייפציג חוגגים עם דני אולמו/GettyImages, Clemens Bilan

באייר לברקוזן - מיינץ 2:2

עוד תוצאה מאכזבת מאוד לקבוצה של פטר בוס, שעד לפני כמה שבועות עוד נחשבה כמועמדת לאליפות ועכשיו מתחילה להיות בסכנה לאבד אפילו את המקום הרביעי. ועוד באיזו דרך אומללה לברקוזן איבדה יתרון של 0:2, שהעניקו לה לוקאס אלאריו (14) ופטריק שיק (84). רוברט נסטה גלאצל (89) וקווין שטוגר (92) סידרו שוויון דרמטי ונקודה לקבוצה מהמקום ה-17 ולפני האחרון בטבלה.

רוברט נסטה גלאצל שחקן מיינץ. Lukas Schulze, GettyImages
גלאצל חוגג שוויון מפתיע ודרמטי/GettyImages, Lukas Schulze

משחקים נוספים

שטוטגרט - הרטה ברלין 1:1
לשטוטגרט: סשה קליידז'יץ' (45+1), להרטה ברלין: לוקא נץ (82)

ורדר ברמן - פרייבורג 0:0

אוניון ברלין - שאלקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully