וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליאני ספג איומים והבהיר: "תלונה במשטרה תהיה המענה מצידי"

12.2.2021 / 13:55

סערת הדרבי נמשכת: אחרי האיומים על סאן מנחם וגל אראל, גם השופט חשף מספר איומים נגדו וכתב בפייסבוק: "זה שאני שופט כדורגל, לא אומר שאני צריך להיחשף לשפה אלימה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

אחרי סאן מנחם וגל אראל, הגיעו תורו של לירן ליאני. שופט הדרבי הסוער בין מכבי להפועל חיפה ספג איומים ברשתות החברתיות ופתח פוסט זועם בפייסבוק. ליאני חשף את האיומים שקיבל וגם הבהיר שהוא מתכוון להתלונן מעכשיו במשטרה נגד כל המאיימים.

שופט הכדורגל לירן ליאני. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
נמאס לו, ובצדק. לאני/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

בפוסט שפתח ליאני כתב: "זה שאני שופט כדורגל, שמשקיע את כל כולו בשיפוט מגיל צעיר ומקריב הכל אבל הכל כדי להצליח, לא אומר שאני צריך להיחשף לשפה אלימה מצד כל מי שמרשה לעצמו להשתלח בי בקלות חסרת רסן. ולכן מבחינתי הגיע הזמן להתמודד עם הנושא הזה פעם אחת ולתמיד ואני כותב את הדברים בצורה מכובדת וברורה שלא תשתמע לשתי פנים (אני חלילה לא מאיים אלא מבקש שתבינו ושתכבדו את הפרטיות שלי)".

"מהרגע, כל מי שירשה לעצמו לשלוח הודעה לטלפון הפרטי שלי, בכל דרך שהיא, שתכלול איומים, הטרדות, שפה אלימה ומאשימה, קללות או כל הודעה אחרת שתגרום לי לתחושת אי נוחות, יקח בחשבון שתלונה במשטרה ו/או תביעה אזרחית תהייה המענה מצידי. אין כל סיבה בעולם שאני או חברי למקצוע נתמודד עם הודעות מהסוג הזה". ליאני חשף את האיומים והקללות הקשות שהוא ספג וכאמור לא מוכן לשתוק עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully