וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל: "מנכ"ל מכבי חיפה תקף אותי, המועדון הזה צריך להתבייש"

10.2.2021 / 22:59

קפטן הפועל חיפה זעם אחרי ההפסד: "סאן מנחם צעק לעברנו 'עופו הביתה סמרטוטים'. אנחנו לא סמרטוטים של אף אחד. יש לי צילומים שמוכיחים שבן דב תקף אותי, אני שוקל להגיש תביעה אזרחית"

תקציר: מהומה בתום הדרבי החיפאי/ספורט 1

סערה גדולה בהפועל חיפה. שחקני הקבוצה זעמו על סאן מנחם שלטענתם התגרה בהם אחרי השער שלו ולאחר המשחק שבו ניצחה מכבי חיפה 0:2. מי שהיה במרכז העניינים הוא גל אראל, שזעם על ההתגרות בו מצד מנחם. לטענתו של אראל לאחר המשחק גם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב תקף אותו והפיל אותו על הרצפה.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה גל אראל הפועל חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
טענות קשות. גל אראל/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

גל אראל פצח במונולוג לאחר המשחק ותקף את אנשי מכבי חיפה: "אני ניצחתי לא דרבי ולא שני דרבים בקריירה שלי. אבל כשסאן מגיע אלינו וצועק 'עופו הביתה סמרטוטים'. למה מצפים? מועדון כמו מכבי חיפה, מנכ"ל שלו תוקף שחקנים? המועדון הזה צריך להתבייש שמנכ"ל יורד ותוקף שחקנים. הוא תקף אותי ויש לי צילומים. אני חושב מה לעשות עם זה, אבל אנשים יראו את הצילומים. אני שוקל להגיש תביעה אזרחית".

"אי אפשר לצפות מאיתנו כשאנחנו יושבים מתוסכלים בספסל, שחקן יורד וצועק לנו 'עופו הביתה סמרטוטים'. זה התחיל מההתגרות שלו אחרי השער הראשון ונמשך בסיום המשחק. אנחנו לא סמרטוטים, אנחנו מועדון מאוד גדול. אף אחד לא יכול לקרוא לנו סמרטוטים, בטח ובטח שלא מכבי חיפה. זה בושה וחרפה והם צריכם להתבייש. סאן מנחם הדליק את כל האווירה".

אראל סינן גם לדודו בזק הדובר של מכבי חיפה שעמד לידו: "אתה יכול לצחוק כמה שאתה רוצה. יש לנו צילומים".

עוד בוואלה!

קטטה המונית בסיום הדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה

לכתבה המלאה
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה מתעמת עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
הדליק את האווירה. סאן מנחם/מאור אלקסלסי, .

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה התייחס למהומה אחרי הדרבי: "לא יודע מה קרה שם, זה מאכזב מאוד. הייתי עם הגב לשם ולא ראיתי. חבל מאוד.

"ראיתם את המשחק, אני מניח שמי שעוקב אחרי הפועל חיפה רואה קבוצה שמשחקת טוב. בתוצאות אנחנו נופלים. אני לא חושב שמכבי חיפה הייתה יכולה לעשות משהו מעבר לנייח. ידענו שהם יכולים להבקיע ממצב נייח ונפלנו שם. אני מאוד מאוכזב שיצאנו בלי כלום מהמשחק הזה".

הבעלים יואב כץ אמר: "הייתה פרובוקציה של שחקן מכבי חיפה וחבל שיש כזה דבר. עוד לא דיברתי עם גל אראל אז אני לא יודע בדיוק מה קרה. שיחקנו טוב יותר ולא ניצחנו. המטרה עדיין פלייאוף עליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully