וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי הדוח של ליאני: אלה השחקנים שיועמדו לדין

11.2.2021 / 10:49

תורג'מן, בן בסט, מלול, אראל, אבו פאני, מנחם וחבשי הוזנו כמורחקים עד שהאדומים נמחקו מאתר ההתאחדות. גם חזיזה, פלאניץ' וקפילוטו צוינו בדוח השיפוט החמור: "השתוללו והתפרעו". כלפון הגיב בחריפות: "נפעל בכל האמצעים כדי שתהיה ענישה קשה, למען יראו וייראו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

באתר ההתאחדות הופיעו הבוקר (חמישי) שבעה כרטיסים אדומים בדוח שנרשם לאחר המשחק מכבי חיפה להפועל חיפה, שנגמר בתגרה אלימה. אלא שלאחר זמן קצר, הם נמחקו וככל הנראה מדובר בשבעה שיועמדו לדין: אלון תורג'מן, עדן בן בסט, דור מלול וגל אראל מהפועל חיפה ובמוחמד אבו פאני, סאן מנחם, ועאיד חבשי ממכבי חיפה.

"עם השריקה לסיום המשחק, שחקן מכבי חיפה סאן מנחם (שלו היה כבר כרטיס צהוב בגין התגרות בשחקן יריב לאחר שהבקיע את השער הראשון לזכות קבוצתו) רץ באופן מתריס ומתגרה תוך שהוא צועק לשחקני הספסל של הפועל חיפה: 'הביתה, אתם חבורה של סמרטוטים'. כתוצאה מכך, שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט רץ אליו בצורה תוקפנית ומאיימת והשנים החלו להתקוטט. תוך מספר שניות פרצה על כר הדשא מהומה המונית שבה היו מעורבים שחקנים ובעלי תפקידים משתי הקבוצות: עאיד חבשי, סאן מנחם ומוחמד אבו פאני ממכבי חיפה ועדן בן בסט, גל אראל, דור מלול ואלון תורג'מן מהפועל חיפה. שחקנים אלו לקחו חלק פעיל בקטטה - התפרעו, קיללו, חנקו, משכו חולצות וניסו להכות אחד את השני כל זאת כשמסביבם שחקנים ואנשי צוות רבים שנראו מנסים להפריד".

ליאני הוסיף בדוח: "תוך כדי המהומה ירד למגרש מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, שהושלך לכר הדשא על ידי אלון תורג'מן. אסף החל לקחת חלק פעיל בקטטה ונראה דוחף בידיו ואלון המשיך להתקוטט גם באזור מנהרת השחקנים. בנוסף, מאמן הכושר של הפועל חיפה דני ביבס נראה דוחף ומנסה לחבוט באגרופיו על כר הדשא וגם באזור מנהרת השחקנים. עד מהרה גלשה המהומה לאזור מנהרת השחקנים כאשר אותם שחקנים שצוינו ממשיכים להתקוטט, להתפרע ולחבוט באגרופים לכל עבר. בשלב זה הצטרפו לקטטה דולב חזיזה שנראה מכה שחקן של היריבה, בוגדן פלאניץ' שנראה משתולל ומתפרע וניסו קפילוטו שנראה חונק וחובט באגרופיו. רק בעזרתם של כוחות האבטחה והשיטור ניתן היה להשתלט על הקטטה ולהביא לסיומה. בסיטואציה המורכבת שנוצרה צוות השיפוט עשה ככל שביכולתו על מנת לנתח את האירוע תוך הסתמכות על מה שנראה באופן ישיר ובסיום גם במערכת ה-VAR. ייתכן שבשל מורכבות האירוע, ישנם מעורבים נוספים שלא אותרו על ידי צוות השיפוט".

שבעת המורחקים לאחר הדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה באתר ההתאחדות לכדורגל. אתר ההתאחדות לכדורגל, צילום מסך
7 המורחקים כפי שהופיעו באתר ההתאחדות לפני שנמחקו/צילום מסך, אתר ההתאחדות לכדורגל

"אני רואה בחומרה רבה את אירועי סוף המשחק", הגיב יושב ראש המנהלת ארז כלפון לאירועים החמורים. "שחקנים צריכים לשחק כדורגל ובסיום המשחק לרדת לחדר ההלבשה. מצופה מכל השחקנים לשמש דוגמה לילדים ולאוהדים שצופים בהם במסכים בבית. אירועים כאלו פוגעים אנושות בתדמית הענף ואנו נפעל בכל האמצעים כדי שתהיה ענישה קשה, למען יראו וייראו, ושמקרה חמור כפי שהיה אתמול לא יחזור".

"נלחמנו כדי שתחזרו לשחק כדורגל בימים קשים אלו למדינה ולענף, ומתבקש שכולם יישמרו על רוח הספורט", הוסיף יושב ראש המנהלת. "אני מצפה מהמועדונים לטפל משמעתית במעורבים בתקרית מעבר לעונשים שיוטלו ע"י המוסדות המוסמכים, ובנוסף שייפעלו להרגעת הרוחות כדי להעביר מסר של פיוס לאוהדי שתי הקבוצות בעיר חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully